Sakarjan kirjan 6. luku

Anonyymi-ap

Jolla korva on, se kuulkoon.
Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee
nälänhätä niin, että se päättyy 42 kuukauden kuluttua eli 12.9.2026.
Suomi on vajonnut syvälle syntiin, eikä Jumala katso sitä sormien välistä.
Mustien hevosten vetämät vaunut (nälänhätä) tulee.
Mutta se ei ole viimeinen sana, vaan valkoisten hevosten vetämät vaunut
tuovat herätyksen, vanhurskauden, ilon ja voiton.
Lopputulos on, että Herran Henki lepää pohjoisessa maassa.

29

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Job 4:16
      12 Ja minulle tuli salaa sana, korvani kuuli kuiskauksen,
      13 kun ajatukset liikkuivat öisissä näyissä, kun raskas uni oli vallannut ihmiset.
      14 Pelko ja vavistus yllättivät minut, peljästyttivät kaikki minun luuni.
      15 Tuulen henkäys hiveli kasvojani, ihoni karvat nousivat pystyyn.
      16 Siinä seisoi-sen näköä en erottanut-haamu minun silmäini edessä; minä kuulin kuiskaavan äänen:

      • Anonyymi

        Oli sakarjan aikana montakin kristittyä ? Eikö ne murhannut itse näitä profeettojaan siellä.


      • Anonyymi

        Juutalainen Job ilmestyi keskelle Suomi24 aikana ennen Jeesuksen syntymää. Suomi olikin silloin olemassa eikö niin.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­­y­­­m­­f­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Profetointi on vajavaista.
      Muinaisesta Israelista katsoen pohjoinen on Assur,/Babylonia Jer 6:22, ja Danielin kirjeen vaihdon aikana Persia.
      Sinearin maahan rakennetaan Antikristuksen valtakunnan pääkaupunki, joka vihan ajan lopussa vitsauksessa pimenee Ilm 16: 10-11, mutta Kristuksen kuningaskunnassa toteutuu Jes 19 siunauksen loppujakeet Assurille.

      • Anonyymi

        Älä liiku entisissä ajoissa, vaan huomioi Sakarjan eskatologinen kerros.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä liiku entisissä ajoissa, vaan huomioi Sakarjan eskatologinen kerros.

        Sakarja sai ilmeisesti vaikutteita n 100 v aiemmin vaikuttaneelta Jeremialta sen ajan maantiedon ulottuvuuden, niinpä on pitäydyttävä vain uskollisesti tulevat tapahtumat ilmoitettuun sanaan.


      • Anonyymi

        Olikos tohon aikaan Suomi olemassa ? Entä venäjä minä vuonna venäjä perustettiin. Entä ristiin naulitseminen entä moskeijan rakentaminen Siionin vuorella. Minä vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakarja sai ilmeisesti vaikutteita n 100 v aiemmin vaikuttaneelta Jeremialta sen ajan maantiedon ulottuvuuden, niinpä on pitäydyttävä vain uskollisesti tulevat tapahtumat ilmoitettuun sanaan.

        Jere nuhteli synneistä mitähän ne synnit olikaan siihen aikaan ennen kristittyjä j Jeesusta siellä.


      • Anonyymi

        Jaaha karttakin on vaihtunut mielikuvikseen. Babylon on eufrat virralla ollut Arabiassa ja pysyy.Haaremit tuottaa lisää ihmiskauppaa.Arabian idän meri on idässä siellä.


    • Anonyymi

      Hinnata ovat jo monelta osin kaksikertaistuneet siitä, mitä ne olivat ennen koronaa. Riittäisi jo, että lumen tulo jatkuisi vielä vapunkin jälkeen, niin satomme on suuressa vaarassa.

      Jumalan on pakko ravistella kansakuntaa, jos se ei muuten herää. Se on Hänen suurta rakkauttaan meitä kohtaan. Ajallisen ajan pieni kärsimys ei ole mitään iankaikkisuuden rinnalla.
      Vaikeita aikoja tulee, mutta Jumala tulee myös monella tavalla siunaamaan ja pitämään huolta omistaan - niistä, jotka haluavat seurata Jeesusta ja etsivät Jumalaa kokosydämisesti.

      Olen nänyt unia siitä, että hinnat tulevat nousemaan. Tulee köyhää aikaa, jolloin lainataan toisilta ja korjaillaan vanhoja vaatteita. Hinnat tulisivat nousemaan noin 8 - 10 kertaisiksi. Nythän ne ovat jo kaksinkertaistuneet.

      Jokin aika sitten näin unen, että olin kaupassa maksamassa ostoksiani. Maksoin ne pankkikortilla. Kauppa sai maksamani rahat, mutta huomasin, että tililtäni ei ollut vähentynyt yhtään rahan määrä. Uskon, että juuri tällaisia ihmeitä Jumala tulee tekemään omilleen vaikeina ja köyhinä aikoina.

      • Anonyymi

        Oliko oikeesti Suomi olemassa jo ennen Kristusta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko oikeesti Suomi olemassa jo ennen Kristusta ?

        Mitähän sinä tarkoitat tuolla kysymyksellä. Eikö Jeesuskin ennustanut, että nälänhätää tulee paikoin? Ennen kaikkea tulee vielä Jumalan sanan nälkää, näin uskon.

        Musta hevonen on ratsastanut kautta aikojen ja nyt - ja pian enenevässä määrin alamme nähdä sen viimeistä laukkaa. Eikö niin ollutkin Ilmestyskirjan kolmannen sinetin kohdalla?


      • Anonyymi

        Kyllä niin helluntailaisten kirpputorit varastetut kengät tunnetaan lähiöissä ottavat muiden reppuja takkeja itselleen se on ihan kasvatuksessa heillä että HIMOITSE muiden omaa ota muilta älä palauta tongi roskia varasta vessapaperit.Ahneuden synti on oppina.Ihan päin vastoin mitä Jeesuksen opit on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinä tarkoitat tuolla kysymyksellä. Eikö Jeesuskin ennustanut, että nälänhätää tulee paikoin? Ennen kaikkea tulee vielä Jumalan sanan nälkää, näin uskon.

        Musta hevonen on ratsastanut kautta aikojen ja nyt - ja pian enenevässä määrin alamme nähdä sen viimeistä laukkaa. Eikö niin ollutkin Ilmestyskirjan kolmannen sinetin kohdalla?

        Sinetit avasi Jeesuksen risti jo. Lopunaika oli kun Jeesus syntyi ja nousi kuolleista. The end.


    • Anonyymi

      Hmm...Kuurot hänet kuulevat,sokeat hänet näkevät ja maatuneet sekä puutteenalaiset nousevat hänen tullessa ja alkavat elää....

    • Anonyymi

      Odotan mielenkiinnolla. Nyt kansakunta kärsii epäinhimillisesti rahakirstuun tuijottavia, eikä heillä ole käsitystä pienituloisten hädästä - Kunhan nyt vaan saadaan velka taittumaan eikä nämä valtion velat ole edes kansan aiheuttamaa, vaan vääriä poliittisia tekoja/ratkaisuja, joista nyt osa kärsii todenteolla.
      Saako paha palkkansa, koska suomi mikään syntinen ole, vaan nipullinen ihmisiä. Elämän virheet suurimmaksi osaksi on opetusta, eikä suinkaan menolippu synninpäästöön tai helvettiin.

      • Anonyymi

        Luuletteko kun mohametti lisääntyy siitä seuraa jotain hyvää elintasoa vai. No ei seuraa ikävä kertoa arabien elukkauhrit kulttuuri turmelee kaiken. Tulee hiekkaa kasvit puut kuolee väkivallan tähden. Ihmiskaupan.


    • Anonyymi

      Pohjonen maa Jerusalemista pohjoiseen ei ole Suomi vaan Moskova ja hevonen tarkoittaa vihanratsua.

      • Anonyymi

        Tohon aikaan vai niin ennen Jeesusta no ehkä oli olemassa Kreikka Libanon italia arabia Aasiaa.


      • Anonyymi

        Moskovan juutalaisia asuu jo golanilla on kultaliikkeen myyjinä ja vihannes.


    • Anonyymi

      Hesekiel 54: 61 : Ihmeellisiä ovat Herran tiet sanoi Rouva.

      • Anonyymi

        Otetaan sitten ajalta ennen Jeesusta Joosua luku 7 kohta 15


      • Anonyymi

        HESEN aikana JEESUS ei ollut vielä syntynyt ihmiseksi.


    • Anonyymi

      Lopettakaa mielettömät jonkun raamatun jakeen siteeraaminen , erotkaa kirkosta ja tulkaa järkiinne, Sakarja, Hesekiel ja Joosua töihin siitä, hopi hopi.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset kuten muutkin Raamattuun uskovat, puoluselevat nykyisen juutalaisvaltion sota operaatioita vetoamalla Ilmestyskirjaan, profetioihin ja ajan merkkeihin. Neutraali tarkkailija sanoisi että kysymys on jostain muusta.

    • Anonyymi

      1Piet. 5:8 Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
      Luuk. 21:36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."

    • Anonyymi

      Voi teitä, te järjettömät tomppelit!
      Miksi te olette HYLJÄNNEET, tiedon ja taidon???

      Sananl. 23:
      12 Tuo sydämesi kuritettavaksi ja korvasi taidon sanojen ääreen.
      13 Älä kiellä poikaselta kuritusta, sillä jos lyöt häntä vitsalla, säästyy hän kuolemasta.

      Tuokaa nyt sydämenne, aivoituksenne ha ajatuksenne KURITETTAVAKSI;
      Kuule ja ymmärrä;
      Job 36:
      2 "Maltahan vähän, niin julistan sinulle, sillä vielä on minulla Jumalan puolesta puhuttavaa.
      3 Minä noudan tietoni kaukaa ja osoitan Luojani oikeuden;
      4 sillä totisesti, sanani eivät ole valhetta-mies, jolla on täydellinen tieto, on edessäsi.

      Nyt te kaikki yksinkertaiset, oppikaa ja ymmärtäkää:
      https://fi.peopleperproject.com/posts/460-the-geographic-and-magnetic-north-poles

      - - - Maantieteelliset ja magneettiset pohjoisnavat
      sekä
      https://www.greelane.com/fi/humanistiset-tieteet/maantiede/the-north-pole-1435098/
      Maan kahden pohjoisnavan ymmärtäminen
      ja sitten vielä muutama kuva että, te yksinkertaiset saisitte tietoa ja ymmärrystäm jopa mahdollisesti viisautta :O

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/North_Hemisphere.png
      Pohjoinen tähtikartta:

      ja viittaus Jumalan tekoihin:
      1. Moos. 1:
      14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
      ja sitten se että, Neuvostoliitto, ei siis Venäjä on "varastanut" meiltä alueita, niin, missä on POHJOINEN?

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Arctic_Ocean.png
      eli
      voi teitä te järjettömät tomppelit!
      Kuinka kauan minun tulee kärsiä teitä :(

      oppikaa, ja sen te voittet tehdä lukemalla Jumalan Sanaa ja olemalla viisaiden seurassa, kuten Jobi!

      ja vielä, te järjettömät tomppelit, mikä KARTTA on teidän käsityksen mukaan oikea ja luetettava?

      itkekää ja valittakaa kurjuuttanne!

      no sama se,
      ja sitten lisää kahvia, tuoretta juuri pavuista jauhettua, maukasta ja makeaa.


      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe