Oon käyttänyt nyt noin 3-4kk näitä Slindan minipillereitä ja ruskeaa vuotoa tulee vieläkin. Onko kellään muulla ollut näistä tai muista minipillereistä samaa ongelmaa. Ekan laatan aikana koin ruskeaa vuotoa koko laatan ajan ja tokan kuukauden aikana sitä tuli välillä mutta paljon vähemmän. Kolmannen laatan aikana ei oo oikein tullu mitään muutakun menkkojen aikana tosi vähän sitä samaa ruskeeta vuotoa. En oo juuri tosiaan vuotanu tän käytön aikana ollenkaa normaalia punasta vuotoa. Onko tälle mitään selitystä kun ehkäsyneuvola lääkäri ei sille mitään pistäny piikkiin että pitäis vaihtaa tai mitään. Eikä tää enää häiritse arkea kun ruskea vuoto tulee vain menkkojen aikaan.
Kertokaa ihmeessä teijän kokemuksista kiitos!!
Slinda Minipillerit
Anonyymi-ap
1
738
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon syöny kaks viikkoa Slindoja, neljäntenä päivänä alko menkat ja ne kesti pahimmillaan 4 päivää ja sen jälkeen aina vessassa käydessä ruskeaa vuotoa. Oon koittanu käyttää ph-kapseleita, että se kuivunut veri valuis sen mukana pois mutta eih tuota kuivunutta verta sais vaan kauhoa pois sisältä kun se ei sieltä valu muuten. Eipä tässä paljo seksiä harrastella näiden jatkuvien toosaongelmien kans.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773681
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271385- 1581262
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191058Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk116940- 62775