Kun nuo tuossa naapurissakin känneissään mölisevät. Olen miettinyt elämäni tarkoitusta, mikä on hakusessa. Sama se on sitten ryypätä kun tämä elämä on tämmöistä 🍻. Eihän tätä selvinpäin kestä (eikä aina kestäkään 😅).
Ratkesin ryyppäämään
9
218
Vastaukset
- Anonyymi
Juo viinaa ja mene baariin niin tutustut naisiin. Niin ne naapurisi miehet ovat tehneet ja nyt ne bilettää naapurissasi naisten kanssa.
T: viinamies Minä taas ratkesin syömään. Siinä istuskelin ravintolan ikkunassa ja katselin ohi kulkevia opiskelijatyttöjä. Siinä yksin istuessani mietin että olisi pitänyt aikoinaan enemmän viettää baarissa aikaa.
- Anonyymi
Itse asiassa viimeksi kun kävin baarissa niin pääsin jopa naisten kanssa juttusille. Puhuin parille typykälle tuolloin. Ne ovat minulle niin harvinaisia kokemuksia että en tiedä kuinka menetellä kun tilanne on päällä. - ap.
- Anonyymi
Jaa. Se olis ratkettava kipeenä siivoomaan. Että sellasta tälläkertaa. No. Mikäs siinä.
- Anonyymi
Olet sairas! Eikö ollutkin hauskaa 😀? Voikohan jotkut luulla tälleen keväisin olevansa flunssassa, vaikka oikeasti kyse olisikin katupölystä ja/tai siitepölystä 🤔? En väitä että sinä luulisit niin, mutta tulipahan mieleeni tämmöinen. - ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sairas! Eikö ollutkin hauskaa 😀? Voikohan jotkut luulla tälleen keväisin olevansa flunssassa, vaikka oikeasti kyse olisikin katupölystä ja/tai siitepölystä 🤔? En väitä että sinä luulisit niin, mutta tulipahan mieleeni tämmöinen. - ap.
Ja tässähän olikin se hassu juttu. Kun ei edes sairaanhoitaja voinut saikkua kirjoittaa. Vaan piti ohjata lääkärille, kun allergiasta ei voi saikkua kirjoittaa. No, mutta ei se tiennyt se lekurikaan. Mutta päätti että sovitaan nyt ettei ole allergiaa, ja pari päivää saikkua, vaikka oireet viittaavatkin siihen ja allergia lääkkeitä siitepöly allergiaan syönkin. Joo. Ihan sairas olen. Onneksi en pienistä hätkähdä.
- Anonyymi
Huhhuh! Join vodkaa ja lantringiksi kaupan simaa. Sima on kuitenkin 0,8 % eli se plus vodka = Kunnon pärähys. Pijetään pärähtäjäiset! Ihmeen vahvaa kamaa kyllä vaikka minulla onkin hyvä viinapää. - ap.
- Anonyymi
Suunnittele alkoholinkäyttösi kuten minä, että joskus voin käyttää reippaammin kun hommat hoidettuna, silloin rentoutua..
Kannattaa suunnitella jo viikkojakin ennen, kuten itse teen. - Anonyymi
Ryynikännit on aina parempi vaihtoehto. Painotus niillä ryyneillä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313767- 1371569
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111441Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38971Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915