"Kauneusleikkaukset" ulkomailla

Anonyymi-ap

Ovatko näitä palveluja käyttävät turhamaiset naiset ajatelleet koskaan, paljonko heidän säästämänsä muutama satanen maksaa jälki-/tehohoitoina veronmaksajille Suomessa. Montako oikeasti hoitoa tarvitsevaa olisi niillä sadoillatuhansilla, vai jopa miljoonilla euroilla pystytty hoitamaan. Mielestäni näitä jatkohoitoja ei pitäisi Suomessa antaa julkisella puolella. On jokaisen omalla vastuulla jos ulkomailla näitä järjettömiä operaatioita mennään tekemään. Menkää tekemään myös jälkihoidot sinne missä operaatiotkin on tehty!

3

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulen, että he eivät ole tienneet, miten friskaapelia se on. En minäkään tiennyt, mutta nyt on havahduttu ja onneksi on reagoitu julkisesti, miten huonoa bisnestä ne tekijät tekevät. En kyllä itse uskaltaisi ulkomailla tehdä ainakaan vaativia leikkauksia. Ymmärrän kyllä sellaisen, jos on joku häiritsevä omissa kasvoissa, mutta onnekseni minulla on sellaiset geenit, että ei ole mitään erikoista.

• Anonyymi

Ihan niin kauneusleikkauksia on todella mennyt pieleen monen kohdalla , ei itä voi käsittää miten joitakin viedään kun litran mittaa tekemään pahaa itselleen . Tiedän yhdenkin naisen joka ei tulemkoskaan enää terveeksi haitoista mitä kauneusleikkaus aiheutti. Nyt itkee ja valittaa kas kun ei pärstäkertain olekkaan sellainen mitä oli toivonut . Muutamat miehetkin. Niitä tekevät , ihme kyllä ,ja rasvaimussa tehdään ja hankitaan ikuiset vaivat seurauksena näistä leikkauksista . Mikä siinä on että tavalliset ihmisetkin. Tälläiseen ajautuu
      Hoitopuolella on jo tarpeeksi jonoja ja jokainen tälläinen itse aiheutettu vamma , tulisi sen lääkärin luona hoidella joka vamman on aiheuttanut , siten pääsee tavalliset ihmisetkin nopeammin hoitoon joilla on sairaus mitä itse ei ole edes aiheuttanut.
      Se kun nämä kauneusleikkauksista kärsivät tunkevat jonojen edelle koska yleensä,,ovat aika huonossa kunnossa että sairaalan on pakko yrittää pelastaa , kaikkia ei ehditä edes pelastamaan

• Anonyymi

Minä tarvitsisin tällaista leikkausta mutta kun ei ole varaa ulkomaan matkaan.
      Olen keski-iän ylittänyt naishenkilö. Minulla on pienestä pitäen ollut epätavallisen pulleat häpyhuulet, nyt keski-iän ylitettyäni ne ovat alkaneet roikkua. Saan paljon katseita uimahallissa. Viikko sitten kaksi karvoituksesta päätellen juuri murrosiän saavuttanutta tyttöä katseli haaraväliäni suihkussa ja toinen tokaisi kovalla äänellä:
      - Kato, tolla muijalla on savottamiehen pallit!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      594
      2094
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      104
      1049
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      987
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      857
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      778
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65