Vaivani on lähinnä kosmeettinen. Noin kaksi vuotta sitten toiseen silmääni ilmestyi hyvin näkyvä verisuoni, joka alkaa silmän yläsisäkulmasta ja ulottuu lähes pupilliin asti. Työskentelin kyseisenä syksynä paljon päätteen ääressä. Ymmärtääkseni kyse on laajentuneesta verisuonesta, joka sinänsä on harmiton. Suoni silloin tällöin vaalenee ehkä hieman, mutta suurimman osan ajasta on aivan kirkkaanpunainen ja harmillisen näköinen. Onko kukaan tietoinen, onko tällaisille verisuonille mitään hoitomahdollisuuksia, laser tms?
Olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa, mutta koska vaiva on niinkin näkyvä, on se lähes koko ajan mielessä. En käytä silmälaseja tai piilolinssejä, eivätkä silmäni ole erityisen kuivat tai muutenkaan herkät/ärtyneet. Olen pyrkinyt helpottamaan vaivaa silmätipoilla, mutta tämä ei varsinaisesti ole ratkaissut ongelmaani.
Silmässä häiritsevä verisuoni
Anonyymi-ap
0
225
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227