Aikamedia OY on joutunut - mihin? (01.05.2024)

Anonyymi-ap

Aikamedia OY on joutunut - mihin? (01.05.2024)


Aikamedia OY (kristillinen?) kustantamo on joutunut Jumalan ”tarkkailuluokalle” , se on itse tilannut taholleen sellaisen statuksen.

Tarkkaluokalle. Samaan tapaan kuin tottelemattomat, kurittomat ja kapinalliset koululaiset. Erityisluokalle, erityisopetukseen, valvonnan ja kurinpidon tilaan.

Asian detaljeja ei voi enempää avata tässä ja nyt.

Mutta tulossa on, koska Jumala on määrännyt kaikki pimeyden teot, salatut ja kätketyt asiat tulemaan päivänvaloon. Näkyviin. Julkisesti. Niin salatut synnit kuin yhteiskunnan tason laittomuudet, rikoksetkin. Aikamedian kulissien takana olevat asiat?

Se kaikki ei tule olemaan mukavaa katsottava, nähtävää, todettavaa?

*** Jumalan pyhät ja puhdistavat tuomiot ovat käynnissä Suomen kristikansan asiassa
--------------------------------------------------------------------

Sanansa mukaisesti ”Jumala toimittaa pyhiä tuomioitaan” puhdistavia toimenpiteitään. Hän toteuttaa Sanansa ilmoitukset.

• ”Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?” ( 1 Piet 4:17-18)
” Ja jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"

• ”Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.” (Saarnaaja 12:14)

• ” Luopukoon väryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee.” ( 2 Tim 2:19)

Jumalan toimenpiteet ovat lopunaikaan (Raamatussa) ennustettuja asioita. Puhdistukset ja tuomiot alkavat ”Jumalan huoneesta” kristittyjen riveistä. Ne etenevät Hänen säätämässään aikataulussa lopuksi jumalattoman maailman käsittelyyn, kuten Ilmestyskirjassa Herra on ilmoittanut.

On huomattava se, ettei Jumala Sanansa mukaan aloita tuomioita miten sattuu? Kun Jumalan kansassa ryvetään synneissä, laittomuuksissa, jopa kriminaalissa teoissa. Sieltä se alkaa.
• ”...mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?” ( 1 Piet 4:17-18)

Aikamedian kustannusliike ei tietenkään ole ainoa, joka on tilannut itselleen Jumalan kurittavan käden asiaa. Mutta syistä jotka Jumala tietää, se tulee olemaan näkyvin varoittava esimerkki, pilottitapaus!

Kattavasti kautta Suomen siionin Jumala ”puhdistaa puimatantereita”. Pyhät ja pahat erotetaan. Pimeyttä ja pimeyden tekoja rakastavat eivät ole puhdistuksen perästä ”konsensuksessa” keskenään. Jumala kokoaa kansansa, Jeesus valmistaa morsiamen ylösottoa varten.

( Ilm 3:19)
• ” Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan, ahkeroitse siis ja tee parannus.”
• ”Rangaistessaan Herra kuitenkin kurittaa meitä, jotta meitä ei yhdessä maailman kanssa lopullisesti tuomittaisi.” ( 1 Korintt 11:32)
• ” Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat. Ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.” ( Ilme 7:9-17, Matt 25:1-13)

22.4.2024
Maijaliisa Hiekkanen
infon saanut, tuotavaksi

51

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo robotti se jaksaa...

    • Anonyymi

      xxx

    • Anonyymi

      Ei oo yllätys!
      On melkoinen joukko hellumiineja jotka tietävät ne harmaat konstit! Miten raha virtaa, ja mihin. Kuin sen aikamedion toimitusjohtajakin on monessa firmassa, omistajana, niin miten rahat liikkuu sinne ja tänne. Tyypin uskottavuus on nollatasoa.....

    • Anonyymi

      xxx

    • Anonyymi

      saarnaajan kirja 12:14

    • Anonyymi

      Onkin korkea aika että valo valaisee pimentoon pykättyjä hommia!

    • Anonyymi

      Apt 5:1-11

      Kristillisen bisneksen kätkety komerot aukenee.

    • Anonyymi

      Asiat aj väärinkäytökset ovat pysyneet piilossa, koska helluntailaiset on manipuloitut kilteiksi ja hiljaisiksi. Erilaisilla keinovalikoimilla. Myös henkistä ( uskonnollista) väkivaltaa käyttäen. Johtotahot eivvä siedä poikkpuolista sanaa. Siksi synnit rehottavat monissa hell. srk:ssa kuin keväinen voikukkapelto!

    • Anonyymi

      Kyllä siinä hikeä puskee kun aikamedion pomot koettavat selitttä hommiaan!!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        SYY on TÄSSÄ!! edellisessäkin


      • Anonyymi

        Luuletko olevasi Jumala ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko olevasi Jumala ?

        Etkö tunne asioita?
        Jumala on Jumala.
        Ihminen on ihminen.
        Luoja on Luoja.
        Luotu (ihminen) luotu.

        Luotu ei siis ole "jumala" Luoja.


        Etkö sinä NÄIN selvää yhtälöä ymmärrä?


    • Anonyymi

      Kuoleva uskonsuunta,

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Synnit, erityisesti ehll, johtaijien synnit, ovat synnyttäneet Jumalan vihastuksen, kirouksen!

    • Anonyymi

      Lähipäivinä näkyy ja kuuluu!!

      • Anonyymi

        Niin mummeli on huutanut jo yli 50 vuotta )))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mummeli on huutanut jo yli 50 vuotta )))

        Kuka se sulla se mummeli on?
        Pelottaako?


    • Anonyymi

      Aoitukseen -pahaan saumaan ovat ittensä tilanneet!

    • Anonyymi

      Kohta jysähtää!

      • Anonyymi

        Niin mummeli lupailee


    • Anonyymi

      XX-BBB

    • Anonyymi

      XXXccc

    • Anonyymi

      +++

    • Anonyymi

      rip

    • Anonyymi

      sss v

    • Anonyymi

      xxxz

    • Anonyymi

      +++9

    • Anonyymi

      ++99

    • Anonyymi

      Mummeli riehuu taas

      • Anonyymi

        Entäpä jos se ei olekaan mummeli?
        Eikä edes ukkeli?

        Eikä edes papparainen?

        Ja jospa se onkin IHAN joku muu taho?
        Joka ei riehu?


    • Anonyymi

      Kun tilinteon aika ja paikka on Jumalan määräämä, miten voi päästä piiloon?

    • Anonyymi

      Joutunut ja joutuu...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      Luetaan!

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maijaliisa Hiekkanen on kaikkein viestien takana. Keskustelee itsensä kanssa.

      • Anonyymi

        Sorry, jos et osaa ymmärtää kirjoituksen ja keskustelun eroa, niin paha on tilanteesi.
        Jatkokirjoitus on sellainen, että kirjoittaja A) jatkaa samasta aiheesta.

        Jos laitat vaikka viranomaiselle selvityksen X, ja sitten lisäselvityksen XX, niin se ei minkään järjen mukaan ole juttelua itsensä kanssa. Vaan saman asian jatkoa.

        Mutta joku on sanonut, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu?
        Juttele sinä itsesi kanssa, kaikki eivät sitä tee!!


    • Anonyymi

      on joutuminen - hm -- sellaiseen mikä ei maistu

    • Anonyymi

      On aikansa sille, että harmaita hankkeita puuhataan. Sitten pahan paise kasvaa, ja se tuottaa ongelmaa.

    • Anonyymi

      niin se menee

    • Anonyymi

      Jumala valvoo sanaansa.

    • Anonyymi

      Psalmi 129

    • Anonyymi

      Psalmi 104

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe