"Kauneusleikkaukset" ulkomailla

Anonyymi-ap

Ovatko näitä palveluja käyttävät turhamaiset naiset ajatelleet koskaan, paljonko heidän säästämänsä muutama satanen maksaa jälki-/tehohoitoina veronmaksajille Suomessa. Montako oikeasti hoitoa tarvitsevaa olisi niillä sadoillatuhansilla, vai jopa miljoonilla euroilla pystytty hoitamaan. Mielestäni näitä jatkohoitoja ei pitäisi Suomessa antaa julkisella puolella. On jokaisen omalla vastuulla jos ulkomailla näitä järjettömiä operaatioita mennään tekemään. Menkää tekemään myös jälkihoidot sinne missä operaatiotkin on tehty!

5

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen, että he eivät ole tienneet, miten friskaapelia se on. En minäkään tiennyt, mutta nyt on havahduttu ja onneksi on reagoitu julkisesti, miten huonoa bisnestä ne tekijät tekevät. En kyllä itse uskaltaisi ulkomailla tehdä ainakaan vaativia leikkauksia. Ymmärrän kyllä sellaisen, jos on joku häiritsevä omissa kasvoissa, mutta onnekseni minulla on sellaiset geenit, että ei ole mitään erikoista.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­m­­f­o­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ihan niin kauneusleikkauksia on todella mennyt pieleen monen kohdalla , ei itä voi käsittää miten joitakin viedään kun litran mittaa tekemään pahaa itselleen . Tiedän yhdenkin naisen joka ei tulemkoskaan enää terveeksi haitoista mitä kauneusleikkaus aiheutti. Nyt itkee ja valittaa kas kun ei pärstäkertain olekkaan sellainen mitä oli toivonut . Muutamat miehetkin. Niitä tekevät , ihme kyllä ,ja rasvaimussa tehdään ja hankitaan ikuiset vaivat seurauksena näistä leikkauksista . Mikä siinä on että tavalliset ihmisetkin. Tälläiseen ajautuu
      Hoitopuolella on jo tarpeeksi jonoja ja jokainen tälläinen itse aiheutettu vamma , tulisi sen lääkärin luona hoidella joka vamman on aiheuttanut , siten pääsee tavalliset ihmisetkin nopeammin hoitoon joilla on sairaus mitä itse ei ole edes aiheuttanut.
      Se kun nämä kauneusleikkauksista kärsivät tunkevat jonojen edelle koska yleensä,,ovat aika huonossa kunnossa että sairaalan on pakko yrittää pelastaa , kaikkia ei ehditä edes pelastamaan

    • Anonyymi

      Minä tarvitsisin tällaista leikkausta mutta kun ei ole varaa ulkomaan matkaan.
      Olen keski-iän ylittänyt naishenkilö. Minulla on pienestä pitäen ollut epätavallisen pulleat häpyhuulet, nyt keski-iän ylitettyäni ne ovat alkaneet roikkua. Saan paljon katseita uimahallissa. Viikko sitten kaksi karvoituksesta päätellen juuri murrosiän saavuttanutta tyttöä katseli haaraväliäni suihkussa ja toinen tokaisi kovalla äänellä:
      - Kato, tolla muijalla on savottamiehen pallit!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe