Ensviikko Seinäjoella. Löytyiskö naishierojaa, ei mitään vanhaa hutsua, vaan parikymppistä misua?
Naishieroja Seinäjoella
23
1075
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18394082P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞- Anonyymi
Ruukintiellä vanhempi hutsu, naama täynnä pakkelia. Löytyy facebookista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruukintiellä vanhempi hutsu, naama täynnä pakkelia. Löytyy facebookista.
Misu ,vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misu ,vai?
Puhelin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelin?
On sillä puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä puhelin
Sama akka piti hoitolaa Keravan aseman lähellä. Rupesko maa polttamaan jalkojen alla ku lensi tänne lakeuksille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misu ,vai?
Tekeekö misu normi hierontojakin?
- Anonyymi
Onko ammattitaitoista naishierojaa Seinäjoella?
- Anonyymi
Kyllähän Seinäjoella on useita Thai-hierontapaikkoja, naiset niissä etupäässä hieroo!
- Anonyymi
Mieluummin nuori taihieroja, kuin tämä vanhempi rouva.
- Anonyymi
Mikä se rengastie hieroja on?
- Anonyymi
Hyvä hieroja on ja ammattitaitoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hieroja on ja ammattitaitoinen
Rengastiellä tiedän yhden hierojan,on koulutettu ammattitaitoinen hieroja,luulen että tässä puhutaan nyt jostain muusta joten toivottavaa ettei seata keskenään ettei kenenkään maine ota osumaa.
- Anonyymi
Äijiä sielä vaan hyppää. Ikänä ei ole näkynyt yhtäkään naista. Jotenkin salaasta, ku äijät eivät kehtaa autoaan pihaan ajaa. Jokku hyppii naapuritalon pensasaidan läpi. Soittokelloa ei sovi käyttää, etteivät naapurit kuule. Iloosena tullaan ku hoidot on loppu. Nautintoo varmast koko rahan edestä?
- Anonyymi
Ei siinä oo naapuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä oo naapuria.
Kyllä oli. Laskin kuusi nimeä rapussa. Kerran kävin, mutta keskustan nuoret naiset ovat paljon, paljon parempia ja nätimpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli. Laskin kuusi nimeä rapussa. Kerran kävin, mutta keskustan nuoret naiset ovat paljon, paljon parempia ja nätimpiä.
Joo, vanha akka se oon. Ei huva.
- Anonyymi
Kerran silikonirintojen kanssa kävi ikävä tilanne.
– Minulla oli implantit, jotka hajosivat aivan pillunpäreiksi, Palander kertoo podcastissa. - Anonyymi
Vanhat venakkohuorat yli 50v isoo mahaasia pyörii ainakin vuorovedolla ruukintiellä,"hoito" paskaa ja liukuhihnaa,peräkammarin poijat käy sielä,kämpän vuokraaja tykkää
- Anonyymi
Ei oo kyllä mikää venakko, eikä ruottalaane.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kyllä mikää venakko, eikä ruottalaane.
Pimeetä hommaa, kun äijää juoksee pimees rapus , ja vielä pyhäpäivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeetä hommaa, kun äijää juoksee pimees rapus , ja vielä pyhäpäivänä.
Aina voi tarkistaa Valviiralta löytyykö niitä lupia kauneuden hoitoon. Ellei löydy, jokainen päätelköön sitten itse.
- Anonyymi
Onko se taikku paikka vielä siinä kauppakadulla likellä torikeskusta? Oliko se ihan oikea thai hieronta paikka? Siis sellainen missä oikeaa thai hierontaa ,ilman mitään pippelin hierontaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356