Mitä ajattelette pannessanne jouluaattona possua poskeen?

Anonyymi-ap

Mietittekö oliko possulla hyvä elämä, oliko hän hyvissä väleissä vanhempiensa kanssa, tai saavuttiko elämässään mitä lähti hakemaan?

27

261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ja sinappia päälle.

      • Anonyymi

        Korjaan: Transu eli naiseksi tekeytynyt mies.


    • Anonyymi

      Nyt on vappu tulossa, joulu on vielä kaukana.

    • Anonyymi

      Ajattelen että vegaanisikapossukinkku on maukasta

    • Anonyymi

      Possu haaveili poliitikon urasta ja opiskeli siihen tarvittavia asioita. Eräänä päivänä possulaan saapuikin auto, jollaista possu ei ennen ollut nähnyt. Possu ajatteli iloisena, että nyt ne tulivat hakemaan minut uuteen työpaikkaani.
      🐷
      Possu vietiin autoon ja se ihmetteli että miksi monta muutakin possua otettiin mukaan, koska eihän ne olleet opiskelleet. Perillä tuli taas uusi ihmetyksen aihe: Eihän eduskuntatalon pitänyt näyttää tehtaalta? No, ehkä ne ovat nykyaikaistaneet sen, possu ajatteli. Sitten possut ohjataan sisälle rakennukseen.
      🏨 🐖
      Possu on ensimmäisenä jonossa ja ihmettelee edessä olevaa virjkailijaa, jolla on kädessään outo laite. Ehkä turvatarkastus röntgenillä, possu ajattelee ja antaa virkailijan laittaa tarkastuslaitteen nuppiaan vasten.. (naps) 😵

      • Anonyymi

        Possu herää hetken päästä kummallisesta unestaan ja huomaa olevansa edelleen omassa sikolätissään. Se oivalsi, että poliitikon ura ei ehkä sittenkään ollut sen juttu. Mutta hän oli tyytyväinen omasta elämästään ja siitä, että sai edelleen nauttia vapaudesta ja rauhasta omassa tutussa ympäristössään. Hän päätti kuitenkin seuraavalla kaupunkireissullaan käydä kurkkaamassa, miltä se uusi eduskuntatalo oikeasti näytti. 🏛🐷


    • Anonyymi

      Miksi tommosta pitäs ajatella? Minun puolestani possu saa jatkaa elämäänsä jouluaattonakin. Voithan sä itse kysyä possuilta noi kysymyksesi, vaikutat nimittäin sialta.

    • Anonyymi

      Mistä muka päättelit, että söisin possua jouluna? En ole tehnyt niin ikuisuuteen, enkä tuu tekemään tulevana joulunakaan.

    • Anonyymi

      ei possu poskea anna, ei edes jouluna.

    • Anonyymi

      Söin viimeksi live-tapaamani possua 2022. Juttelin noin pari kuukautta sen kanssa - oink, oink, ennen se teurastusta. Kun teurastuksen aika koitti, katsoin kun sen kurkku viillettiin auki ja se alkoi veret roiskien kirkuen kuolin korinan. Hirveä meteli ja ilmeinen kärsimys, mutta se laantui hetken kuluttua. Se oli löytänyt rauhan.

    • Anonyymi

      Maukasta possua ja sinappia nam.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      Hej 😍 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018375993mb

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      En syö jouluaattona possua. Syön nautaa.

      • Anonyymi

        Olen naudanlihan tuottaja.


    • Anonyymi

      eipä ole toistaiseksi possu ottanut poskeen, ei jouluna, eikä muulloinkaan.

      • Anonyymi

        AP:llä on siitäkin kokemusta. On se hurja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      en pane possua

      • Anonyymi

        uuniinko vai?


    • Anonyymi

      Ei tarvinnut ajatella moisia koska oli vain vettä ja näkkäriä..

    • Anonyymi

      En ole koskaan pannut jouluaattona. En ketään poskeen enkä muuallekkaan. Ja possua tulisin tuskin panemaan vastedeskään. :D

    • Anonyymi

      Mitä te ajattelette kun juutalaiset ja muslimit pistävät kidutettua eläimiä poskeensa?

    • Anonyymi

      Ajattelen tissiiposkipersuja.

    • Anonyymi

      Annikaa

      • Anonyymi

        Ja tietenkin takaapäin!


    • Anonyymi

      sika lihaa hyvää herkkua maistuvaa arkeen ja pyhään,
      jopa jouluun ja muihin ympärileikattujen pyhiin tämä pyhä eläin !!
      Vain ylimieliset peloitellut, Puhtaasti jo lapsena silvotut pelkäävät.
      Taivasosuus on katkolla jos himoitsee herkullista sianlihaa..
      Siksi elämän sisältönä Pitäå vain sortaa muita ja itse syödä ei herrkkusikaa...

    • Anonyymi

      sika jarkko sen vain voi tietää

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe