Ihminen ei ole käynyt avaruudessa

Anonyymi-ap

Juoma ja ruoka eivät mene alas mahaan, kun painovoimaa ei ole. Ihminen ei ole käynyt avaruudessa. Kuvat siitä ovat Hollywoodin tuotantoa ja Neuvostoliiton propagandaa.

Avaruutta ei ole olemassa. On vain litteä maa ja taivas kantena sen päällä. Aurinko, kuu ja tähdet liikkuvat kantta pitkin. Jumala asuu sen kannen takana omassa taivaassa.

Jumalan sana on totta.

10

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi eivät menisi? Kokeileppa seisoa päälläsi ja juoda tai syödä ja huomaat että kyllä voi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Parodiasi on hieman karkeaa ollakseen purevaa.

• Anonyymi

Mikä parodia? Tuon vain julki sitä, mitä Raamatussa lukee: Jumalan sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä parodia? Tuon vain julki sitä, mitä Raamatussa lukee: Jumalan sana.

Niin tuot, mutta mitä sitten? Jos minun pitäisi parodioida kretuja, tekisin siitä älykkäämpää kuin tyyliin: "Jumala on totta."

• Anonyymi

Aloittaja on joko trolli tai erittäin tyhmä.

• Anonyymi

Aloittaja on erittäin viisas,siis verraten muuhun, palstalle kirjoittavaan evouskoiseen!
      Tiedämme nyt, erään nykyaikaisen profeetan(joka kouluopetuksen rinnallakin meitäkin valistaa,Herran sanasta),että darvinistinen evo-oppi on pelkkä uskomus!Oikeasti perisyntinen maalima rappeutuu kiihtyvää vauhtia!
      Jokainen uusi sukupolvi on runsaamman perintötekijällisen rappeuman raskauttama!
      Lapsemme syntyvät vaivaisempina,ja tyhmempinä kuin me,ollen alttiimpia eksytykselle!
      Oi Herra Jeesus,tule pian!Muuten saattaa Sinua olla vastaanottamassa Tulemuksesi Hetkellä vain lauma möliseviä ja,kuolaavia atesiti.idioottia!!
      Vanhempamme jotka Hurskaina osasivat kuolla Herran armossa,saavat Ylösnousemuksen Taivaan Kultaisen kaupungin jalokivillä lasketuille kaduille!!

• Anonyymi

Juuri näin.

Maran ata!

• Anonyymi

Uskon, ettei tavallinen alkoholi ihan riitä tuohon kuntoon pääsemiseen :D

• Anonyymi

Huh huh mitä propagandaa aloittaja syöttää.
      Vain viimeinen lause on totta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4398
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4235
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3629
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3233
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2867
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2454
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1689
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1434
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1144
    Aihe