Monipuolinen energiantuotanto

Anonyymi-ap

Monipuolinen energiantuotanto on kokonaisvaltaisesti ja taloudellisesti kaikkein parhain ratkaisu, eritoten varsinkin valtiontalouden näkökulmasta katsottuna. Myöskin kotitalouden, metsätalouden ja muiden asiaan liittyvien osa-alueiden kannalta. Oli sitten kyse kotitaloudessa kyse mistä ja millä tavoin tuotetusta energiamuodosta tahansa Erityisesti kokonaisvaltainen ajattelumalli luo työtä ja toimeentuloa. Lisäksi se on kestävää kehitystä, jos ajatellaan kestävää kehitystä ainoastaan luontoarvojen kohdalla.

-havukka-

2

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän se voikin olla. Toki täytyy ottaa huomioon ilmasto"päästöt" puunpolton ja kaiken muunkin poltettavan energian osalta. Ja tietääkseni ovat säätieteilijät ja merivesien virtojen tutkijat saamassa lisää tietopohjaa merivesien olomuotojen vaikutuksista ja lämpötilojen muutoksista sääoloihin, ja täten myös ilmaston muutokseen. Mutta totuushan on lopuksi se, että ilmastonmuutoksesta kärsivät kaikesta eniten ns. kolmannet "alikehittyneet" maat ja maanosat, joissa kuivuus ja auringon energia on kenties sietämätön. Lisäksi se asia, että me ihmiset emme päätä säistä ja ilmoista. Toki parhaamme voimme tehdä niidenkin asioiden osalta, kunhan ei yltiöpäisyyksiin ala.

      • Anonyymi

        Pulmana on energian haaskaus. Halpaa aina haaskataan ja kallista säästetään.Jos porukka ei itse tee työtä energiansa eteen niin seurauksena on nykyinen tilanne jossa energiapula häämöttää. Siksi nuo halvat uusiutumattomat ovat vaarallisia tulevaisuuden suhteen. Ihmiset luulevat että voidaan jatkaa haaskaamista kun ei itse tarvitse tehdä mitään asian suhteen. Erityisesti rikkaat jatkavat tuhoaan mistään välittämättä. Nuo puheet ilmaista energioista ovat pahimpia koska sellaisia ei ole muuta kuin unelmissa. Kansa puhuu ilmaisesta tuulisähköstä vaikka se on taatusti kalleinta. Jonkun pitäisi jo lyödä totuus pöytään tässäkin asiassa.Tahallaan tehty sähkön hinnan hinaaminen ylihintaiseksi on jo pilannut monta asiaa jotka ennen toimivat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe