SUURIN ARMOLAHJA

Anonyymi-ap

”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Room 6:23

Ihana lahja! 😁

16

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten verottaja suhtautuu tuollaiseen optiopalkkaukseen?
      Taivaspaikkaa pidetään arvokkaana lahjana. Mutta kun huomioidaan sellaisen odotusarvo ja todennäköisyyskerroin niin vetotusarvo menee miinukselle.

      • Anonyymi

        Sitä pitää sitten kysyä asianomaisilta.
        Sitä lahjaa kun ei voi kuitenkaan rahallisesti millään arvioida, niin hankala kysymyshän se on.


    • Anonyymi

      Jumalan Lahjat on lahjoja, ei niitä tarvi tavoitella, kuten Paavali antoi ymmärtää.

      Paavali keksi seurakuntaan hierarkian puhumalla eriarvoisista armolahjoista, joita pitää erikseen tavoitella.

      1. Kor. 12:31

      Mutta tavoitelkaa kaikkein arvokkaimpia armolahjoja!

      • Anonyymi

        Jumala ei jaa Henkeä mitalla.

        Kellä on kasteen Lahja Totuuden Henki, hänellä on kaikki ne ominaisuudet, joita lahjaksi saatu Jeesuksen Henki edustaa ja on.

        "Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei jaa Henkeä mitalla.

        Kellä on kasteen Lahja Totuuden Henki, hänellä on kaikki ne ominaisuudet, joita lahjaksi saatu Jeesuksen Henki edustaa ja on.

        "Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus. "

        Kasteen lahjana saatu oikea kristityn Pyhä Henki pitää hiljaa yhteyttä Jumalan kanssa.

        Ei siihen tarvita mitään huutamista eikä hurmoskielistä molotusta avuksi.

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasteen lahjana saatu oikea kristityn Pyhä Henki pitää hiljaa yhteyttä Jumalan kanssa.

        Ei siihen tarvita mitään huutamista eikä hurmoskielistä molotusta avuksi.

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin

        Noin siellä Raamatussa lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin siellä Raamatussa lukee.

        Mitäpä me siis moisesta sepitelmästä.
        Hyvillä arvauksilla olet enemmän oikeassa kuin raamatun "tiedoilla".


      • Anonyymi

        Jumala antaa. Miksi herjaat Jumalaakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasteen lahjana saatu oikea kristityn Pyhä Henki pitää hiljaa yhteyttä Jumalan kanssa.

        Ei siihen tarvita mitään huutamista eikä hurmoskielistä molotusta avuksi.

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin

        Kuka huutaa?
        Ei kukaan.
        Mutta sinä herjaat Teuvo.
        HERJAAJAN käy huonosti.


    • Anonyymi

      Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa.

    • Anonyymi

      Pelastuvien nimet on kirjoitettu Elämänkirjan jo maailman luomisessa.

      Ilm. 17:8

      "Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva."

    • Anonyymi

      Ihanaa on, kuin lottovoittoa odottelisi.
      Niitä tosin on moni saanutkin. Taivaspaikat jää ikuisiksi lunastamattomiksi optioiksi.

      • Anonyymi

        Ei pidä tanssia niitä voitontansseja liian aikaisin.

        Room. 9:18

        Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.


    • Anonyymi

      ” Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.”

    • Anonyymi

      ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2593
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      193
      1653
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1169
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      1000
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      905
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe