"Kauneusleikkaukset" ulkomailla

Anonyymi-ap

Ovatko näitä palveluja käyttävät turhamaiset naiset ajatelleet koskaan, paljonko heidän säästämänsä muutama satanen maksaa jälki-/tehohoitoina veronmaksajille Suomessa. Montako oikeasti hoitoa tarvitsevaa olisi niillä sadoillatuhansilla, vai jopa miljoonilla euroilla pystytty hoitamaan. Mielestäni näitä jatkohoitoja ei pitäisi Suomessa antaa julkisella puolella. On jokaisen omalla vastuulla jos ulkomailla näitä järjettömiä operaatioita mennään tekemään. Menkää tekemään myös jälkihoidot sinne missä operaatiotkin on tehty!

3

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulen, että he eivät ole tienneet, miten friskaapelia se on. En minäkään tiennyt, mutta nyt on havahduttu ja onneksi on reagoitu julkisesti, miten huonoa bisnestä ne tekijät tekevät. En kyllä itse uskaltaisi ulkomailla tehdä ainakaan vaativia leikkauksia. Ymmärrän kyllä sellaisen, jos on joku häiritsevä omissa kasvoissa, mutta onnekseni minulla on sellaiset geenit, että ei ole mitään erikoista.

• Anonyymi

Ihan niin kauneusleikkauksia on todella mennyt pieleen monen kohdalla , ei itä voi käsittää miten joitakin viedään kun litran mittaa tekemään pahaa itselleen . Tiedän yhdenkin naisen joka ei tulemkoskaan enää terveeksi haitoista mitä kauneusleikkaus aiheutti. Nyt itkee ja valittaa kas kun ei pärstäkertain olekkaan sellainen mitä oli toivonut . Muutamat miehetkin. Niitä tekevät , ihme kyllä ,ja rasvaimussa tehdään ja hankitaan ikuiset vaivat seurauksena näistä leikkauksista . Mikä siinä on että tavalliset ihmisetkin. Tälläiseen ajautuu
      Hoitopuolella on jo tarpeeksi jonoja ja jokainen tälläinen itse aiheutettu vamma , tulisi sen lääkärin luona hoidella joka vamman on aiheuttanut , siten pääsee tavalliset ihmisetkin nopeammin hoitoon joilla on sairaus mitä itse ei ole edes aiheuttanut.
      Se kun nämä kauneusleikkauksista kärsivät tunkevat jonojen edelle koska yleensä,,ovat aika huonossa kunnossa että sairaalan on pakko yrittää pelastaa , kaikkia ei ehditä edes pelastamaan

• Anonyymi

Minä tarvitsisin tällaista leikkausta mutta kun ei ole varaa ulkomaan matkaan.
      Olen keski-iän ylittänyt naishenkilö. Minulla on pienestä pitäen ollut epätavallisen pulleat häpyhuulet, nyt keski-iän ylitettyäni ne ovat alkaneet roikkua. Saan paljon katseita uimahallissa. Viikko sitten kaksi karvoituksesta päätellen juuri murrosiän saavuttanutta tyttöä katseli haaraväliäni suihkussa ja toinen tokaisi kovalla äänellä:
      - Kato, tolla muijalla on savottamiehen pallit!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      59
      5089
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4592
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4529
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1747
    5. 91
      1422
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      81
      1388
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1328
    8. 315
      1039
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      850
    Aihe