Pohjanmaalaiset älkööt vaivautuko, kysynkin muilta.

Anonyymi-ap

Suomessa uskovaiset salaavat uskonsa.
Savolaiset älykkäinä totta kai...
Onko teidän työpaikoillanne toiminut avoimia ja aktiivisia?
Pelkäävät maineensa menetystä hillittyinä ihmisinä, kunnollisina ja älykkäinä.

21

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Savolaiset on tunnettuja kieroilijoita.

      • Anonyymi

        Älyähän se vaatii.
        Papitkin huijaavat valtaosaa kansasta.


      • Anonyymi

        Savolaiset ovat rasittavia vääntäjiä ja kientäjiä. Eivät ikinä kotiudu. Tiedän muutaman Etelä-Suomessa asuvan savolaisen niin yhä 20-30 vuoden kuluttua puhutaan sitä kamalaa kotikylän murretta missä ei ole suomenkieltä kuin nimeksi. Kysyt jotain niin jaarittelevat monta minuuttia kaikkea muuta paskaa siihen sekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savolaiset ovat rasittavia vääntäjiä ja kientäjiä. Eivät ikinä kotiudu. Tiedän muutaman Etelä-Suomessa asuvan savolaisen niin yhä 20-30 vuoden kuluttua puhutaan sitä kamalaa kotikylän murretta missä ei ole suomenkieltä kuin nimeksi. Kysyt jotain niin jaarittelevat monta minuuttia kaikkea muuta paskaa siihen sekaan.

        Savon murre oli yksi valinta mahdollisuuksista aikoinaan.
        Päädyttiin läntisiin murteisiin etelässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savon murre oli yksi valinta mahdollisuuksista aikoinaan.
        Päädyttiin läntisiin murteisiin etelässä.

        Savon murre ei ole mikään mahdollisuus.


    • Anonyymi

      Töissä ei saa evankelioida.

      • Anonyymi

        Se on oikein se. Olisi kamalaa kuunnella jotain helluntai hörhöä kaiket viikot.


      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin teen sitä jatkuvasti. Olen hoitajana ja mikään ei ole mukavampaa kuin pelotella ihmisiä tuonpuoleisella saavat jumalattomat kerrankin ajattelemisen aihetta ja muutaman olenkin onnistunut ohjaamaan pelastuksen piiriin. Onhan työnjohto siitä jotakin mutissut mutta en minä välitä minä olen uskonsoturi ja hoitajapulakin on niin kova etteivät voi lopputiliäkään antaa joten Jeesus voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin teen sitä jatkuvasti. Olen hoitajana ja mikään ei ole mukavampaa kuin pelotella ihmisiä tuonpuoleisella saavat jumalattomat kerrankin ajattelemisen aihetta ja muutaman olenkin onnistunut ohjaamaan pelastuksen piiriin. Onhan työnjohto siitä jotakin mutissut mutta en minä välitä minä olen uskonsoturi ja hoitajapulakin on niin kova etteivät voi lopputiliäkään antaa joten Jeesus voittaa.

        Tyrkky myrkky Päivikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin teen sitä jatkuvasti. Olen hoitajana ja mikään ei ole mukavampaa kuin pelotella ihmisiä tuonpuoleisella saavat jumalattomat kerrankin ajattelemisen aihetta ja muutaman olenkin onnistunut ohjaamaan pelastuksen piiriin. Onhan työnjohto siitä jotakin mutissut mutta en minä välitä minä olen uskonsoturi ja hoitajapulakin on niin kova etteivät voi lopputiliäkään antaa joten Jeesus voittaa.

        Et mikään uskova ole


    • Anonyymi

      jos joku paljastaa olevansa uskovainen niin 🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣 saa potkut

    • Anonyymi

      Eihän sitä mitenkään voi salata kuin Pyhä Henki pätkähtää päälle. Miten sen salaat kuin kaadut tajuttomana maahan, ulvot kuin kiimainen kojootti tai mökellät jotain täysin käsittämätöntä. Aika vaikea sitä on salassa ellei ole etätöissä tai ketään muita ei koskaan ole eikä käy työpaikalla.

      Näin tietysti isojen poikien herjoissa ja tietenkin niiden täytyy olla totta. Kuka nyt menisi valehtelemaan siitä että joidenkin usko muka olisi tuollaista. Sehän olisi tyhmin ihminen mitä maan päällään kantaa ja silloin saisi aivan varmasti potkut.

      • Anonyymi

        Kuin homot.


      • Anonyymi

        Yritätkö siis kertoa ettet ole aitouskova ? Koska et ole saanut henkeä päällesi etkä puhu kielillä jos arvaan oikein ei sinua ole kastettukaan oikein.


    • Anonyymi

      Kyllä se usko tulee työpaikalla väkisin esille. Ei mitenkään voi olla herjaamatta muita erinäisistä asioista, tivaamasta muiden uskoa onko kaikki tehty juuri oikein, onko laittomuuden tekijä vai mikä.

      Herja puskee niin väkisin läpi ettei sitä voi mitenkään piilottaa eikä kätkeä. Aina kun suunsa avaa niin paljastaa aidon uskonsa.

      • Anonyymi

        Höpön höpö pöppelis pöö.
        Et koskaan tiedä onko joku hullu naamoinsa takana.


      • Anonyymi

        Totta palstallakin mitä aidompi uskovainen kirjoittaja kokee olevansa sitä kamalammin herjaa muita.


      • Anonyymi

        Et ymmärrä uskosta mitään, etkä osaa katsoa peiliin mihin käytökseen itse syyllistyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta palstallakin mitä aidompi uskovainen kirjoittaja kokee olevansa sitä kamalammin herjaa muita.

        Sellaista vihan puskemaa valhetta sinulta tällä kertaa.


      • Anonyymi

        Olet kova valehtelemaan ja sokea omalle käytöksellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kova valehtelemaan ja sokea omalle käytöksellesi.

        Jumala tietää kaikkien salaisimmat ajatuksetkin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2273
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1471
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1315
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      212
      949
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe