Oon käyttänyt nyt noin 3-4kk näitä Slindan minipillereitä ja ruskeaa vuotoa tulee vieläkin. Onko kellään muulla ollut näistä tai muista minipillereistä samaa ongelmaa. Ekan laatan aikana koin ruskeaa vuotoa koko laatan ajan ja tokan kuukauden aikana sitä tuli välillä mutta paljon vähemmän. Kolmannen laatan aikana ei oo oikein tullu mitään muutakun menkkojen aikana tosi vähän sitä samaa ruskeeta vuotoa. En oo juuri tosiaan vuotanu tän käytön aikana ollenkaa normaalia punasta vuotoa. Onko tälle mitään selitystä kun ehkäsyneuvola lääkäri ei sille mitään pistäny piikkiin että pitäis vaihtaa tai mitään. Eikä tää enää häiritse arkea kun ruskea vuoto tulee vain menkkojen aikaan.
Kertokaa ihmeessä teijän kokemuksista kiitos!!
Slinda Minipillerit
Anonyymi-ap
1
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon syöny kaks viikkoa Slindoja, neljäntenä päivänä alko menkat ja ne kesti pahimmillaan 4 päivää ja sen jälkeen aina vessassa käydessä ruskeaa vuotoa. Oon koittanu käyttää ph-kapseleita, että se kuivunut veri valuis sen mukana pois mutta eih tuota kuivunutta verta sais vaan kauhoa pois sisältä kun se ei sieltä valu muuten. Eipä tässä paljo seksiä harrastella näiden jatkuvien toosaongelmien kans.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202850Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3552516Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o442285Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262272Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581848Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121382Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181379- 721293
- 551230
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61203