Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluaisin eläå yksin

Anonyymi-ap

Haluaisin erota miehestäni olen pettänyt häntä henkisesti. Daavid sai anteeksi kun katui syntejään. Eläisin loppu elämän oikein niin kuin silloin kun tulin uskoon eli Kristusta palvellen. Kun rupesin seurustelemaan hänen kanssaan en ollut edes ihastunut hän kohteli minua todella huonosti. Hän kohtelee minua nyt paremmin mutta en rakasta häntä riitelemme paljon. Ajattelen aika useasti niin että enoä olisi koskaan tavannut häntä olisin monelta ikävältä asialta säästynynyt.

18

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sovittu avioliitto on merkki ikuisesta yhteydestä: Mooseksen tarina eepos 13 luku 5

      • Anonyymi

        Uskon että voin erota kun pysyn yksin.


    • Anonyymi

      Tunnen olevani kirotussa avioliitossa kun en rakasta miestäni miksi minun pitäisi olla pakosti ihmisen kanssa jota en rakasta. Tuntuu että tämä ollut alusta alkaen sellaista väkisten vääntöä en olisi koskaan mennyt naimisiin hänen kanssaan jos olisin puhunut uskovaisen ihmisen kanssa he olisivat varmasti yrittää kääntää pääni etten olisi mennyt ei uskovaisen kanssa naimisiin.

    • Anonyymi

      Jotain sopimatonta joku kirjoittanut kun on poistettu? Jos ei osaa asiallinen osaa olla ei kannata vastata mitään.

      • Anonyymi

        ei vaan jos lainaa raamattua niin sekin poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei vaan jos lainaa raamattua niin sekin poistetaan.

        Ei muidenkaan viesteistä katoa sellaiset tai sitten oli liian lyhyt teksti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei vaan jos lainaa raamattua niin sekin poistetaan.

        En usko jotain sopimatonta nyt kirjoittelet mene babylonin sivulle.


    • Anonyymi

      Ota ero, sillä parempi on kerta rytinä kuin ainainen kitinä.

      • Anonyymi

        Muutaman kerran olen tänne kirjoittanut että olet lukenut jonkun muun kirjoituksia kun ne ovat ainaisia. En usko että olen ainut eroa miettivä.


    • Anonyymi

      Jumala sallii eron, mutta senjälkeen tulee elää yksin, joka on monesti miljoona kertaa parempi, joten
      jos olet oikeasti, (aloittaja) tosissasi ja tämä on ongelmasi, niin
      suosittelen eroa.
      Herra Jeesus on kanssasi,
      ole rauhassa ja tee kuten hyväksi havaitset.

      • Anonyymi

        Salliiko Jumala eron vaikka on henkisesti pettänyt?


    • Anonyymi

      erota voi raamatun mukaan "sydämen kovuuden vuoksi".

      • Anonyymi

        Tuo kohta on vanhasta testamentista.

        Hän on jo uskoni pilannut että siinä vasta on sydämen kovuutta.


    • Anonyymi

      Henkisestä pettämisestä on vuosia.

    • Anonyymi

      (Usein näissä poistamisissa ei ole päätä eikä häntää. Robotti on mielivaltainen.)

      Kyllä se on lain mukaan fakta, että erota ei voi. Sydämen kovuuden tähden voi erota ja saada armosta elää kristittynä silti.
      Olisi kristillistä katsoa myös aviopuolisonsa etua ja ilman muuta lasten. Jos puoliso on kunnollinen ja hoitaa asiansa eikä halua erota, eroava on yksin syyllinen rikkomukseen.
      Raamatun mukaan ero saattaa hänet myös haureuteen ja ehkä köyhyyteen yms. Kestääkö omatuntosi sen?
      Avioliitto neuvonta olisi tarpeen, missä molempia kuullaan erossa. Avioliitossa on vastuussa myös toisesta eikä vain itsestä. Itsekkyys on myös syntiä, josta on tehtävä parannus.
      Anteeksisaaminen ei ole katumuksessa. vaan edelleen Kristuksen hankkimassa armossa hyväksemme yksin.

      • Anonyymi

        Saa mieheni ottaa uuden puolison jos haluaa ei hän ole minua pettänyt ja hän ei edes usko Jumalaan. Tässä tapauksessa ero on kaikkien kannalta järkevin ratkaisu.


    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää mitä Mauno Mattila on mieltä?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe