Stubb tulee välittömästi erottaa virastaan!

Anonyymi-ap

Stubb lausui Ruotsissa: "En ole koskaan tuntenut itseäni niin ruotsalaiseksi kuin nyt". Huomatkaa, että hän ei siis tunne itseään SUOMALAISEKSI vaan RUOTSALAISEKSI. Miten sellainen mies voi toimia Suomen pressana, menisi Ruotsiin ja eläisi siellä iloisena ruotsalaisena.

Hän on vain Suomessa asuvan n. 4 % vähemmistön pressa, ei koko Suomen kansan. Puhuu valtiovierailulla ruotsia, ei Suomea eli 96 % enemmistö ei edes saa tietää mitä puhuu.

26

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muidtakos ku Kennedy sanoi että on Berliiniläinen.. Stubbin sanonta iidioottibon kohteliaisuusuutena sanottua. Palme sanoi aikoinaan Suomalaidaisisille olevansa Suomalainen ...kohteliaasti....lapsellista aloittajalta

      • Anonyymi

        NO, EIHÄN VENÄJÄN HOMPPRLI-TROLLIOLE KOSKAAN KUNNOSTAUTUNUT LIIALLA ÄLYLLÄ…. Hänellä ei tunnu olevan hajuakaan siitä, mikä tehoaa suomalaisiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO, EIHÄN VENÄJÄN HOMPPRLI-TROLLIOLE KOSKAAN KUNNOSTAUTUNUT LIIALLA ÄLYLLÄ…. Hänellä ei tunnu olevan hajuakaan siitä, mikä tehoaa suomalaisiin!

        Irstailevan isoisän ķirjoitustaito on heikko. Hän on Kalliossa syntynyt skitsofreenikko ja hänellä on paha homofobia, siksi hän on saanut harhaisen kuvitelman, että Mannerheim olisi hetero. Samoin hän ei suostu uskomaan, että Stubb on bi-seksuaali vaikka Stubb on sen itse myöntänyt julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO, EIHÄN VENÄJÄN HOMPPRLI-TROLLIOLE KOSKAAN KUNNOSTAUTUNUT LIIALLA ÄLYLLÄ…. Hänellä ei tunnu olevan hajuakaan siitä, mikä tehoaa suomalaisiin!

        PöhveIillä on homppelit mielessä aina ja joka kerta:-D


    • Anonyymi

      Kieli se vaan ruskeena ruåttin maalla, joten dont worry :D

    • Anonyymi

      "siksi hän on saanut harhaisen kuvitelman, että Mannerheim olisi hetero"

      Mies in hetero kun et ole muusta köytänyt todistetta!.

      "Samoin hän ei suostu uskomaan, että Stubb on bi-seksuaali vaikka Stubb on sen itse myöntänyt julkisesti."

      Ja koskahan on aviossa oleva kahden lapsen isä sen sanonut?

      • Anonyymi

        Tiedät kyllä totuuden, mutta haluat vain trollata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä totuuden, mutta haluat vain trollata.

        Sinä ”tiedät” vain oman ”totuutesi”!

        Suomessa mies on hetero ellei muuksi todisteta! SIIHEN ET OLE KYENNYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ”tiedät” vain oman ”totuutesi”!

        Suomessa mies on hetero ellei muuksi todisteta! SIIHEN ET OLE KYENNYT!

        Teillä Venäjällä on oletuksena hetero, koska teillä Venäjällä on sodomia laitonta.

        Meillä länsimaissa ei oleteta mitään, ja SIIHEN ET OLE KYENNYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä Venäjällä on oletuksena hetero, koska teillä Venäjällä on sodomia laitonta.

        Meillä länsimaissa ei oleteta mitään, ja SIIHEN ET OLE KYENNYT!

        Tiltu itse on etninen venäläinen ja puhuu kotimaansa käytännöstä!

        MEILLÄ LÄNSIMAISSA NIMENOMAAN OLETETAAN SEKÄ MIEHET ETTÄ NAISET HETEROIKSI! Asian voi muuttaa omalla ilmoituksellaan, mutta pelkkä ulkopuolisen väittämä ilman todistusta ei muuta mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiltu itse on etninen venäläinen ja puhuu kotimaansa käytännöstä!

        MEILLÄ LÄNSIMAISSA NIMENOMAAN OLETETAAN SEKÄ MIEHET ETTÄ NAISET HETEROIKSI! Asian voi muuttaa omalla ilmoituksellaan, mutta pelkkä ulkopuolisen väittämä ilman todistusta ei muuta mitään!

        HeHe no nimenomaan teillä VENÄJÄLLÄ, oletus on hetero!
        Meillä länsimaissa ketään ei oleteta miksikään.
        Eikä seksuaalisesta suuntautuneisuudesta tehdä mitään ilmoitusta, niin kuin teillä Venäjällä ilmeisesti tehdään🤡

        Sinulle asia on tietenkin arka, koska pelkäät, että Putin laittaa homosexualistit Gulagille ja siksi et uskalla palata Venäjälle 😂


    • Anonyymi

      culo

    • Anonyymi

      Ekalla kierroksella äänesti Rehniä, hän on suomalainen, tokalla en kumpaakaan. Omatuntoni on siis puhdas.

      • Anonyymi

        Minä äänestin valitsemaani ehdokasta ja hänet valittiin!

        Omatuntoni on ERITTÄIN PUHDAS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä äänestin valitsemaani ehdokasta ja hänet valittiin!

        Omatuntoni on ERITTÄIN PUHDAS!

        Mutta häpeä silti!


    • Anonyymi

      Väliäkö tuolla mitä Stubb sanoo ei kiinnosta muita kuin Iltapaskaa.

      Mistä Ruotsin mediassa sitten puhutaan? Ei ainakaan Stubbin vierailusta.
      Ei kiinnostanut Stubb Ruotsin Media, niin kuin ei ruotsalaisiaakaan
      ollenkaan. Presidentin viran voi lopettaa tarpeettomana.

      • Anonyymi

        Suomalaiset eivät ole lopettamassa yhtään mitään eikä Venäjän trollin mielipide muuta mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset eivät ole lopettamassa yhtään mitään eikä Venäjän trollin mielipide muuta mitään!

        Kuten tiedetään juuri Putinistit (kokomus ja persut) istuu hallituksessa,
        sen lähi historia todistaa se ei anna anteeksi.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, mitä Suomi tekee pressalla, joka on kallis ylellisyys Suomen kansalle. Elää veronmaksajien kustannuksella ja täysin hyödytön elostelija.


    • Anonyymi

      Kuka se olikaan joka määritteli niin osuvasti Stubbin olevan "ölähtelevä mullikka".
      Sitä hän juuri on, kuin vahojen suomifilmien salonkikeikari keekoilemaan noihin valtiovierailuilveilyihin.
      Turhaa odottaa sen suusta muuta kuin noita ölähdyksiä.

    • Anonyymi

      Kuuden vuoden päästä siellä on toinen mullikka tilalla, aikansa kutakin.

      • Anonyymi

        Ja ”Suomen mullikat” ölähtelevät kaikissa tapauksissa viisaampia kuin teillä venäläisillä Pietarin katupoika!


    • Anonyymi

      Näkeehän sen tästäkin, että battre folk pitää todellista valtaa Suomessa. Ei sen pitäisi olla uutta kenellekään.

    • Anonyymi

      Olof Palmen isän äiti oli suomenruotsalainen Porvoon seudulta, ja isä syntyi Suomessa.

      • Anonyymi

        Eli siis sitä kautta oli jonkinverran suomalainen.


    • Anonyymi

      Vaikka on lähtöisin "Karjalan" poikia.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe