Rasistit eivät kuulu eduskuntaan!

Anonyymi-ap

LI Andersson, Veronika Honkasalo ja Mai Kivelä ovat esimerkkejä juutalaisvastaisista rasisteista.

Tämä puolue on stalinistien omaisuutta!

19

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä persu meuhkaa. Te heilutte aseiden kanssa ja ammuskelette yleisellä paikalla.

      • Anonyymi

        Tyypillisenä vasemmistolaisena yrität kääntää keskustelun pois vasemmistoliitosta ja sen edustajista keskustelussa, jonka aiheena on vasemmistoliitto, palstalla, jonka aiheena on vasemmistoliitto.


    • Anonyymi

      Onko surkeampaa ja alhaisempaa oliota kuin rasisti edes olemassa. Siis oikeesti - mä kysyn.

      • Anonyymi

        Anonyymi
        2024-05-01 01:22:33
        Onko surkeampaa ja alhaisempaa oliota kuin rasisti edes olemassa. Siis oikeesti - mä kysyn.
        ------------------
        Mielestäni ja monen muun mielestä Gazan lapsiin kohdistuvat teot
        ovat rasismin Äiti.
        Jos vastustaa netanjauhon toteuttamaa Kansanmurhaa ei se ole rasismia.
        Nyt ei ole kysymys uskonnoista vaan elämästä.
        Varmaan itsekin Äitinä ymmärrät tämän jos vaan hetkeksi pysähdyt miettimään
        ja siirrät sen raamattusi takaisin kirjahyllyyn..............jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-05-01 01:22:33
        Onko surkeampaa ja alhaisempaa oliota kuin rasisti edes olemassa. Siis oikeesti - mä kysyn.
        ------------------
        Mielestäni ja monen muun mielestä Gazan lapsiin kohdistuvat teot
        ovat rasismin Äiti.
        Jos vastustaa netanjauhon toteuttamaa Kansanmurhaa ei se ole rasismia.
        Nyt ei ole kysymys uskonnoista vaan elämästä.
        Varmaan itsekin Äitinä ymmärrät tämän jos vaan hetkeksi pysähdyt miettimään
        ja siirrät sen raamattusi takaisin kirjahyllyyn..............jne

        Tästä syystä Hamas pitää nujertaa, että lapset voisivat elää normaalia elämää, eivätkä kituisi Hamasin vankina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-05-01 01:22:33
        Onko surkeampaa ja alhaisempaa oliota kuin rasisti edes olemassa. Siis oikeesti - mä kysyn.
        ------------------
        Mielestäni ja monen muun mielestä Gazan lapsiin kohdistuvat teot
        ovat rasismin Äiti.
        Jos vastustaa netanjauhon toteuttamaa Kansanmurhaa ei se ole rasismia.
        Nyt ei ole kysymys uskonnoista vaan elämästä.
        Varmaan itsekin Äitinä ymmärrät tämän jos vaan hetkeksi pysähdyt miettimään
        ja siirrät sen raamattusi takaisin kirjahyllyyn..............jne

        Kyllä gazalaisten kurjuus tänään on ainoastaan Hamasin ja sen typeryyden ansiota. Heillä on kymmeniä vuosia ollut aikaa järjestää välinsä Israelin kamnssa kuntoon, mutta ei sovi kun juutalainen kumartaa väärään suuntaan, jos lainklaan.


    • Anonyymi

      Ja ihan palstan vasemmistolaisille ja muillekin tiedoksi: se vasemmistolainen rasismi ja antisemitismi ei ole sellaista parempaa rasismia ja antisemitismia vaikka niin kuvittelettekin.

    • Anonyymi

      Li Anderssonin ja Honkasalon puheet ovat kuvottavia. Molemmat täysiä rasisteja pahimmasta päästä.

    • Kansa eli äänioikeutetut suomalaiset valitsevat eduskunnan. Jos he haluavat sinne vaikka rasistin niin demokratiassahan se onnistuu kunhan rasisti saa riittävän kannatuksen vaaleissa. Onhan eduskunnassa ollut kommunistejakin ja ne ovat aina olleet pahimman luokan rasisteja mitä maa päällään kantaa.

      • Anonyymi

        Uskaltaisin väittää että monet niistä kommunisteista niitä varsinaisia rasisteja vasta ovatkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisin väittää että monet niistä kommunisteista niitä varsinaisia rasisteja vasta ovatkin.

        Kommunismihan on rasismia, sehän leirittää kaikki muutoin ajattelevat kuten niin Neuvostoliitossa kuin Kiinassakin sekä monessa muussakin komumaassa. Eihän kommunimi siedä toisin ajattelevaa, mitä muuta se on kuin rasismia uskonnon varjolla? Kommunismihan on poliittinen uskonto!


      • Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

        Kommunismihan on rasismia, sehän leirittää kaikki muutoin ajattelevat kuten niin Neuvostoliitossa kuin Kiinassakin sekä monessa muussakin komumaassa. Eihän kommunimi siedä toisin ajattelevaa, mitä muuta se on kuin rasismia uskonnon varjolla? Kommunismihan on poliittinen uskonto!

        "Kommunismihan on poliittinen uskonto!"

        Suomessa sitä nyt toteuttaa kokoomuskommarit. Elätkö sinä tuossa uskonnossa? Ainakin edellisellä nimimerkilläsi elit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kommunismihan on poliittinen uskonto!"

        Suomessa sitä nyt toteuttaa kokoomuskommarit. Elätkö sinä tuossa uskonnossa? Ainakin edellisellä nimimerkilläsi elit.

        Tyypillisenä vasemmistolaisena yrität kääntää keskustelun pois vasemmistoliitosta ja sen edustajista keskustelussa, jonka aiheena on vasemmistoliitto, palstalla, jonka aiheena on vasemmistoliitto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillisenä vasemmistolaisena yrität kääntää keskustelun pois vasemmistoliitosta ja sen edustajista keskustelussa, jonka aiheena on vasemmistoliitto, palstalla, jonka aiheena on vasemmistoliitto.

        Ei nääs nuo vasuri urpot kestä nähdä todellisuutta!


      • Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

        Ei nääs nuo vasuri urpot kestä nähdä todellisuutta!

        Jos haluat suututtaa oikeistolaisen, valehtele hänelle. Jos haluat suututtaa vasemmistolaisen, kerro hänelle totuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat suututtaa oikeistolaisen, valehtele hänelle. Jos haluat suututtaa vasemmistolaisen, kerro hänelle totuus.

        Joskus sentään joku nimetönkin osuu oikeaan!


      • Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

        Joskus sentään joku nimetönkin osuu oikeaan!

        Vasemmistoliittohan perustettiin skdl jätteistä ja ruplien koroilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliittohan perustettiin skdl jätteistä ja ruplien koroilla.

        Vasurliittohan on SKDL kommunistien hajoamistulos!


    • Anonyymi

      Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että nämä Kommunistit höpöttää demokratiasta ja samalla puolustelevat ja tukevat sellaisia maita ja järjestöjä missä haistatetaan pitkät p#skat demokratialle.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1758
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      166
      1145
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1123
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      921
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe