Jeesus Paavalille: Tyydy minun armooni

Anonyymi-ap

Ja hän sanoi minulle: ”tyydy minun armooni; sillä minun voimani on heikoissa väkevä. Sentähden minä mielelläni kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima minussa asuis.”
2 Kor 12:9

98

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • Anonyymi

      Men Herren har sagt till mig; "Min nåd är dig nog, ty kraften fullkomnas i svaghet." Därför vill jag hellre med glädje berömma mig av min svaghet, på det att Kristi kraft må komma och vila över mig.

    • Anonyymi

      And he said unto me, My grace is sufficient for thee: for my strength is made perfect in weakness. Most gladly therefore will I rather glory in my infirmities, that the power of Christ may rest upon me.

    • Anonyymi

      Mekin saamme luottaa Jeesuksen täytettyyn työhön Golgatalla. 😁
      Hän nostaa, kantaa ja vie perille!

      • Anonyymi

        Jeesus on uskollinen Vapahtaja! 😁🎚️🩸


    • Anonyymi

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima ASETTUISI minuun asumaan.


      Paavalissa ei ollut mitään heikkoutta. Päinvastoin.

      Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

      1. Kor. 9:26

      Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

      • Anonyymi

        Filippiläisille kirjeessä tosiaan Saul Paul kertoo olevansa lisää lihan puolesta juutalainen fariseus siten vanhan uskonnon puolesta voi lihaansa luottaa synagogalta kun oli rabbi. Mutta nekin huoraa kyllä. Paulus Saul tässä kertoo ettei lihan ole väliä vaan usko poikaan Jeesukseen on pelastus. Kuoleman ruumiista. Siksi hän myös luki sen entisen rabbinaatin ja synagogan turhaksi kun se ei pelasta. Laki oli hyvä ja pyhä Jeesukseen asti mutta se vain näytti synnin ja oli kuoleman virka Jeesuksen virka on sovituksen. Ja ilmaan ei kannata joskus eikä julistaa siellä missä jo on julistettu.


    • Anonyymi

      Paavalin kohtalo oli paha äkkikuolema Roomassa.

      Ei se kovin armolliselta kohtalolta vaikuta.

      • Anonyymi

        Jumalan lait ja käskyt pitää hyväksyä ja noudattaa niitä, niin siitä seuraa siunaus elämään ja pitkä ikä.

        1. Kun. 3:14

        "Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."


      • Anonyymi

        Jeesus otti Paavalin luokseen sitten kun sen aika oli. Pääasia on, että hän pääsi perille, Jeesuksen Kristuksen luo. Sinne kaikki me muutkin Jeesusta rakastavat pääsemme. 😁🎚️🩸

        2 Tim 4:8
        ”Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”

        Eikö Jeesus olekin ihana Vapahtaja?


      • Anonyymi

        Paulus vai Korintto on Kreikassa jos ette tiennyt hyvä jos maantieto on hallussa. Paulus Saul oli tosi vanha ukko jo kuollessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan lait ja käskyt pitää hyväksyä ja noudattaa niitä, niin siitä seuraa siunaus elämään ja pitkä ikä.

        1. Kun. 3:14

        "Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."

        No nyt mentiin kuningasten kirjaan ajalta ennen Jeesuksen syntymää. David on kuollut. Ja hyvä onkin muistaa Mooses älä varasta käskyt ettei ota mitään toisen omaa itselleen. Voi palauttaa jos on muiden omaisuutta ottanut. Mooses käsky on Jumalan käsky älä varastele. Myös käsky numero 8 on hyvä osata. Ja Mooses käsky löytyy lisää mm.2 Mooses 22. Hienoa jos olette näin hyvin totellut käskyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus otti Paavalin luokseen sitten kun sen aika oli. Pääasia on, että hän pääsi perille, Jeesuksen Kristuksen luo. Sinne kaikki me muutkin Jeesusta rakastavat pääsemme. 😁🎚️🩸

        2 Tim 4:8
        ”Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”

        Eikö Jeesus olekin ihana Vapahtaja?

        Jaaha nyt ollaan pauluksen kirjoittamassa kirjeessä oppipojalleen timpalle Timoteus sai oppinsa paulukselta. Kaikki onkin pelastunut jo tuhansia vuosia ennen lestoja hellareita mikä onni heille eikä paavalikaan tuntenut yhtään hellarit lestaa Jehovaa. Siihen aikaan 2000 vuotta sitten. Ei haittaa vaikka on mitä myrkkyä saanut miljoonan sirun ja ties mitä kun vaan Jeesusta julistetaan ja ristiin naulittuna. Näin Paulus 2000 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus otti Paavalin luokseen sitten kun sen aika oli. Pääasia on, että hän pääsi perille, Jeesuksen Kristuksen luo. Sinne kaikki me muutkin Jeesusta rakastavat pääsemme. 😁🎚️🩸

        2 Tim 4:8
        ”Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”

        Eikö Jeesus olekin ihana Vapahtaja?

        Paavali oli murhamies.

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.


      • Anonyymi

        Sulla ei ole mitään älyä muusta kuin maallisista tämän maailman jutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus otti Paavalin luokseen sitten kun sen aika oli. Pääasia on, että hän pääsi perille, Jeesuksen Kristuksen luo. Sinne kaikki me muutkin Jeesusta rakastavat pääsemme. 😁🎚️🩸

        2 Tim 4:8
        ”Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”

        Eikö Jeesus olekin ihana Vapahtaja?

        Otetaanko perus asia tähän JOHANNEKSEN EVANKELIUMI LUKU 3 KOHTA 16 SIITÄ SAA PÄÄTEEMAN. LUETAANKO ÄÄNEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaanko perus asia tähän JOHANNEKSEN EVANKELIUMI LUKU 3 KOHTA 16 SIITÄ SAA PÄÄTEEMAN. LUETAANKO ÄÄNEEN.

        Joh.3:16


    • Anonyymi

      Jer. 17:10

      Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan.

      • Anonyymi

        Sitten mentiin toistaan vanhaan testamenttiin jeren kirjaan noin. Ei mitään älyä ajankulusta historiasta paikasta maantieteestä. Miehillä on munat munaskuut niitä yhwh Jahve Jehova kokeilee ja vahtii miten vaellat maan päällä hyvää tehden kiltisti. Jere nuhteli tiettyä heimoa. Ja tässä ennen Jeesuksen syntymää vielä annetaan karman lakia silmäsilmästä ja auto autosta kullekin mitä tekee sen mukaan. No Jeesuksessa taas palataan kohtaan ei enää lue meille syyksi meidän syntejämme. ( Joillekin on vaikeaa nousta sieltä menneistä).


      • Anonyymi

        Jere 17 on Kristuksessa sovitettu ja anteeksi saatu. Ilosanoma.


    • Anonyymi

      Paavalia ei pidä korottaa ja nostaa Jeesuksen tunteneiden ja hänen kanssaan eläneiden oikeiden apostolien ja ystävien yläpuolelle.

      Heille Jeesus paljasti ja kertoi kaikki Jumalan suunnitelmat ja salaisuudet, siirsi omaan valtaansa ja antoi Pyhän Hengen lahjan jo maan päällä:

      Joh. 20:22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      • Anonyymi

        Paavali oli Jumalan armosta Hänen, eli Jeesuksen Kristuksen apostoli.


      • Anonyymi

        Kuka nostaa? Paavali oli Jumalan pelastama, valtuuttama ja lähettämä apostoli.
        Kuka viitsii tälläistä vertailua edes harrastaa vuodesta vuoteen?
        Teuvo, nyt ei olla hierarkisessa armeijassa enää. Koita päästä tähän päivään, turvaudu Jeesukseen, pyydä syntisi anteeksi häneltä ja jatka matkaa kilvoitellen ja Jeesuksen armoon luottaen.


      • Anonyymi

        Juu apostolit sai hengen voimaa todistaa sillä voimaa se vaatii taivaasta kertoa evankeliumi. Jeesuksen kavereina kehotamme teitä laittamaan pois pahuuden.Paulus Saul sai kasteen ja kasteen ja näkevät silmät kyllä kuten Jeesus itse puhui.Paulus Saul oli Jumalalle ase todistaa Jeesuksen olevan totuus tie elämä.


      • Anonyymi

        Dear friend Jeesus christ. Forgive alle sins ! Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli Jumalan armosta Hänen, eli Jeesuksen Kristuksen apostoli.

        Paulus oli keskonen kesken syntynyt tai myöhemmin kyllä mutta valittu ase Jumalan kädessä. Ette te pärjää hänelle. Malta muuten entinen meliten Saari on ahtaalla mohamettien ahdistaessa kristittyjä jos auttaa haluatte


    • Anonyymi

      Aloittaja ottaa jakeita pois niiden asiayhteydestä eli kontekstista.

      Saatanan enkeli on ensin saatava pois Paavalista, jotta Jumalan voima voisi tulla tilalle eli asuttua häneen asumaan.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      2. Kor. 12:9

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima ASETTUISI minuun asumaan.

      • Anonyymi

        Älä sotke. Älä väännä.
        Jumala laittoi Paavaliin pistimen, jotta Paavali ei ylpistyisi ilmestysten tähden.
        Jumalan armossa oli tarpeeksi, kyllin Paavalille ja hän säilyi käyttökelpoisena ja valtavan hienona Jumalan lähettiläänä loppuun asti ja hän peri iankaikkisen elämän.


      • Anonyymi

        Sinä nimenomaan ITSE, Teuvo otat jakeita irti kontekstista. Lue koko Uusi Testamentti RUKOILLEN, niin huomaat, miten eksynyt olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke. Älä väännä.
        Jumala laittoi Paavaliin pistimen, jotta Paavali ei ylpistyisi ilmestysten tähden.
        Jumalan armossa oli tarpeeksi, kyllin Paavalille ja hän säilyi käyttökelpoisena ja valtavan hienona Jumalan lähettiläänä loppuun asti ja hän peri iankaikkisen elämän.

        Paavali oli murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa. Eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, saatikka syntinä.

        Jesuiitat otti saman käytännön. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa. Eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, saatikka syntinä.

        Jesuiitat otti saman käytännön. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Jesuiitat
        Jeesuksen seura, tunnetaan paremmin nimellä jesuiitat.
        Vuonna 1540 perustettu järjestö tunnetaan etenkin työstään koulutuksen, lähetystyön ja hyväntekeväisyyden parissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jesuiitat
        Jeesuksen seura, tunnetaan paremmin nimellä jesuiitat.
        Vuonna 1540 perustettu järjestö tunnetaan etenkin työstään koulutuksen, lähetystyön ja hyväntekeväisyyden parissa.

        Societas Jesu, (suom. Jeesuksen Seura)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Societas Jesu, (suom. Jeesuksen Seura)

        Jesuiitat eivät muiden hengellisten seurojen tapaan olleet sidottuja luostareihin tai muihin keskuksiin, mikä mahdollisti jäsenille liikkuvan elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke. Älä väännä.
        Jumala laittoi Paavaliin pistimen, jotta Paavali ei ylpistyisi ilmestysten tähden.
        Jumalan armossa oli tarpeeksi, kyllin Paavalille ja hän säilyi käyttökelpoisena ja valtavan hienona Jumalan lähettiläänä loppuun asti ja hän peri iankaikkisen elämän.

        pistin=Saatanan enkeli, demoni, jolla ei ole fyysitä ruumista, eikä mitään fyysisiä pistimiä tai puisia piikkejä, kuten kohta usein naurahtaen ohitetaan

        2.Kor.12:7
        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        2. Kor. 12:8

        "Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin=Saatanan enkeli, demoni, jolla ei ole fyysitä ruumista, eikä mitään fyysisiä pistimiä tai puisia piikkejä, kuten kohta usein naurahtaen ohitetaan

        2.Kor.12:7
        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        2. Kor. 12:8

        "Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta."

        Paavalille kävi juuri niin, kuin hän toivoi toisille tapahtuvan.

        1. Tim. 1:20

        Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

        Ei ihmisellä ole mitään valtaa ketään heitellä Saatanan haltuun.

        Kyllä ne on Jumalan asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalille kävi juuri niin, kuin hän toivoi toisille tapahtuvan.

        1. Tim. 1:20

        Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

        Ei ihmisellä ole mitään valtaa ketään heitellä Saatanan haltuun.

        Kyllä ne on Jumalan asioita.

        Kuningas Saul kääntyi vainajahenkien puoleen ja Jumala veti oman henkensä hänestä pois ja antoi mennä Saatanan pistimen tilalle.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa. Eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, saatikka syntinä.

        Jesuiitat otti saman käytännön. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Niin hän oli, mutta oletko koskaan kuullut, että Jeesus antaa syntejä anteeksi? Paavalikin sai syntinsä anteeksi ja siksi hän myös sai palvella Jeesusta ja seurakuntaa valtavalla panoksellaan ja armoituksellaan.
        Saithan sinäkin huorintekosi anteeksi! Vai saitko sittenkään? Armahdettu nimittäin osaa suhtautua muihinkin armahtavasti! Sinä et näy sitä osaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin=Saatanan enkeli, demoni, jolla ei ole fyysitä ruumista, eikä mitään fyysisiä pistimiä tai puisia piikkejä, kuten kohta usein naurahtaen ohitetaan

        2.Kor.12:7
        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        2. Kor. 12:8

        "Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta."

        Lihaan. Aivan, lihaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalille kävi juuri niin, kuin hän toivoi toisille tapahtuvan.

        1. Tim. 1:20

        Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

        Ei ihmisellä ole mitään valtaa ketään heitellä Saatanan haltuun.

        Kyllä ne on Jumalan asioita.

        Sinullakaan ei ole seurakuntayhteyttä. Mihin sinut on heitetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuningas Saul kääntyi vainajahenkien puoleen ja Jumala veti oman henkensä hänestä pois ja antoi mennä Saatanan pistimen tilalle.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        Jaksat tuota samaa kahden eri henkilön sekoittamista keskenään. Minäkin voisin sanoa, että Teuvoa ei enää haluta europarlamenttiehdokkaaksi. Oli ennen kova juomaan jne.
        Teuvo, pian päättyy tämä maallinen matka. Oletko valmis astumaan Jumalan tuomioistuimen eteen, kun kaikki pimeät tekosi tutkitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaan. Aivan, lihaan.

        Eikös ne ihmisen aivotkin ole lihaa?


      • Anonyymi

        No ei kyllä paavalissa saatanaa ollut enää sen kasteen jälkeen vaan häntä hiukan rusikoi se usko minkä hän sai pistos pistis on usko Jeesukseen.Sen takia Saul Paul sai ruoskaa raippoja juutalaisilta kun kertoi Jeesuksen olevan Messias. Sellaista. Paulus halusi Jeesuksen tähden hengen voiman lujittuvan hänessä että pysyy todistamaan evankeliumin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke. Älä väännä.
        Jumala laittoi Paavaliin pistimen, jotta Paavali ei ylpistyisi ilmestysten tähden.
        Jumalan armossa oli tarpeeksi, kyllin Paavalille ja hän säilyi käyttökelpoisena ja valtavan hienona Jumalan lähettiläänä loppuun asti ja hän peri iankaikkisen elämän.

        Paulus KATSOKAAS entisenä FARISEUKSENA olisi jäänyt ilmestyksiinsä ja profetoimaan guruna aamusta iltaan ellei Jeesus olisi laittanut håneen uuden liiton liikettä potkua ja oikeasti kun juutalaiset häntä ruoski sitä enemmän ihmisiä kääntyi kristityksi pois pahasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke. Älä väännä.
        Jumala laittoi Paavaliin pistimen, jotta Paavali ei ylpistyisi ilmestysten tähden.
        Jumalan armossa oli tarpeeksi, kyllin Paavalille ja hän säilyi käyttökelpoisena ja valtavan hienona Jumalan lähettiläänä loppuun asti ja hän peri iankaikkisen elämän.

        Niin ARMOSSA ON KYLLIN. KATSOKAAS ARMOSSA ON. NÄITÄ VAPAITTENKIN SUUNTIEN NÄKYIHINSÄ VAJONNEITA JA PÖYHKEITÄ LIIKKUU KESKELLÄMME.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa. Eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, saatikka syntinä.

        Jesuiitat otti saman käytännön. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Paavali juutalainen fariseus oli tietysti perkele ennenkuin Jeesus hänet kännytti pois pahasta. Kaikki ihmiset valehtelee päivittäin se on tämän maailman henki. Suusta tulee sammakoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa. Eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, saatikka syntinä.

        Jesuiitat otti saman käytännön. Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Italialaisille kirje Roomaan 3 loppu osa syntisenä tuomitaan. Kaikki tuomitaan syntisinä vaikka olisit kuinka olevinasi synnitön olet pelkkä kuoleva syntinen lihasi puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin=Saatanan enkeli, demoni, jolla ei ole fyysitä ruumista, eikä mitään fyysisiä pistimiä tai puisia piikkejä, kuten kohta usein naurahtaen ohitetaan

        2.Kor.12:7
        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        2. Kor. 12:8

        "Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta."

        Nyt ollaan taas Kreikan kortintossa. Pimeyden enkeli rusikoi vähän pauluksen lihaa ettei ylpeilee ilmestyksillä juutalaiseen tapaan. Jos on ajan viete puutetta kannattaa vapaamuurarinkin katsoa videoita ( joillain voi olla varastettuja koneita) kuten Ilmestyskirja ja Paavali. Elokuvat on hyviä viihdemielessä samalla saa näkökulmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin=Saatanan enkeli, demoni, jolla ei ole fyysitä ruumista, eikä mitään fyysisiä pistimiä tai puisia piikkejä, kuten kohta usein naurahtaen ohitetaan

        2.Kor.12:7
        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        2. Kor. 12:8

        "Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta."

        Pistos usko kreikaksi. Paulus sai myös uskonsa tähden ruoskaa raippaa vankilaa ja kiitos näille ruoskijoille evankeliumi levisi vankiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin=Saatanan enkeli, demoni, jolla ei ole fyysitä ruumista, eikä mitään fyysisiä pistimiä tai puisia piikkejä, kuten kohta usein naurahtaen ohitetaan

        2.Kor.12:7
        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        2. Kor. 12:8

        "Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta."

        Onko tämäkin joku pakkomielle kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalille kävi juuri niin, kuin hän toivoi toisille tapahtuvan.

        1. Tim. 1:20

        Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

        Ei ihmisellä ole mitään valtaa ketään heitellä Saatanan haltuun.

        Kyllä ne on Jumalan asioita.

        Jaaha Timoteus oppipoika kirje tuli taas no niin. LUETAAN SANA PILKKASIVAT ETTEIVÄT PILKKAISI. Nythän nämä miehet olivat pilkanneet ei Paavalia vaan Jeesusta joten Jeesusta ei kannata pilkata. Oikeastaan hengen herjan tekivät juutalaiset jo siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuningas Saul kääntyi vainajahenkien puoleen ja Jumala veti oman henkensä hänestä pois ja antoi mennä Saatanan pistimen tilalle.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        NO NYT MENTIIN VANHAAN LIITTOON JA SAMUELIIN. SAMUEL OLI PROFEETTA. KUNINGAS SAUL juutalainen vainosi kuningas David juutalaista.Saul oli kateellinen davidille mutta siinä David sai koulutusta kärsivällisyydestä. Tässä on tarinaa siitä miten luojamme määrää hengistäkin.Jeesus syntyi lopulta tämän Davidin sukuhaaraan betlehemissä. Mutta taas Paulus SAUL TARSOLAINEN oli rabbi juutalainen Italian kansalainen fariseus synagogalta jonka Jeesus nappasi itse todistamaan hänestä. Nämä SAULUKSET OVAT ERI AJAN LASKUN AIKANA ERI AMMATEISSA olleita toinen kuningas ja toinen rabbi. HIENOA ETTÄ TEILLÄ ON LUETUN YMMÄRTÄMINEN HALLUSSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hän oli, mutta oletko koskaan kuullut, että Jeesus antaa syntejä anteeksi? Paavalikin sai syntinsä anteeksi ja siksi hän myös sai palvella Jeesusta ja seurakuntaa valtavalla panoksellaan ja armoituksellaan.
        Saithan sinäkin huorintekosi anteeksi! Vai saitko sittenkään? Armahdettu nimittäin osaa suhtautua muihinkin armahtavasti! Sinä et näy sitä osaavan.

        On toi huorannut? Tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaan. Aivan, lihaan.

        Niin lihaan eikä henkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullakaan ei ole seurakuntayhteyttä. Mihin sinut on heitetty?

        Lesta tietysti kuka muu opettaa päin persettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat tuota samaa kahden eri henkilön sekoittamista keskenään. Minäkin voisin sanoa, että Teuvoa ei enää haluta europarlamenttiehdokkaaksi. Oli ennen kova juomaan jne.
        Teuvo, pian päättyy tämä maallinen matka. Oletko valmis astumaan Jumalan tuomioistuimen eteen, kun kaikki pimeät tekosi tutkitaan?

        Juo vähän viiniä vatsavaivoihin terveisin Paul Saul Jeesuksen ajalta.


      • Anonyymi

        Luterilainen kristitty virsi SILLÄ ARMOSTA ME OLEMME PELASTETUT EMME TEKOJEMME KAUTTA ETTEI KUKAAN KERSKAISI SE ON JUMALAN SUURI LAHJA AMEN. YOUTUBE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nimenomaan ITSE, Teuvo otat jakeita irti kontekstista. Lue koko Uusi Testamentti RUKOILLEN, niin huomaat, miten eksynyt olet.

        Hakkaraisella Egyptin Kleopatra naisystävä. Ompa hurjaa.


    • Anonyymi

      Tuosta harhaoppisesta Raamatun vääntelystä voi lukea suuresta taistelusta.

      Miten mikään ei ole kuten kirjoitettu on.

      • Anonyymi

        Kaikilla Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat ja "raamatut", mitä ne soveltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat ja "raamatut", mitä ne soveltaa.

        1938-käännöstä tässä päivittäin luetaan. Siunattu versio! 😁


      • Anonyymi

        Helluntailaiset myy sanaa rahasta ne mitään oikeita ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1938-käännöstä tässä päivittäin luetaan. Siunattu versio! 😁

        Hellarit kääntää rahasta minkä lauseen tahansa kieroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellarit kääntää rahasta minkä lauseen tahansa kieroon.

        Amerikkalainen homo perusti sen pentecostalismuksen.


    • Anonyymi

      Saastaisen hengen paluu
      43 "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. 12:43-45:[ Luuk. 11:24-26]
      44 Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,
      45 silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven." [2. Piet. 2:20]

      • Anonyymi

        Room. 7:17

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa ASUU."


      • Anonyymi

        Voi miten se kuvaakaan sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Room. 7:17

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa ASUU."

        Paavali oli Jeesuksen veressä pesty armahdettu syntinen. Oletko sinä? Kysyn, oletko SINÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten se kuvaakaan sinua!

        Paavalin sanat itsestään:

        Room. 7:17

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan SYNTI, joka minussa ASUU."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin sanat itsestään:

        Room. 7:17

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan SYNTI, joka minussa ASUU."

        Paavalin sanat itsestään:

        Room. 7:17

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan SYNTI, joka minussa ASUU."

        Jos siellä sisällä on asukas jos valmiina, niin eihän sinne silloin Jeesus voi päätään kallistaa.

        Luuk. 9:58

        Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin sanat itsestään:

        Room. 7:17

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan SYNTI, joka minussa ASUU."

        Jos siellä sisällä on asukas jos valmiina, niin eihän sinne silloin Jeesus voi päätään kallistaa.

        Luuk. 9:58

        Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi".

        Pyhä Henki ja paha henki ei ole samassa ihmisessä yhtä aikaa.

        Saulilla ja Sauluksella näyttäisi olleet ihan sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


      • Anonyymi

        Mikä lihasta on syntynyt on lihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä lihasta on syntynyt on lihaa.

        Raamattu puhuu myös lihan mielestä. Ei sillä fyysistä lihaa tarkoiteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu puhuu myös lihan mielestä. Ei sillä fyysistä lihaa tarkoiteta.

        Pistin tarkoittaa syntiä. Ei mitään puista tai metallista piikkiä.

        1. Kor. 15:56

        Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki ja paha henki ei ole samassa ihmisessä yhtä aikaa.

        Saulilla ja Sauluksella näyttäisi olleet ihan sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        Voit toki, Teuvo Suni jatkaa tätä turhaa tutkainta vastaan potkimista ja itsesi eksyttämistä hamaan maahanpanijaisiisi asti, mutta se on niin turhaa ja ilahdutat sillä ainoastaan sielunvihollista, joka on kaikkien ihmisten vihollinen.
        Jeesuksen seuraajana olisit voinut elämälläsi jotain hyvääkin saada aikaan, mutta ei, se ei sinulle kelvannut!

        ”Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.”
        Matt 7:21


      • Anonyymi

        Sitten hypättiin LUUKAS KREIKAN LÄÄKÄRIIN. NIIN Pietari. Mennään taas vanhaan testamenttiin saastaisuus lakeihin ja kenestä Jeesus ajoi saastaisia henkiä pois kuten juutalaisista. Ollaan taas totuuden äärellä Arabiassa.


      • Anonyymi

        TÄMÄ PAHA SUKUPOLVI JUUTALAISIA 2000 VUOTTA SITTEN SILLOIN SIELLÄ OLLAAN TAAS JUUTALAISISSA SIELLÄ SIIHEN AIKAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Room. 7:17

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa ASUU."

        Kaikissa ihmisissä asuu synti kiinni lihassa menkää paskalle ja pesulle haisette jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin sanat itsestään:

        Room. 7:17

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan SYNTI, joka minussa ASUU."

        Jos siellä sisällä on asukas jos valmiina, niin eihän sinne silloin Jeesus voi päätään kallistaa.

        Luuk. 9:58

        Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi".

        Lääkäri Lukas Jeesuksen todistaja kirjoitti muistiin tapahtumia. 9 Jeesuksella ei oikein ollut paikkaa missä rauhassa levätä kansa seurasi häntä toiset hyvällä uskoen toiset tappaakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki ja paha henki ei ole samassa ihmisessä yhtä aikaa.

        Saulilla ja Sauluksella näyttäisi olleet ihan sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        No Paulista ei poistunut kumpikaan ei hyvä henki eikä paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa ihmisissä asuu synti kiinni lihassa menkää paskalle ja pesulle haisette jo.

        Ei kaikissa ole mitään syntiä. Ne on yleistyksiä.

        Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."


    • Anonyymi

      Erityisesti tietäkää, että lopun aikoina tulee pilkkaajia, jotka ovat omien himojensa vietävinä.

      • Anonyymi

        Paavalissa oli murhan himo ja taipumus valehteluun.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


    • Anonyymi

      Aamen! Paavali oli Hengessä voimakas Jumalan sanansaattaja! Siitä saamme iloita, me, jotka olemme päässeet Jeesuksen tuntemaan!

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä damaskontien henkijeesuksista.

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      • Anonyymi

        Paavalin mukana olleet miehet on epäluotettavia, nehän oli Paavalin murharyhmän jäseniä.
        Puhuivat ihan sekaisia, Kuka näki valoilmiöitä, kuka mitäkin.

        Raamatussa valoilmiöt viittaa Saatanan ilmestymiseen ja paikalle.

        Jeesus taisi nähdä jo sen Damaskontien valoilmiön?

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin mukana olleet miehet on epäluotettavia, nehän oli Paavalin murharyhmän jäseniä.
        Puhuivat ihan sekaisia, Kuka näki valoilmiöitä, kuka mitäkin.

        Raamatussa valoilmiöt viittaa Saatanan ilmestymiseen ja paikalle.

        Jeesus taisi nähdä jo sen Damaskontien valoilmiön?

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

        Jeesus varoittaa oikeita apostoleita heidän sekaan luikertevista Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa ja täysin uusia uskontoja perustamassa.

        Matt.24: 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan

        Paavali ei ole Karitsan apostoli.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.


    • Anonyymi

      Ei Paavalin "lihassa" ollut mitään ongelmiä, päinvastoin.
      Saatanan enkeli on henkiolento, demoni.

      Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

      1. Kor. 9:26

      Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

      Paavali olisi yhdellä lyönnillä pystynyy tappamaan Ananiaan ja Safiiran.

      • Anonyymi

        "Paavali olisi yhdellä lyönnillä pystynyy tappamaan Ananiaan ja Safiiran."
        Harvinaisen typerää Paavalin ihannointia, muka uskovaiselta.


    • Anonyymi

      Harhaoppinen tosiaan toimii siten että ottaa jonkin kohdan Raamatusta ja vetää siitä itse todella harhaoppisia johtopäätöksiä. Saa siten kaiken näyttämään siltä miltä itse haluaa. Ja joku selkeä harhaoppinen tarkoitus Raamatun sanan vääristelyllä on. Johonkin omiin harhaoppeihin se linkyttyy miksi sanoma täytyy vääristellä. Mitä se usko sitten on jos ei sitä mitä Paavali edustaa, että katsotaan ristintiinnaulittuun Kristukseen.

    • Anonyymi

      Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?"

      • Anonyymi

        Paavali ei ole Karitsan apostoli.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


    • Anonyymi

      Paavali ei kaihtanut valehtelemista, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, eikä syntinä.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


      Monelle Paavalin "kirkastama" totuus kihahtaa helposti päähän, eikä mikään muu enää sitten kelpaakaan kuin "rakas Paavali".

    • Anonyymi

      Paavali oli pyhä mies toisin kuin harhaoppiset herjaajat.

      • Anonyymi

        Paavali oli paha mies, jossa asui saatanan demoni "hän" Roomassa tapahtuneeseen kuolemaan asti.

        Paavali ei tehnyt todellista parannusta synnistä koskaan.

        Room. 7:19

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


    • Anonyymi

      Jeesus Paavalille: Tyydy minun armooni

      Eikö Paavali ollut ensin uskoton? Ja sitten uskoi Kristukseen..
      Onhan se hieno asia,että löytää Rakkauden !!
      Eikä vain,minulle Rakkaus on tärkein !

    • Anonyymi

      Oliko niillä hääyö?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1698
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1039
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      75
      885
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe