Hän on täällä tänään

Anonyymi-ap

>>Hän raivaa tiensä salin läpi ja istuu tähtien pöytään<<
https://www.youtube.com/watch?v=By9CqG3dGxs :

Nolo ja säälittävä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010381038.html

Vaikka tuntisikin joitain nk. tärkeitä henkilöitä, näistä ei puhuta, eikä asettauduta näiden kanssa poseeraamaan keltaisen ö-lehdistön "julkkis- / viihde-kuviin". Julisteta näin heikkoa itsetuntoaan koko maailmalle.

Tuollaisesta pitäisi jo kasvaa ylöspäin. Mutta... juurilleenhan ei voi mitään, ne säilyvät. Ja, jos ei kasvua ole, myös aina näkyvät.

"Jos sinä et arvosta itseäsi, kuka sinua arvostaa?"

8

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      >>Sanna Marinilta näyttävä päivitys – poseeraa Barack Obaman rinnalla
      Sanna Marinin päivitys kerää ihailuja somessa.<<

      "Näyttävä" = mauton, räikeä.
      "... poseeraa" = tilanne ei ole luonnollisesti syntynyt.
      "... kerää ihailuja somessa" = Arvostettava poliitikko "keräisi ihailunsa" poliittisten ansioidensa vuoksi (joita Marinilla ei kylläkään ole kuin negatiivisessa mielessä), ei kuvaposeerauksilla "somea" varten.

      Mutta: tämä on ainoa, mihin tuo aina vain epäarvokkaasti käyttäytyvä, kuitenkin "upporikasta porvaria" leikkivä, säälittävä vasuripelle kykenee. Onko jo laittautunut, "näin tyttöjen kesken", miljoonan jalokiviostoksille, yhdessä Zelenskyin vaimokkeen seurassa? Kikattaen valikoivat timantteja?

      Tyhjensiväthän he yhdessä suomalaisten tilit, vetivät hyvinvointimme lokaan, jotta pääsivät itse lähipiireineen bilettämään.

      Ei muuten, mutta antaa näin kovin yksipuolista, huonoa kuvaa suomalaisista. Toivottavasti hän ei kysynyt Obamalta, että mitä tämä pitää Suomesta.

      Toisaalta, yks ja sama.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se joka osaa ja taitaa menestyy, osaamattomat turhakkeet taas
      räksyttää kateuksissaan kun ei muuta voi.
      Tasan ei käy onnen lahjat kuten tiedetään.

      • Anonyymi

        Vain vassari kadehtii rikkaita.

        Itselläni on kyllä aina ollut kaikkea mitä itse tarvitsen. En ole kateellinen niille, joilla mahd. on "enemmän".

        Olen elänyt, milloin rikkaudessa, milloin olosuhteiden pakosta myös köyhyydessä, aina selviytynyt.

        Täysin turhat ja naurettavat 20 metriset limousiinit ovat joillekin, kuten mustille huumediilereille vain nk. k*vän jatkeita. Jenkeissähän esim. muuan musta, tunnettu laulaja pukeutui joka päivä uusiin jalokivillä koristeltuihin korkokenkiin ja heitti sitten edelliset "tarpeettomina" pois.

        Marinkaan ei elä omillaan, vaan suomalaisilta kavalletuilla varoilla, joista monta miljardia lahjoitti myös kavereilleen, Ukrainan punamustille natsi-demareille. Natsithan ovat sosialisteja, eivät oikeistoa.

        Mikään näillä ei ole todella omaa. Varkaat ovat aika säälittävää jengiä: muiden omaisuudet ympärillä, itse alastomana, kaiken keskellä, ihminen, jolla ei ole koskaan varaa antaa mitään omasta itsestään. Hän ottaa, ei koskaan ei anna, sillä hänellä ei ole mitään omaa annettavaa.

        Taloudellisesti vähävaraisenakin, rikas on se, jolla on "varaa" antaa. Mieleltään köyhä on aina ottajan roolissa.

        Tässä pöydässä ei todellisuudessa syö "porvari", vaan vassari itse:
        https://www.youtube.com/watch?v=gLx-xnBEswo

        Vain varkaalla on varaa kerätä pöytä täynnänsä ruokaa jota ei itse tarvitse. Itse työnsä rehellisesti tehneet eivät tuolla tavoin porsastele.

        Porvareilla yleensä on sivistyneemmät ruokailutavat. Jolla ei ole, ei ole porvari, vaikka sellaista "esittäisikin".

        Tällaisia loisia sivistyneet ihmisetkö muka "kadehtisivat"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain vassari kadehtii rikkaita.

        Itselläni on kyllä aina ollut kaikkea mitä itse tarvitsen. En ole kateellinen niille, joilla mahd. on "enemmän".

        Olen elänyt, milloin rikkaudessa, milloin olosuhteiden pakosta myös köyhyydessä, aina selviytynyt.

        Täysin turhat ja naurettavat 20 metriset limousiinit ovat joillekin, kuten mustille huumediilereille vain nk. k*vän jatkeita. Jenkeissähän esim. muuan musta, tunnettu laulaja pukeutui joka päivä uusiin jalokivillä koristeltuihin korkokenkiin ja heitti sitten edelliset "tarpeettomina" pois.

        Marinkaan ei elä omillaan, vaan suomalaisilta kavalletuilla varoilla, joista monta miljardia lahjoitti myös kavereilleen, Ukrainan punamustille natsi-demareille. Natsithan ovat sosialisteja, eivät oikeistoa.

        Mikään näillä ei ole todella omaa. Varkaat ovat aika säälittävää jengiä: muiden omaisuudet ympärillä, itse alastomana, kaiken keskellä, ihminen, jolla ei ole koskaan varaa antaa mitään omasta itsestään. Hän ottaa, ei koskaan ei anna, sillä hänellä ei ole mitään omaa annettavaa.

        Taloudellisesti vähävaraisenakin, rikas on se, jolla on "varaa" antaa. Mieleltään köyhä on aina ottajan roolissa.

        Tässä pöydässä ei todellisuudessa syö "porvari", vaan vassari itse:
        https://www.youtube.com/watch?v=gLx-xnBEswo

        Vain varkaalla on varaa kerätä pöytä täynnänsä ruokaa jota ei itse tarvitse. Itse työnsä rehellisesti tehneet eivät tuolla tavoin porsastele.

        Porvareilla yleensä on sivistyneemmät ruokailutavat. Jolla ei ole, ei ole porvari, vaikka sellaista "esittäisikin".

        Tällaisia loisia sivistyneet ihmisetkö muka "kadehtisivat"?

        Kovin on toi sun tietopohja heikko, kirjoitat asioista joista et näytä
        olevan lainkaan tietoinen, ihan puuta heinää kirjoittelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on toi sun tietopohja heikko, kirjoitat asioista joista et näytä
        olevan lainkaan tietoinen, ihan puuta heinää kirjoittelet

        Tietopohjani näissä asioissa on taatusti hyvä.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 K­­u­u­­m­­a­­t­ ­­t­­­y­­t­­ö­­t­­­ ­­­o­­d­­­o­­­t­t­­a­v­­­­a­­­t­­ ­­s­­­i­­n­­­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18378232

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe