Farmin Linnea Ärsyttävä

Anonyymi-ap

Täytyy siis savustaa Miina ulos Farmista,kun pelkää häviävänsä.Helvetin itkupilli ei osaa kun kierroilla,yks kiero (Vallu)lähti , toinen jäi.Mitä tuollaiset Farmi ohjelmassa tekee, eivät osaa Farmi töitä tehdä,teetetään toisilla.Kattoisi peiliin tämä Linnea.

18

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Linnea ootti että sai yleisesti Miinaa nöyryyttää,,raukkamaista.

• Anonyymi

Niinpä teki, mutta miksi häntä ei laiteta kaksintaisteluun?

• Anonyymi

En jaksa enää tollasta katsoa. Ei oo hyviä kilpailijoita. Samoin kuin suuri seikkailu on ihan tyhmä. Mutta katsokaa sellaista ohjelmaa kuin erikoisjoukot tulee tiistaisin. Se on hyvä ja jännittävä

• Anonyymi

Kyllähän tuota kattois,jos ei olisi noin päsmäri tuo Linnea.Linnea ku vaan saisi lähtö passit,niin pahimmat olisi tippuneet.Kaupungilaiset valittaa, että on raskasta Farmin työt, siinäpä pääsevät tietää että onko helppoa maanviljelijöillä.Vaikka eihän tuossa ole edes raskasta kun on toista kymmentä AIKUISTA tekemässä.

• Anonyymi

Minä seurasin ohjelmaa ihan vaan Miinan takia ja haluaisin kuulla tuotannon TOSELLISEN syyn Miinan poistamisesta ohjelmasta. Mielestäni katsojat ansaitsis sen. Oliko se tämän Linnean typerän kiukuttelun takia? Tämä olikin sitte viimeinen jakso minulle.

• Anonyymi

Kenenkähän muun ku tuon itkupillin syy.Kiero ku mikä,tuollai sai Kovan vastustajan pois.Rakkamainen.

• Anonyymi

Pilalla koko farmi, inhottava juonittelun paratiisi. Harmittaa, että Miina savustettiin pois. Hänellä oli tietoa, taitoa ja voimaa ilman turhaa marninaa ja kitinää. Miina oli ohjelman suola.

• Anonyymi

Samaa mieltä minäkin.

• Anonyymi

Yllättikö Miina torpparin aitasta Linnean ja jonkun? Niin salaperäistä tämä häätö oli että jotain varmasti oli meneillään.

• Anonyymi

Aloittajalle tiedoksi:
      Peli on peliä.
      Farmi on samanlainen peli
      kuin esimerkiksi Selviytyjät ja The Amazing Race.
      Ken taitavammin pelaa, hän voittaa.
      Kierous on pelissä positiivinen ominaisuus.

• Anonyymi

Noihin kilpailuihin mennään tietoisina pelin hengestä,
        tarkoituksena voittaa kilpailu ja mukava summa rahaa.
        Ei niihin ketään viekkaudella, vääryydellä, väkisin viedä.
        Poiskin voi lähteä, ja katsomisen voi lopettaa, jos ei hotsita jatkaa.

• Anonyymi

Ryyppäämiseen löytyy aina tekosyitä.

• Anonyymi

Linnea tuntuu olevan tuotannon suosikki, joka halutaan väkisin mukaan finaaliin näillä sääntömuutoksilla. Katsojien aliarvioimista. Ei näin!

• Anonyymi

Vieläkin itkijä itkee ja katsoo vaikka lupasi olla katsomatta, ei näin!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      152
      7103
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5956
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      133
      5155
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4707
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4038
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      71
      3234
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3150
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2922
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2339
    Aihe