Oon käyttänyt nyt noin 3-4kk näitä Slindan minipillereitä ja ruskeaa vuotoa tulee vieläkin. Onko kellään muulla ollut näistä tai muista minipillereistä samaa ongelmaa. Ekan laatan aikana koin ruskeaa vuotoa koko laatan ajan ja tokan kuukauden aikana sitä tuli välillä mutta paljon vähemmän. Kolmannen laatan aikana ei oo oikein tullu mitään muutakun menkkojen aikana tosi vähän sitä samaa ruskeeta vuotoa. En oo juuri tosiaan vuotanu tän käytön aikana ollenkaa normaalia punasta vuotoa. Onko tälle mitään selitystä kun ehkäsyneuvola lääkäri ei sille mitään pistäny piikkiin että pitäis vaihtaa tai mitään. Eikä tää enää häiritse arkea kun ruskea vuoto tulee vain menkkojen aikaan.
Kertokaa ihmeessä teijän kokemuksista kiitos!!
Slinda Minipillerit
Anonyymi-ap
1
1334
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mä oon syöny kaks viikkoa Slindoja, neljäntenä päivänä alko menkat ja ne kesti pahimmillaan 4 päivää ja sen jälkeen aina vessassa käydessä ruskeaa vuotoa. Oon koittanu käyttää ph-kapseleita, että se kuivunut veri valuis sen mukana pois mutta eih tuota kuivunutta verta sais vaan kauhoa pois sisältä kun se ei sieltä valu muuten. Eipä tässä paljo seksiä harrastella näiden jatkuvien toosaongelmien kans.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731929Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 1411008
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu20969- 89685
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa106675Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 41648
- 56624
- 58580