Sydämen salaisuudet

Anonyymi-ap

Viimeinen luku, finaali.

Perhosia, menninkäisiä.
Perkeleitä, jumalia.
Kuviteltuja taisteluita.
Rakkauden tunnustuksia.
Hulluutta, painajaisia.

Kuurankukkia ja valonsäteitä.
Valkealla hevosellaan,
"Gary Grandi", tuo janoisten sankari.

Kirjan kannet ovat kiinni
Lukittu lukolla ja heitetty avain veteen.
Näkymättömät vaatteet, kuuluvat keisareille.
Mutta vain hölmöt jakavat sydämensä salaisuudet kuuroille.

Lightning

3

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulkoon tai olkoon kuulematta!
      Mitä Henki sanoo seurakunnille......

      Oli seurakunta oman aikansa Jumalan palvelija. Mutta nykyisin Jehova maalittaa sitä Babylonin porttona ja 10 päisenä petona.

      Se tulee joutumaan joko roviolle tai sitten kaksi kotkaa vie sen autiomaahan paastoomaan.
      Venäjä ja Intia toimii Jumalan Sanan sarvena eli Karitsana.

      Vesimiehen aikakausi ja maailman Henki nousee Kalojen ja Totuuden Hengen tilalle. Asiaa ei voi mitenkään pysäyttää.

      Suomi on jo 200 vuotisessa ahdingossa jossa ainoa rukous on Päästä meidät pahasta.
      V Moos 28 kiroukset ovat päällämme kun luovuttiin Sapatista ja oltiin pahat.

      Teille on annettu valta sitoa ja päästää. Kenet te maan päällä sidotte se on myös taivaissa sidottu.

      Suomen taivaan räjäytti pölyksi kolmas taivas 2013 kun tuo Suomen taivas alkoi hankkia ydinasetta haltuunsa. Kolmannessa taivaassa oli apostoleja mm. Jeltsin joka 2003 kävi hengessään Kristuksen ilmestystä todistamassa.

      2012 ilmeni hänen olevan myös ilmestyksessä mainittu sirppienkeli joka korjaa suuressa sadonkorjuussa pystyyn kuolleen viljan pois.
      Muistaakseni 2012 alkoi ydinaseella mahtailu ja yli eri aikavyöhykkeiden niin että 1960-lukua uhkailtiin ajastamme käsin.

      Suomikin on täynnä pystyyn kuollutta viljaa. Ei ole paljoa eläviä keskellämme enää. Antaa kuolleiden haudata kuolleensa??? ......

    • Anonyymi

      Jos ei ole ollut lapsena kiusattu ja jolle ei ole tehty ilkeitä temppuja, voi olla vaikea ymmärtää. Juuri ne asiat ovat olleet taustalla, riippuvaisuuteen. Ihmisen voi olla vaikea uskoa ettei joku hylkää. Ja totuus on kuitenkin, että ihminen jää hylätyksi juuri silloin, koska myös omalla käytöksellään edesauttaa asiaa.

      Minulla ei ole koskaan ollut aitoja ystäviä, tarkoitan ydinperheen ulkopuolisia ihmisiä. Ystävät ovat useimmiten puhuneet takana pahaa, vahingoittaneet luottamusta siitä, että voisin olla välitetty, Kiusaaminen on ollut henkistä, monin tavoin. Se menee jännästi möykyksi sisälle ja sitten kaikki tunteet tulee padosta ulos, yhtäaikaa voimalla.

      Tuttuja minulla on, en ehkä näytä yksinäiseltä, en
      kerro siitä ihmisille. Olen opetellut näyttelemään sosiaalista ihmistä, minulla on työminä ja vapaa-ajan minuus. En vapaa-ajalla jaksa olla tekemisissä esimerkiksi naapuruston kanssa yhtään millään tavalla. Meitä pidetään luultavasti erikoisia, varsinkin minua.

      Väsyn helposti ja kuormitun. Kuormittuisin lisää ulkopuolisesta avusta, koska minun pitäisi yrittää vielä enemmän olla kuin muut ihmiset ovat.

      Olen aina ollut samanlainen, en ehkä kärsi henkisestä sairaudesta, en ole jaksanut olla kuin muut ovat. Olisin diagnoosin toki saanut, sitä en epäile, sen saa kun pyytää. Kaikki keskikäyrän poikkeamat ovat diagnosoitavissa tässä yhteiskunnassa, kaikkien tulee olla jonkinlaisia, mikä on asetettu tavoitearvoksi. Olen vain aina ollut väsynyt, niin kauan kuin muistan.

      Kun tulen töistä, minulle on tärkeää huolehtia lapsista, kuten tehdä ruokaa. Yksi lapsistani tarvitsee minulta paljon energiaa koulunkäynnin onnistumisen takaamiseksi. Olemme vanhempina kumpainenkin eläneet vain lapsille. Minulle on tärkeää olla hyvä äiti, joskus koen silti epäonnistuneeni. Väsyneenäkään aina jaksa hymyillä. Ilman heitä eläisin neljän seinän sisällä kirjaimellisesti. En varmaankaan olisi viitsinyt yrittää olla kuten muut ovat, ilman heitä. Siinä ei olisi järkeä muutoin.

      Tämä talvi on ollut erityisen raskas. Olen koettanut olla valittamatta tänne sitä. Saisin neuvoja hakea apua tai kehotuksen olla valittamatta tänne asiaa. Täällä olen itsestäni valittava narsisti.

      Käytin erästä ihmistä asioiden purkukanavana, olen oppinut arvostamaan myös hienoeleistä kuulumisten kyselemistä. Viime vuodet purkupaikka on ollut tämä palsta. On totta että teen tätä itselleni, se on ollut eräänlainen pyrkimys selviytyä jaksamattomuuden kanssa.

      Jumala ja Jeesus, jos he olisivat mitä heistä sanotaan, he eivät olisi olleet niin kykenemättömiä. Ihmisen ei tarvitsisi osata seisoa päällään, jotta saa vastakaikua osakseen.

      Lightning

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1908
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe