Älä tee auton ostamisesta liian vaikeaa

Anonyymi-ap

Minulla on työkaveri joka on jo 6 vuotta ollut vaihtamassa autoaan. Siitä on tullut hänelle ikään kuin harrastus, jopa pakkomielle. Hän katsoo autoja n kymppitonnin hintaluokassa. Mielipide pakun ja lava-auton välillä vaihtuu 3 kertaa päivässä. Nyt pikku maasturit ovat tulleet myös hänen kohteekseen.

Minä en osta yli 1500 euron autoa. En hae hevosvoimia enkä komeaa ulkonäköä, myöskään polttoaine, vaihteisto tai kulutus ei ole tärkeä. Haen pitkäaikaista kumppania. Auto voi seisoa pihalla kaksikin viikkoa ilman ajoa. Sitten tempaisen 1000 km yhtenä viikonloppuna.

Kun etsin autoa , ruoste on vihollinen numero yksi. Sen jälkeen katson miten autoa on pidetty. Hyvin puunatusta ja meikatustakin autosta on keinot nähdä kovan tai hellän käden kosketus. Sitten vasta moottorin kunto, ajomukavuus, kulutus ja muu toisarvoinen katsominen.

Autokauppa on täynnä vilunkiveikkoja, vähän kuin hevosmiehet ennen, näyttää keräävän samantyyppistä väkeä. Tarkkana on oltava, mutta päätös on tehtävä...

7

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene vittuun mainoksinesi !
      Tämä on keskustelupalsta.
      En minäkään laita autoon enempää kuin maksimissaan 3000 euroa. Ikinä en ole niin huonoa autoa saanut etteikö olisi liikkeelle päässyt ja perille päässyt ja takaisinkin. Matkat välillä pitkiäkin. Ei tarvitse korjaamoilla ja läppärin kyljessä pitää.
      Aina toimii. Naapureiden uusia autoja rassataan koko ajan.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olipa yksi noloimmista avauksista aikoihin ja on ilmeisemmin vielä ylpeä tuosta aivopierustaan?

      • Anonyymi

        Ole hiljaa kun et mistään mitään ymmärrä.


    • Anonyymi

      Laitan 400-500 eeroa kuukaudessa leasingiin, ja vaihdan autoa kuin sukkia. Taas on uusi tulossa.

    • Anonyymi

      Minun renkaat maksaa enemmän kuin köyhän auto, mutta en sillä lesoile tai tee numeroa.
      Jännä kuinka käyhän pitää tuollaisella asialla ylpeillä?

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😋 K­u­­u­­m­­a­­t­­ ­t­­­y­­t­­­ö­­­t­­­ ­o­d­­­o­­­t­­t­­­a­­v­­­­­a­t­­ ­s­­i­­­n­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18376411

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe