Taas jälleen kusenkeltaisessa lehdistössä julkaistiin artikkeli jossa naiset selittelevät mieltymyksiään. Halutaan pääasiassa jykeväleukaista, pitkää ja komeaa alfaa eikä sitä pulskaa kilttiä ujoa kaveripoikaa.
Naiset vihaavat kilttejä ja kunnollisia miehiä, aina ja ikuisesti!
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010395857.html
Naiset vihaavat kilttejä ja kunnollisia miehiä (edelleen)
29
368
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki vihaavat kaikkia..
t. Olof the pippel-ejector. Minulle kiltti ja kunnollinen mies🥹
- Anonyymi
Tuskin täältä sellaisia löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin täältä sellaisia löytyy.
Voi löytyäkin. Uskon et tänne ajautuvat ihmiset ovat pohjimmiltaan aika samanlaisia sieluja.
- Anonyymi
Minä voin yrittää tosiaan jotain auttaa jos masentaa jotain höpöä jne.
Aina en onnitu tekemään ihmisistä iloisempia vaikka yrittäisin... - Anonyymi
Minullekkin on aina sanottu suhteissa että pitäisi olla kusipäisempi ja ajatella vain itseään🤔
- Anonyymi
oikeasti huvittaa kun joku 2x AMD:n radeon grsiikkajuttu niin 2x niitä kihdyttimiä sekä hdmi ja toiselle erilliset kihdyttimet, niin ja passiivijäähdyttiminen, ei ropeleita.. jättisuuri 16x pci-ekortti kyllä juurikin mahtuu tietokoneen sisälle.
mutta niin oikeasti tarvitsenkin ohjelmoinnissa tuollaisia... - Anonyymi
Miksi pullukka tylsimys kiinnostaisi ketään naista?
- Anonyymi
"RPG inocmin.." :D
- Anonyymi
Juu, kovasti naiset mainostaa sitäkin, ettei miehen ulkonäöllä ole mitään merkitystä, vaan miehen sisäinen kauneus ja luonne on tärkein asia.
Mik on sisäinen kauneus, miehen sisäelimetkö?
Miten miehen luonne tai siäinen kauneus edes naiselle avautuu, kun nainen heti antaa pakit, kun mies aukaisee suunsa.
Kyllä naiselle tärkeintä on miehen ulkoinen ulkonäkö, jykeväleukainen malli/valokuva tason mies kelpaa naiselle ei mikään muu.- Anonyymi
"Mik on sisäinen kauneus, miehen sisäelimetkö?"
Ei mikään ihme, että sulla on ongelmia, jos et edes tuota tiedä.
- Anonyymi
etkö siis yhtään ainuttakaan kilttiä naista ole koko jolu 65-vuotisesi elämäsi aikna tavannut, melkoinen neitsyt aloittaja silloin onpi.
- Anonyymi
V'ttu mitä narinaa. Ei ihme ettei teitä kukaan huoli. Hetero nainen haluaa MIEHEN eikä mitään narisevaa akkaa. Tollasta tanan jäkättävää noitaa jaksais kattella hetkeäkään.
- Anonyymi
Lakkaa kitisemästä ÄMMÄ. Evoluutio on varmistanut ettei yksikään nainen tuollaista motkottavaa kanaa siedä lähellään.
- Anonyymi
Onko sittenkin niin että Islam ei ole väärässä naisten suhteen?
Pitäisi tarkentaa, että millaiset naiset haluavat sen alfan? Tietenkin sellaiset ultrakauniit, urheilulliset, hyvätuloiset yms yms. haluavat rinnalleen vertaisensa miehen.
Sitten sellaiset vaatimattoman näköiset, niille riittää se tavis. Toki voivat unelmoida filmitähden näköisestä alfasta, mutta kelpuuttavat sen kiltin ja vähemmän komean, kunhan on järkimiehiä. Plussaa on jos on ns handyman ja osaa tehdä remppoja ja korjata kodinkoneita.Ja jos on huonoitsetunto itsellä, niin sitä vetää puoleensa sellaisia samankaltaisia.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että naiset ja miehet kokevat ja näkevät asiat eri tavalla, tässäkin asiassa. Eli kun puhutaan kiltteydestä vs. jännämiesmentaliteetista, niin niiden määritelmät eroavat sukupuolten välillä. Ehkä miesten vmäisyys kielii siitä että testosteronitasot ovat koholla ja sehän toimii tietysti feromonina minkä avulla naisten kiinnostus miestä kohtaan kasvaa. Itse miehenä koodaan maailmaa siten että parisuhteissa olevat "kiltit" miehet ovat joko huolettomia ja hyväntuulisia tai hymynaamaisia manipuloivia tapauksia ketkä keplottelevat ja luovivat elämässään siitä mistä aita on matalin.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään kunnollista ja kilttiä miestä. Jokainen on sisältä naisia halveksiva k* sipää.
Voi teitä,en mä voi muuta sanoo että on teillä aika kohtaanto ongelma.
- Anonyymi
En huomannut tuossa lainkaan kysytyn tai vastatun siihen millaisia miehiä vihaa.
- Anonyymi
Eli aloittaja ei ole mitään noista, mitä naiset lehtijutussa listasivat. Siinä on useampi listattu asia. Voi nunnuka, mitä narinaa naismaiselta pissipäältä. Miksi te au tistit edes vaivaudutte ulisemaan asiasta? Tyytykää voikukkailemaan pientareella.
- Anonyymi
tykkään imeä munaa vaikka oon 11v. imin siis koulun takapihalla yhen munaa koska se raiskas mut
- Anonyymi
Älä kitise, et tiedä naisista mitään.
- Anonyymi
Ällös luule itsestäsi liikoja kuin Urho Kekkonen luuli ja kuoli.
- Anonyymi
Sinulla on joku outo traumaperäinen stressireaktio lehtikirjoitusten kanssa. Nuo kuvatkin on kovin teennäisiä, niin ei ihme että vinksahdat 🤔
- Anonyymi
Nainen haluaa varmaotteisen viinamiehen joka tulee baariin ja ottaa naisen mukaan.
- Anonyymi
En mä aunakaan vihaa ketään. Sellaisia hieman inhoan, jotka kuvittelevat voivansa kertoa minulle mitä minä (nainen) mistäkin ajattelen, mutta heitäkään en vaivaudu vihaamaan.
- Anonyymi
Mistä sitä tietää moniko noistakin vastaajista on incelmies, joka larppaa olevansa nainen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039