Tällä otsikolla oli juttu hautajaiskukista:
Kukkakauppiaat kritisoivat tapaa suositella vainajan muistamista vain yhdellä kukalla – ”Se on surutyön ronkkimista ja tuntuu pahalta”
Tämä on pelkästään kukkakauppiaiden ahneutta! Minä olen sanonun lapsilleni, että haluaisin jokaiselta vain yhden punaisen ruusun arkkuni päälle. Löytyy myös muita tuttavapiiristäni, jotka ovat tämän yhden kukan toiveen esittäneet.
Täällä maaseudulla ainakin on vielä olemassa vainajille listoja, mihin laittaa rahaa ja mieluummin laitan sinne isomman summan hautajaiskuluihin omaisille kuin kukkiin arkun päälle. Hautajaiset nimittäin maksaa todella paljon.
Olen myös huomannut, että pienet, lähipiirin kesken pidettävät hautajaiset, ovat monen toiveena.
Hautajaiset
Anonyymi-ap
2
261
Vastaukset 2
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://cut.tw/lovekissa21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Itse juuri kerroit syyn. Se ei ole mikään muu kuin kukkakauppiaiden ahneus. Tuhkaaminen muuttaa hautauskulttuuria. Kun vainaja tuhkataan tuo omaiset vain yhden pienen ruusun. Sedän hautajaisissa kesällä 2016 toimittiin juuri näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601066Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "160641Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187574- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516