Suomi24 antaa eri keskusteluja eri selaimella

Anonyymi-ap

Viestien järjestys ei mene kuten aiemmin. Miksi muutos?

9

214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      enää ei saada aikaiseksi suosittuja keskusteluja vaan sillisalaattia

      • Anonyymi

        Joka on mm-alafoorumia vastaan hyökkäävän valtiollisen tahon koko tavoitekin. Suomalaiset olivat tuosta pääteööen AIVAN liian solidaarisia, WEF-individualismiin aivopestyjen, sijaan.

        Olen itse lukemattomia krt:ja vuosien saatossa kannustanut valtiollisia toimijoita maalaisjärjenkäyttöön valtioterrorin jalkauttamisen sijaan, kertonut kuinka tuo ei tule Suomessa toimimaan, koska TÄMÄ kansa ei ole tottunut orjuutettuina oloon. Ja kuinka moiset WEF-toimet TÄTÄ kansaa vastaan tulevat vielä lävähtämään omaa kansaa vastaan valtioterrorismiin sortuneiden näpeille just ja tasan kuten piirretyissä -80-luvulla.

        Se sitten joko tajuttiin. Tai näemmä sitä ei tajuttu.

        En minä ainakaan jaksa enää samasta asiasta toista 40k viestiä paasata.
        Politikkoina Ceauseskuthan sen kaiken vastuunkannan tosin kyllä tajusivatkin; Sittemmin, kun sotilaat päättivät pitkittyneenkin jo orjuuttamis-valtioterrorisminsa.


    • Anonyymi

      Vaikeaa edes saada mitään uutta keskustelunavausta enää läpi tänne.

      • Anonyymi

        Lajittelu perustuu vihervasemmistolaisille eduksi heidän haukkuessaan ja vainotessaan mm. PerusSuomalaisia.

        Vapaa mielipiteen ilmaisu on nyt vain punavihreillä, jotka ovat miehittäneet 24:n omaksi propaganda välineeksi.


      • Anonyymi

        Mahdollisesti noin; Koskeihän totuus aidostikaan kuulu valheen valtakuntaan (WEF-diCktatuuri).

        Twitterissähän se edelleen kuuluu? Totuus, siis. Yhdysvalloissa rakenteellista korruptiota kun tosiaan laimentaa - jossain määrin vielä - selkäytimiinsä asti tatuoitu 1st Amendment:ti.


    • Anonyymi

      Lopun alkua.
      Paska24- loppuu kohta.

      • Anonyymi

        Sitäpä juuri.
        Ja kun tuo tapahtuu, Tukholman Profetia-ko pragmatisoituu - jopa alta aikayksikön?

        Valehtelijoille paska24, suoli24 jne olivat ns. kivi kengässä, mutta taas toisaalta.. eikös teistä Risto Ryti varoitellutkin jo aikoinaan, näin:

        "Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi".


    • Anonyymi

      Koska Luoja itse näemmä jo tahtoo, ettei täälläKÄÄN enää TOTUUS kuulu. Hänhän teki niin sodomagomorroissakin.

      Luojan tahto on Pyhä. Toimikoot täten kuten Itse parhaaksi näkee ja kokee.

    • Anonyymi

      Harmi että erinomainen keskustelufoorumi on pilattu. Ei täällä enää viitsi käydä. Täytyy etsiä uusi tilalle

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe