"Kauneusleikkaukset" ulkomailla

Anonyymi-ap

Ovatko näitä palveluja käyttävät turhamaiset naiset ajatelleet koskaan, paljonko heidän säästämänsä muutama satanen maksaa jälki-/tehohoitoina veronmaksajille Suomessa. Montako oikeasti hoitoa tarvitsevaa olisi niillä sadoillatuhansilla, vai jopa miljoonilla euroilla pystytty hoitamaan. Mielestäni näitä jatkohoitoja ei pitäisi Suomessa antaa julkisella puolella. On jokaisen omalla vastuulla jos ulkomailla näitä järjettömiä operaatioita mennään tekemään. Menkää tekemään myös jälkihoidot sinne missä operaatiotkin on tehty!

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulen, että he eivät ole tienneet, miten friskaapelia se on. En minäkään tiennyt, mutta nyt on havahduttu ja onneksi on reagoitu julkisesti, miten huonoa bisnestä ne tekijät tekevät. En kyllä itse uskaltaisi ulkomailla tehdä ainakaan vaativia leikkauksia. Ymmärrän kyllä sellaisen, jos on joku häiritsevä omissa kasvoissa, mutta onnekseni minulla on sellaiset geenit, että ei ole mitään erikoista.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­­N­y­m­­f­o­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ihan niin kauneusleikkauksia on todella mennyt pieleen monen kohdalla , ei itä voi käsittää miten joitakin viedään kun litran mittaa tekemään pahaa itselleen . Tiedän yhdenkin naisen joka ei tulemkoskaan enää terveeksi haitoista mitä kauneusleikkaus aiheutti. Nyt itkee ja valittaa kas kun ei pärstäkertain olekkaan sellainen mitä oli toivonut . Muutamat miehetkin. Niitä tekevät , ihme kyllä ,ja rasvaimussa tehdään ja hankitaan ikuiset vaivat seurauksena näistä leikkauksista . Mikä siinä on että tavalliset ihmisetkin. Tälläiseen ajautuu
      Hoitopuolella on jo tarpeeksi jonoja ja jokainen tälläinen itse aiheutettu vamma , tulisi sen lääkärin luona hoidella joka vamman on aiheuttanut , siten pääsee tavalliset ihmisetkin nopeammin hoitoon joilla on sairaus mitä itse ei ole edes aiheuttanut.
      Se kun nämä kauneusleikkauksista kärsivät tunkevat jonojen edelle koska yleensä,,ovat aika huonossa kunnossa että sairaalan on pakko yrittää pelastaa , kaikkia ei ehditä edes pelastamaan

• Anonyymi

Minä tarvitsisin tällaista leikkausta mutta kun ei ole varaa ulkomaan matkaan.
      Olen keski-iän ylittänyt naishenkilö. Minulla on pienestä pitäen ollut epätavallisen pulleat häpyhuulet, nyt keski-iän ylitettyäni ne ovat alkaneet roikkua. Saan paljon katseita uimahallissa. Viikko sitten kaksi karvoituksesta päätellen juuri murrosiän saavuttanutta tyttöä katseli haaraväliäni suihkussa ja toinen tokaisi kovalla äänellä:
      - Kato, tolla muijalla on savottamiehen pallit!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe