One Waystä , Saviskin olis heitetty ulos , jos Jumala mut sinne lihalliseen seurakuntaan olis johdattanut.
Mutta parempi on One Way kun mellastava uuskarismaattisten henkien seurakunnat ympäri maailma.
One Wayssä voi syödä vielä kaikki. Kun vaan muistaa sylkeä ulos torahampaat ja sarvet.
Sinne on pesinnyt jossain seurakunnissa jotain uuskarismaattista harhaoppia. Jotka pitää muuria korkeana Jumalan totuutta vastaan ja rakastavat valheeta ja myöskin valhearmon joka jo Niilo Ylivainio lanseeras ja opetti aikoinaan-
No tässä Timo Lindroosin viimeinen viesti minulle.
Rauhaa
Tässä lyhyt herätyssanomani Siionille. Pidetty reilu 1 v. ennen kuin mut erotettiin one wayystä.
https://youtu.be/ZrXLTxMaLR0?feature=shared
"Kun kuolema valtaa seurakunnan"
Siunauksin
Timo
Timo Lindroos - Kun kuolema valtaa seurakunnan
Tilanne todella Järkyttävä tilanne, ympäri maailma.
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162