Vornanen löydetty kotoaan

Anonyymi-ap

Yle on löytänyt Vornasen nykyisen oleskelupaikan. Hän kurkisti jo ovenraosta ja totesi, ettei anna mitään kommentteja.
Miksihän muuten Perussuomalaisten kansanedustajat, niin miehet kuin naisetkin viihtyvät paremmin Helsingin kapakoissa ryyppäämässä kukon lauluun asti, kuin olisivat kotona puolisoidensa ja lastensa luona?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010393344.html

40

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä ollaan niin kovia persuja, mutta tosipaikan tullen kurkitaan vaan ovenraosta.

      • Anonyymi

        Puheiden tasolla persut ovat maailman rohkeimpia ihmisiä, suorastaan murtumattomia taistelijoita.
        Käytännön tasolla persut ovat piileskeleviä hiirulaisia jotka pelkäävät omaa varjoaankin.


      • Anonyymi

        Kyllä persumies kännissä riehuu, mutta krapulassa tuijottaa kengänkärkiään, minne se luoti joutui


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kysy marinin sannalta. Ehkä se osaa kertoa?

      • Anonyymi

        Persujen mielestä Vornasen töppäilykin on Sanna Marinin vika. Persu-uskovaiset nielevät tuon "persutotuuden" täysillä. Eivät he muuten persuja olisikaan.


    • Anonyymi

      PerSeiliät eivät uskalla vappuna muuta kuin katsella oven raosta kun toiset juhlii, paitsi jos ovat saaneet aseeseen patruunoita niin sitten ollaan niin miestä.

      • Anonyymi

        Persut saavat kaiken päälaelleen. Pian rosvot etsii ja poliisit piileskelee?
        On aikoihin eletty.


    • Anonyymi

      Riikka Purra Timo Vornasesta IS:lle: ”Hän ei nauti minun luottamustani”

      Oi Purra Purra, miksi hylkäsit hänet hädän hetkellä?

      • Anonyymi

        Voiko tässä asiassa luottaa Riika Purran sanaan?
        Ei. Eikä missään muussakaan asiassa.


    • Anonyymi

      Uudet vaalit on järjestettävä tilanteen vakavuuden vuoksi sillä muuten edustajat joutuvat pelkäämään henkikultansa puolesta koko loppuvaalikauden ajan.

      • Anonyymi

        Vornanen päätti ottaa ladatun aseen mukaan ryyppy reisulle, joka on laitonta ja kertoo jonkinlaisesta arvostelukyvyn puutteesta. Vornanen on vieläpä poliisina opiskellut keskiverto kansalaista enemmän lakia, koska poliisi opintoihin kuuluu paljon laki opintoja ja poliisina on takuuvarmasti tietoinen suomen lakipykälistä, mutta tästä huolimatta hän päätti olla välinpitämätön suomen lain määräyksistä ja säädöksista vaikka tiesikin niiden sisällön erittäin hyvin. Se, että ei tiennyt sitä miten laki on ei vapauta seuraamuksista, mutta se, että tietää lain tarkkaan, mutta ei noudata sitä siltä kertoo siitä, että välinpitämättömyys laista on erityisen suurta eikä voi olla vahinko.

        Suukopu tai töniminen ei myöskään oikeuta ainakaan suomen lain mukaan siihen, että uhkaa aseella ja laukaisee sen aseen, joka ei lähtökohtaisesti edes saanut olla mukana baarissa.


      • Anonyymi

        Kyllä tässä jo tavallinen kansalainenkin saa pelätä henkensä puolesta persujen ampumis fantasioiden käytäntöön viemistä.
        Persut ovat uhka jo lähestyvän Vapun takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä jo tavallinen kansalainenkin saa pelätä henkensä puolesta persujen ampumis fantasioiden käytäntöön viemistä.
        Persut ovat uhka jo lähestyvän Vapun takia.

        Riikka Purra fantasioi. Vornanen toteuttaa. Mitä tekee Mestari Halla ? Piileksii ja toivoo, ettei kukaanmuista hänen olevan Persu.


    • Anonyymi

      En minäkään Vornasena antaisi mitään lausuntoja enkä Riikka Purrana luottaisi Vornaseen. Näinhän se menee kun on maine ja kunnia kysymyksessä.

    • Anonyymi

      Luojan kiitos vaalien jälkeen ei tarvitse kuullakkaan tuosta puolueesta. Suurin petosjytky ikinä.

    • Anonyymi

      Onko isänmaanpetturit nyt paavimpia kuin paavi itse? Ottaa vaan ja miettii omat ryyppyreissut ja huoraamiset ensin ennenkuin alkaa ulisemaan: NATSI. SAKSI, SEKSI, ULIULIULIULIULIULI!

    • Anonyymi

      Hyvä että oli hengissä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sic transi gloria mundi.
        https://yle.fi/a/74-20086210
        Ei ollutkaan niin puhtoinen pulmunen. Hakkaraistasoa.

        Kollegan Kähmintääkin baaritiskillä menneisyydessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kollegan Kähmintääkin baaritiskillä menneisyydessä

        Kyllä routa porsaan kotiin ajaa....


      • Anonyymi

        Ei kai tilanne asiasta muutu miksikään vaikka miten irvaillaan häntä. Varmaan häntä itseään hatuttaa eniten oma mokansa , niin se olis jokaisen kohdalla jos olisi munannut itsensä tuolla tavalla.
        Eikä mikään ihme ettei anna kommentteja liioin , koska asiaa käsitellään virkavallan taholta , silloin ei anna kukaan mitään kommentteja. Itseään varmaan syyttää eniten , ja kiroaa omaa tyhmyyttään , koska ymmärtää seuraukset.
        En ole PS kannattaja mitenkään , enkä hyväksy juomistaan, mutta ajattelen että miltä hänestä tuntuu , ja sen nyt jokainen ymmärtää ettei varmaan tunnu hyvältä . Puolueella ei ole tässä tietenkään mitään merkitystä koska teko on yksittäinen , ja mikään irvailu ei tee asiaa toiseksi , muuta kun pahentaa asiaa.
        Annetaan poliisin ja oikeuden tehdä se mikä heille kuuluu , ja odotetaan mitä siitä tulee kun ovat päättäneet asiat .


    • Anonyymi

      Oliko kankkunen kova, naaman perusteella?

      • Anonyymi

        On tainnut jo vuosia harrastaa läträämistä.


    • Anonyymi

      Irwing Gubda

    • Anonyymi

      Kyllä Purra kyrväl.ä leppyy, kaikki unohdetaan.

      • Anonyymi

        Jos Toini K kävis lepyttämässä, niin sais hyvin unen päästäkin kiinni.


    • Anonyymi

      Ammuskelusta saa 2 viikkoa PALKALLISTA sairauslomaa. Tuollainen kannustaa meitä muitakin!

      • Anonyymi

        🤶🏾🤶🏾🤶🏾


    • Anonyymi

      Potkut ja virallalta pois

    • Anonyymi

      Persut laittaneet suomalaisen yhteiskunnan kaaaaokseen. Pitäisikö tuolle ongelmalle (persuille) tehdä jotakin?

    • Anonyymi

      Onkos poliisilla eri oikeudet. Voi viltti tossu kun oon luottanut poliisin

      • Anonyymi

        Älä luota poliisiin, en ole Aarnion jälkeen luottanut, työaika meni maksullisissa ja huumeiden järjestelemisessä


    • Anonyymi

      Eikös maanpetturi-median mielestä saa kotonaan sairastaa?

      • Anonyymi

        Vornaselle jää aikaa keksiä satuja, vaihtaa kuulustelukertomustaan moneen kertaan ja lopuksi tulee muistinmenetyskin.


      • Anonyymi

        Kyllä ainakin Pohjois- Karjalassa saa


    • Anonyymi

      Mutta miksi aina tämän puolueen edustajille sattuu ja tapahtuu, myös aseiden ja astaloiden kanssa?

      • Anonyymi

        Tiotta kai Vornasen virkaveljet uskovat mieluummin Vornasen satuja kuin silminnäkijöiden kertomuksia. Ei korppi korpin silmää noki. Ei nokkinut Pekka Katajankaan vasarointitapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe