Entisen helluntailaisen kertomaa:
https://yle.fi/a/74-20077856
Kun usko Jumalaan loppuu
9
260
Vastaukset
- Anonyymi
Järki voitti. Minä lakkasin uskomasta. Ihmettelen miten saatoin uskoa. Usko on typerää, jopa hullua. Aivopesua.
- Anonyymi
niinkö hellarit opettaa?
- Anonyymi
Rehellisyydestäkö Mikkoa rangaistaan? Siltä näyttää.
Luopuvat uskosta ja alkavat seuraamaan riivaajien oppeja.
Vai riivaako sinua jumalaksi itseään väittävä riivaaja?
Ainakin raamattu on täynnä vihjeitä siitä, että sen kirjoittajat olivat riivaajan kätyreitä.he-ma kirjoitti:
Vai riivaako sinua jumalaksi itseään väittävä riivaaja?
Ainakin raamattu on täynnä vihjeitä siitä, että sen kirjoittajat olivat riivaajan kätyreitä.Sinä hölmöläinen et mistään mitään tajua.
MrHyvis kirjoitti:
Sinä hölmöläinen et mistään mitään tajua.
Lue se raamattu ajatuksen kanssa, niin sinullekin selviää sen olevan Herramme Saatanan aikaansaannos.
he-ma kirjoitti:
Lue se raamattu ajatuksen kanssa, niin sinullekin selviää sen olevan Herramme Saatanan aikaansaannos.
Minä olen lukenut moneen kertaan ja tiedän Jumalan olevan kirjoituksen antajana Hengen kautta.
Sinulle satanistille se tietysti polttaa eikä aukea, mutta se on sinun osasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954