Aamukortisoli on otettu aamulla klo 8 ja se oli vähän yli aamuarvojen viiterajan eli 670 nmol/l.
Tässä viitearvot:
klo 6 – 10 133 – 537 nmol/l
klo 16 – 20 68 – 327 nmol/l
Otin omalla kustannuksellani verikokeen, koska lääkäreillä on tapana vähätellä kaikkea. Olen todella uupunut, vaikka ollut sairaslomalla selkäkivun vuoksi jo pitkään. Lisäksi muisti ei toimi, ajatus ei kulje, välillä todella huono olo ja pienikin kävely heikottaa. Kun aamulla herään, keskiselässä tuntuu heti oudolta. Iho kuiva ja silmät tuntuu kuin niissä olisi hiekkaa.
Koska S-korsolin arvo on vain vähän yli aamun viitearvon, kannattaako vain levätä ja odotella, että tilanne paranee?
Yleensä kilpirauhasarvot ovat olleet ok, tässä S-korsolissa on ollut joskus heittoa, mutta asiaa ei ole tutkittu.
Korkea kortisoli
Anonyymi-ap
0
477
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669