Ylipäällikkö Putin sekoilee jo komentajana

Kuten kaukainen idolinsa Aadolf, Volodja kuvittelee jo tietävänsä sotilasasiat paremmin kuin sotilaat itse.

Muutenhan ei voi ymmärtää, miksi 500 kilsan kantaman Iskanderit tuodaan Suomen rajan lähelle helpoiksi maaleiksi. Sotilas tuskin noin toimisi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/putin-maaraamassa-ballistisia-ohjuksia-itarajalle-suomalainen-kenraalimajuri-jarjetonta-tuoda-maalitauluiksi/8925048

Tietenkin sekin on mahdollista, että kyseessä on puolustusministeri Šoigun loistoidea. Vaikka Soikko-serkku on kenraali, hänellä ei ole takanaan päivääkään sotilaskoulutusta, koska todella lahjakas esikuntaupseeri ei sellaista Venäjällä tarvitse. Hänet huomataan muutenkin.

Heti siitä tsaarin hanurin takaa, johon hän on luonut liikkuvan parkkiruutunsa...

10

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      putin on vihollisen sotilaallisena strategina lottovoitto vastustajalle se on nähty jo niin monta kertaa

      • Aatulla oli sentään takanaan mahtavia voittoja ylipäällikkönä ennen kuin hän alkoi hävitä komentajana. Volodjalla on vain mikrovoittoja, joiden perusteella hän luuli saavansa tukussa myös makroja.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olen ajatellut jo pariin kertaan että Putler elää juuri nyt omaa henkilökohtaista Berliinin kevättä 1945.

      • Anonyymi

        Venäjän sodanjohto on täysin sekaisin ja pommittaa hallussaan olevia alueita jatkuvasti aiheuttaen näin omille joukoilleen ja tappioita

        Venäjän ilmavoimat on pommittanut pelkästään maaliskuun ja huhtikuun aikana joko omaa aluettaan tai miehittämiään Ukrainan alueita peräti 21 kertaa.

        Käsittämätöntä sekoilua


    • Anonyymi

      Eikö siellä ollut jo neuvostoaikana scud-/iskander-ohjuksia. Kaliningradissa ainakin. Luulisi olleen joitain yksiköitä heti rajan tuntumassakin. Scud kehitettiin jo 1957. Nythän ne oli vain jonkin aikaa poissa sieltä, joten mikään muuttunut. Samoin muut sotilasyksikkönsä ja joukko-osastonsa kun tuhosivat ne jo Ukrainassa, panssareineen varusmiehineen. Ne armeijakunnat divisioonineen oli rajan takana jo neukkuaikana.

    • Anonyymi

      "Kuten kaukainen idolinsa Aadolf"

      Että venäläisten kansanmurhaaja Adolf Hitler olisi Putinin idoli? Jopa Putinin vanhin veli kuoli lapsena Pietarissa sen ollessa natsien ja suomalaisten piirittämä.

      • Anonyymi

        Miksei, onhan ukrainalaisten kansanmurhaaja Stalin myös.


    • Anonyymi

      Putin taisi tehdä veljenmurhan itse. Muuten hän olisi presidentin veli, kenraali arvoltaan ja tippunut Ukrainan sodassa alas koneellaan presidentin toimesta.

    • Anonyymi

      "Repe_RuutikaIlo
      Ylipäällikkö Putin sekoilee jo komentajana"

      Häh! Korpraali Stubbiltako kuuliit? MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe