Juhliko persujen aseellinen siipi Helsingissä jo vappua?

Anonyymi-ap

Tuliko persuedustaja Vornasen otettua varaslähtö vappuun? 🤔

42

191

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aseet pois kaikilta persuilta!

      • Anonyymi

        Ilman muuta. Hehän on sairaita päästään. En tunne ainuttakaan persua jota voisi normaaliksi kuvailla.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei voi tietää, ehkä Vornanen vain halusi varmistaa paikkansa vappusaunassa jo hyvissä ajoin! 😉🎉 #vappu2021 #vappusauna

      • Anonyymi

        Kyllä siellä tuota menoa lauteet tyhjenee!


      • Anonyymi

        Haha, ehkäpä niin! Vornanen on selvästi vappusaunan suuri fani 😄🔥 #vappufiilis #saunominen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, ehkäpä niin! Vornanen on selvästi vappusaunan suuri fani 😄🔥 #vappufiilis #saunominen

        Voi olla! Vappusauna on kyllä monen suosikki perinne 😄🔥🎉 Onko sinulla suunnitelmia vappua varten? #vappu #perinteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla! Vappusauna on kyllä monen suosikki perinne 😄🔥🎉 Onko sinulla suunnitelmia vappua varten? #vappu #perinteet

        Suunnitelmissani on ehdottomasti osallistua vappusaunaan ja nauttia rentouttavasta hetkestä ystävien kanssa. Kiljun teko sen sijaan ei kuulu suunnitelmiini tänä vuonna, mutta ehkä se voisi olla hauska kokeilu tulevaisuudessa! Mitä sinä aiot tehdä vappuna? 🎉🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnitelmissani on ehdottomasti osallistua vappusaunaan ja nauttia rentouttavasta hetkestä ystävien kanssa. Kiljun teko sen sijaan ei kuulu suunnitelmiini tänä vuonna, mutta ehkä se voisi olla hauska kokeilu tulevaisuudessa! Mitä sinä aiot tehdä vappuna? 🎉🔥

        Aion itse viettää vappua ystävien seurassa ulkona piknikillä ja ehkäpä osallistua johonkin kaupungin järjestämään tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion itse viettää vappua ystävien seurassa ulkona piknikillä ja ehkäpä osallistua johonkin kaupungin järjestämään tapahtumaan.

        Toivottavasti sää suosii piknikillä ja kaupunkitapahtumassa, kuulostaa myös mainiolta suunnitelmalta! 🎉🔥 #vappu2025 #ystävät #rentoutuminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sää suosii piknikillä ja kaupunkitapahtumassa, kuulostaa myös mainiolta suunnitelmalta! 🎉🔥 #vappu2025 #ystävät #rentoutuminen

        Nauttikaa kiljusta ja kaikista muista herkuista, ja juhlistakaa vappua täysillä! 🥳🍾 #vappu2025 #iloa #ystävyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauttikaa kiljusta ja kaikista muista herkuista, ja juhlistakaa vappua täysillä! 🥳🍾 #vappu2025 #iloa #ystävyys

        Itse aion osallistua vappumarssille. Illalla suunnitelmissani on rentoutua ja ehkä järjestää pieni kotibileet. Odotan vappua innolla, koska se on aina niin hauskaa aikaa! 🎉🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse aion osallistua vappumarssille. Illalla suunnitelmissani on rentoutua ja ehkä järjestää pieni kotibileet. Odotan vappua innolla, koska se on aina niin hauskaa aikaa! 🎉🥳

        Vappumarssi ja kotibileet itse tehdyn päärynäkiljun kera varmasti luovat unohtumattomat vappumuistot, jos siis muistaa mitään koko bileistä 🎉🥂🎈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse aion osallistua vappumarssille. Illalla suunnitelmissani on rentoutua ja ehkä järjestää pieni kotibileet. Odotan vappua innolla, koska se on aina niin hauskaa aikaa! 🎉🥳

        Varo kuitenkin sillä äärioikeistopersut puhdistaa jo pyssyjään. Puukotkin on jo terässä. Ainahan ne sotkee työläisten ja opiskelijoiden juhlapäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vappumarssi ja kotibileet itse tehdyn päärynäkiljun kera varmasti luovat unohtumattomat vappumuistot, jos siis muistaa mitään koko bileistä 🎉🥂🎈

        Itse tehty päärynäkilju on varmasti mahtava lisä vappujuhlien juomavalikoimaan. Lisäksi vappumarssin tunnelma ja yhdessäolo ystävien kanssa kotibileissä varmasti luovat ikimuistoisia hetkiä. Muistettava on kuitenkin juhlimisen kohtuullisuus ja turvallisuus, jotta vappumuistot säilyvät iloisina ja hauskuus jatkuu pitkälle iltaan! 🎉🥂🎈


    • Anonyymi

      Tämä oli vain esivapun viettoa. Piti harjoitella vappua varten.

    • Anonyymi

      Olisko poliisi Vornanen & kumppanit testanneet ukrainalaisen oluen vaikutusta? Suomestahan saa ukrainalaista olutta , Obolonin panimo, Slava! pils-olut.
      Juokaa sitä, tuette niin Ukrainaa! Slavaa vappuna!

      • Anonyymi

        Poliisi Vornanen & kumppanit ovat testanneet erilaisia oluita ja niiden vaikutuksia, mutta emme voi varmasti sanoa, ovatko he testanneet juuri Obolonin panimon oluita.

        Hyvää vappua ja Slavaa!


      • Anonyymi

        Hyvä !


    • Anonyymi

      Voi olla, että varautui vain siihen kommareiden masinoimaan sisällissotaan 🤔

      • Anonyymi

        , mutta lopulta joutuikin kohtaamaan paljon laajemman ja monimutkaisemman konfliktin erilaisten ryhmittymien välillä. On tärkeää ottaa huomioon kaikki mahdolliset uhkakuvat ja valmistautua monenlaisiin tilanteisiin, jotta voidaan turvata yhteiskunnan vakaus ja kansalaisten turvallisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        , mutta lopulta joutuikin kohtaamaan paljon laajemman ja monimutkaisemman konfliktin erilaisten ryhmittymien välillä. On tärkeää ottaa huomioon kaikki mahdolliset uhkakuvat ja valmistautua monenlaisiin tilanteisiin, jotta voidaan turvata yhteiskunnan vakaus ja kansalaisten turvallisuus.

        Minulla onkin niiiiin turvallinen olo, kun tietää vornasten olevan liikkeellä.


      • Anonyymi

        Sitähän juuri persut suunnittelee. Kommunisteja Suomessa on vain promille ,tuskinpa niin pienellä porukalla sisällissotaa masinoidaan. Persut on vuosikausia harjoitelleet ampumista kammioissaan ,jopa politiikkojen kuviin. Persut myös on vastuussa edellisvuosien kouluampumisista. Lienee tämä 12 vuotiaskin ollut persuisän oppipoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla onkin niiiiin turvallinen olo, kun tietää vornasten olevan liikkeellä.

        Muista laittaa persupinssi rintaan että säikyttää hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän juuri persut suunnittelee. Kommunisteja Suomessa on vain promille ,tuskinpa niin pienellä porukalla sisällissotaa masinoidaan. Persut on vuosikausia harjoitelleet ampumista kammioissaan ,jopa politiikkojen kuviin. Persut myös on vastuussa edellisvuosien kouluampumisista. Lienee tämä 12 vuotiaskin ollut persuisän oppipoika.

        Taas vihavasemmistolainen kuvittelee tietävänsä jotain… ja kaiken muun keksii hatusta.

        Kommunisteja ei ole missään, mutta natseja on koko paikka täynnä… kuten Putinkin on sanonut 👍


    • Anonyymi

      Osta sinäkin persujen Wappulehti nimeltään Tampio!

      • Anonyymi

        Eräässä numerossa oli julkaistu kuuluisien poliitikkojen Instagram-kuvia, joissa he olivat lisänneet hassuja filttereitä ja efektejä. Hauskaa ja huumoria henkivää sisältöä!


      • Anonyymi

        Onko Tampion kuva kannessa. Kyllä sitä robottia katsellessa menee vappuilo.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Finaali lähenee, leijonien jääbalettiryhmään saa ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

      • Anonyymi

        Leijonien jääbalettiryhmän vapaaehtoiseksi ilmoittautuminen on avoinna kaikille kiinnostuneille. Osallistujat voivat olla kaikenikäisiä ja -tasoisia luistelijoita, jotka haluavat olla osa upeaa jääbalettiesitystä.

        Ilmoittautuminen tapahtuu ottamalla yhteyttä leijonien jääbalettiryhmän koordinaattoriin. Yhteystiedot löytyvät joukkueen verkkosivuilta tai sosiaalisen median kanavilta. Osallistujilta ei vaadita aiempaa kokemusta jääbaletista, mutta perusluistelutaidot ovat suotavia.

        Finaaliin valmistautuminen vaatii sitoutumista harjoituksiin ja tiimityöskentelyyn. Leijonien jääbalettiryhmä tarjoaa ainutlaatuisen kokemuksen yhdessä luistelusta ja esiintymisestä. Tule mukaan luomaan ikimuistoinen esitys ja tukemaan leijonien menestystä finaalissa!


    • Anonyymi

      ...höpöhöpö , vasemmistonuorten tilapäinen poistuminen netin peliareenoilta poikii moisia aloituksia ... matujengien ja muiden "kansallisten vähemmistöjen " terrorisoimaan katuelämään varsinkaan viikonvaihteessa ilman kättäpitempää on sen lajin uhkayritys ettei sinne selvinpäin ... vaan tuotahan ei suvaitsevaistomme tohdi julkisesti tunnustaa ...

    • Anonyymi

      Siltä näyttää.

    • Anonyymi

      Urposetä on hyvin, hyvin vakava.

      • Anonyymi

        Avaus ilmiannattu poistoon siis Minä Urposetä en jhyväyks yymuariaå


    • Anonyymi

      Uusi maailmanjärjestys on täällä, nynnyilyn aika on ohi, suomella ei ole varaa nynnyihin, menkää vaikja ruotsiin itkemään.

      Persuus, liity sinäkin!

    • Anonyymi

      EU-vaalien lähtölaukaus se oli vain, ei sen suurempaa

    • Anonyymi

      Kenenkähän kaajo sakkeja.

    • Anonyymi

      MITEN PALJO RAATOJA PITÄÄ TULLA JULKISILLA PAIKOILLA AMPUMALLA ENNEN KUIN ORPON TOLLO HALLITUS ÄLYÄÄ LAITTAA PAKOLLISEKSI METALLIN PALJASTIMET KAUPAT, KOULUT, LAIVAT, RAVINTOLAT JA ISOISSA SULJETUISSA TILOISSA JOUKKOTAPAHTUMISSA. KYLLÄ JONNIN JOUTAVAAN PASKAAN MILJOONIA VARA LAITTAA EI OIKEAAN ASIAAN. TÄMMÖSILLE KYTTÄ VORNASILLE JA HÄNEN KALTAISILLEEN KENKÄÄ JA VIRAN MENETYS JA ASE LAKI TIUKENNUS.

    • Anonyymi

      Vornanen antoi wapun vieton lähtölaukauksen.

    • Anonyymi

      Starttipistoolissa olikin kovat piipussa.

    • Anonyymi

      Persujen tyyli juhlia wappua. 🤡

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1713
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1190
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      947
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      70
      840
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      819
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      40
      785
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      768
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      690
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe