Srk:n ylöstempaus lahkotulkintojen mukaan

Anonyymi-ap

Mitä Srk:aa ylöstempaus koskee ?
Milloin ylöstempaus tapahtuu on lahkolaisille tärkein uskomus.

32

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen Jeesuksen toista tulemista, peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.

      1234567---

      • Anonyymi

        Sapatisteilla menee sekaisin ylöstempaus ja Jeesuksen toinen tulemus maan päälle.
        Sitä se väärään profeettaan ja adventtitotuuteen usko teettää.


      • Anonyymi

        Peto on täällä vapaana.

        Joh. 14:30

        Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa.

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

        2. Tess. 2:4

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Jeesuksen kuollessa Pyhä Henki poistui temppelistä ja Saatana meni sinne tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peto on täällä vapaana.

        Joh. 14:30

        Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa.

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

        2. Tess. 2:4

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Jeesuksen kuollessa Pyhä Henki poistui temppelistä ja Saatana meni sinne tilalle.

        Lahkouskoja on monia 🤔

        Mikä on peto ja pedonmerkki "adventtitotuuden" mukaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkouskoja on monia 🤔

        Mikä on peto ja pedonmerkki "adventtitotuuden" mukaan ?

        Lutheri tunnisti pedon, antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virretkin kertovat: Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
        Sunnuntai on pedonmerkki, ja vastaavasti sapatti on Jumalan merkki.

        1234567---


    • Anonyymi

      En ole perehtynyt lahkojen uskomuksiin, eikä sillä ole minulle väliä. Se, mitä Raamattu sanoo, on ainut tärkeä asia. Raamatun mukaan kaikki merkit viittaavat siihen, että uskovien kristittyjen ylöstempaus on pian. Uskovia kristittyjä ovat kaikki, jotka ovat tajunneet olevansa matkalla helvettiin ja ovat uskoneet Jeesuksen veren sovitustyön ja ottaneet sen vastaan oman syntisyytensä sovitukseksi. Sillä hetkellä, kun he uskoivat, he uudestisyntyivät. Pyhä henki tuli heidän kuolleen henkensä tilalle. Tätä pelastusta ei voi menettää. He kaikki ovat mukana, kun Jeesus pian hakee omansa turvaan seitsenvuotisen kauhujen ajan alta.

      Älkää edes lukeko tuon autistisen numerosarjajankuttajan typeriä kommentteja. Hänet on pahasti aivopesty ja hän on menossa kadotukseen. Jeesuksen armo on kuitenkin tarjolla hänellekin, hänen vain tarvitsee ottaa se vastaan. Lahkonsa opeilla hän ei pelastu, vaikka miten niin luulisi.

      • Anonyymi

        Raamattu ei tunne seitsen vuotista vaivanaikaa.

        Ylöstempaus ei ole pian. Pedostakin tulee saada voitto !

        1234567---


    • Anonyymi

      Uskomatonta skeidaa että Helluntauseurakunta ylöstemmataan.
      Millä kriitereillä ?

    • Anonyymi

      Lukisit raamattua. Pelkäät sinäkin Jeesuksen 2. tulemusta. Tule siis heti uskoon.

      • Anonyymi

        Raamatussa ei lue että Helluntaiseurakunta ylöstemmataan.
        Lahkolaiset...
        Hmhm.


    • Anonyymi

      Uskovien vainot kumoavat helluntailaisen ylöstempausopin.

    • Anonyymi

      Hellareiden kolme uskon pilaria
      1. Mikä on pedonmerkki
      2. Milloin ylöstempaus tapahtuu
      3. Uudelleen kasteoppi

      • Anonyymi

        Eivät tiedä mikä on pedon merkki.


    • Anonyymi

      Eikös Parhami ja Olseni ole jo temmattu kirkkauteen ja julistettu poikatyön suoleluspyhimykseksi.

      • Anonyymi

        Miten vietellään nuoria hellapoikia ?
        Ensin kastetaan sitten....


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi kertoa mihin seurakuntaan pitäisi liittyä jotta ei olisi lahkolainen ?

    • Anonyymi

      Aiotko pilkata hengellisiä asioita vielä Antikristuksen ajassa ? Siltä näyttää. Siellä et enää pelleile . Det är säkert.

      • Anonyymi

        tulihan sieltä se antikristus . . .
        antikristuksia on ollut ja on.

        "Ja niinkuin te olette kuulleet , että antikristus tulee , niin onkin nyt MONTA
        antikristusta ilmaantunut" 1 Joh: 2: 18

        antikristuksia ollut jo Apostolisena aikana j alisää vaan niitä näyttää tulevan.


    • Anonyymi

      Uudestisyntyneet kristityt temmataan ylös.

      • Anonyymi

        helluntailaisuudessa uudestisyntyminen on "lihassa" ja ymmärryksessä tapahtuvaa ,
        tosin Raamatussa:

        "sinä ET TIEDÄ , MISTÄ SE TULEE ja MINNE SE MENEE , niin on jokaisen , JOKA on
        Hengestä syntynyt" Joh: 3
        "EI Jumalan valtakunta tule NÄHTÄVÄLLÄ tavalla" Luuk: 17

        helluntailainen se vastoin raamatun sanaa , tietää (luulee tietävänsä , omine aivoitustensa
        mukaan , kuka on uudestisyntynyt ja koska ja milloin , helluntailainen "näkee . . .
        helluntailaisuus on "lihan" mielen ihmisoppi .

        semmosta . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisuudessa uudestisyntyminen on "lihassa" ja ymmärryksessä tapahtuvaa ,
        tosin Raamatussa:

        "sinä ET TIEDÄ , MISTÄ SE TULEE ja MINNE SE MENEE , niin on jokaisen , JOKA on
        Hengestä syntynyt" Joh: 3
        "EI Jumalan valtakunta tule NÄHTÄVÄLLÄ tavalla" Luuk: 17

        helluntailainen se vastoin raamatun sanaa , tietää (luulee tietävänsä , omine aivoitustensa
        mukaan , kuka on uudestisyntynyt ja koska ja milloin , helluntailainen "näkee . . .
        helluntailaisuus on "lihan" mielen ihmisoppi .

        semmosta . . .

        Luterilainen ei tiedä mitä on uudestisyntyminen, koska hän ei muista pakkovauvakasteestaan mitään, jossa luterilaisten opin mukaan tapahtuu uudestisyntymä.


    • Anonyymi

      Iso osa seurakunnasta uskoo, että lopullisena päämääränämme olisi taivas, vaikka Raamattu puhuu selvästi maan päälle perustettavasta rauhanajan valtakunnasta. Paratiisiolot siis tulevat maan päälle.

      Mistään en ole Raamatusta löytänyt sellaista tempausoppia, jota useimmat opettavat, että Jeesus tempaisi meidän taivaaseen asumaan. Ja vieläpä ennen vihan aikaa.

      Norolampi on yksi harvoista, joka opettaa tempausasiasta mielestäni oikein. Hän on muuten helluntaiseurakunnan pastori-evankelista, vaikka hän opettaa myös siitä, ettei mihinkään seurakuntajärjestöön tarvitse liittyä, vaikka niinkin usemmat opettavat.

      • Anonyymi

        elääkö helluntailaiset kokoajan jossakin "tulevassa",

        raamattu: "Riittää kullekin päivälle oma vaivansa" Matt: 6: 34

        huomisesta päivästä ei kukaan tiedä , miksi siis elää kokoajan jossakin tulevassa .


      • Anonyymi

        Pyhät ovat taivaassa 1000 vuotta, ei täällä tuhoutuneen maan päällä. Sen tulee jokainen kerran näkemään.

        1234567---


    • Anonyymi

      "ylöstempaus"

      "yhtäkkiä , silmäräpäyksessä , viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi , ja
      kuolleet herätetään katoamattomina ja me muutumme." 1 Kor: 15: 52

      selvää raamatun sanaa.

    • Anonyymi

      Uudestisyntymisessä kasteen kautta uskovat 'tempautuvat' hengellisiin johdatuksiin, vaikka elävät vielä maailmassa. Liha ja veri eivät peri 'Valtakuntaa' . Tempausopit ovat väärää 'uskonnollista' tulkintaa. Synnymme uudesti Jumalasta Jeesuksessa (ylhäältä).
      Olemme jo kastettuina uskovina Taivaan kansalaisia, vaikka vielä voimme luopua.
      Jeesus tulee takaisin maan päälle kunniassaan ja tuomio mukanaan. Sitten vasta olemme lopullisesti turvassa ja 'taivaassa'. On uudet taivaat ja maa tuomion jälkeen, eikä niissä enää syntiä ja pahuutta ole.
      Johannes 12
      "47Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman. 48Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."
      Hengessä pääsemme Jeesusta vastaan yläilmoihin jne. Ei ole vielä muuttumista tapahtunut, vaikka myös elossa olevat saavat silmänräpäyksessä lihan tilalle hengellisen ruumiin, ainakin jos ovat jo lihassa saaneet uuden elämän kasteessa ja uskossa. Näitä on vaikea selittää maallisen ihmisen.
      Yläilmoihin ja pilviin tarkoittanee hengessä eikä lihassa. Onnen päivä on uskoville kristityille tuomion päivä. Oikea seurakunta riemuitsee ja nostaa päänsä vapautuessaan lopullisesti eikä vain uskossa ja toivossa. Uskomattomatkin saavat oikeudenmukaisen tuomion ja rangaistuksen.

    • Anonyymi

      Jeesuksen opetuslapsia on aina pilkattu lahkoiksi.

      Apt. 24:
      13. . Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
      14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
      Ap. t. 26:22
      15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
      Dan. 12:2; Joh. 5:28-29
      16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.

    • Anonyymi

      Vanha testamentti ja Jeesus eivät puhu mitään tempauksesta. Se on Paavalin keksimä valhe.

      • Anonyymi

        Jeesus itse sanoo:
        "tulen minä takaisin , ja otan teidät tyköni " Joh: 14: 3
        ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        "Tämä Jeesus , joka otettiin teiltä ylös taivaaseen , on TULEVA SAMALLA TAVALLA , kuin te
        näitte hänen taivaaseen menevän." Apt: 1: 11


    • Anonyymi

      Typerät lahkopastorit jakavat omilleen ylöstempaus lupaukset jo maanpäällä ?

    • Anonyymi

      Pelastusvarmat helluntailaiset paukuttavat henkseleitään jo maan päällä.
      Adventistit ovat tuomitsemassa taivaassa muita sapatinrikkojia 1000 vuoden ajan heidän lahkonuskonsa mukaan.
      Sama kaste molemmissa lahkoissa.

    • Anonyymi

      Tämä saitti on pilattu. Tehdäänkö sitä s24:n uusien omistajien luvalla tai jopa käskystä; törkyviestejä ei poisteta, mutta niistä valittamiset poistuvat minuuteissa. Eilen olivat tekoälyn avulla nostaneet AIKAJÄRJESTYKSESSÄ kaikki 7.4. aloitetut keskustelut törkypostaukselleen. Tänä aamuna oli valittu kaikki 19.2. aloitetut. Ehkä 'anonyymi' keskustelupaikka on liian vaarallinen valtaapitäville. Ehkä se ajetaan alas tällä tavalla. Tai ehkä halutaan tuoda tuota törkyä lasten ulottuville. Minusta tämä on rikos.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe