Miksi nykynaiset kävelevät päin?

Anonyymi-ap

Olen huomannut kaupungilla, samoin kuin monet ystävänikin, että nykyaikana tunnistettavasti feministin näköiset nykynaiset eivät väistä kaupungilla normaaliin kohteliaaseen tapaan omaa puolikastaan kaupungilla vastaantullessaan ja kävelevät suoraan jyräten epäkohteliaasti ja kanssaihmisiään täysin epäkunnioittavasti jos vastaan kävelee mies.

Sairasta, täysin porsasmaisen epäkunnioittavaa ja säälittävän ala-arvoista käytöstä kaikin puolin ja kaikista näkökulmista katsottuna.

Hyi helvatti kuinka oksettavaa.

Mistä moinen röyhkeä ja ylimielinen käytös on opittu, natsisaksastako, jossa kuviteltiin jonkin ihmisryhmän olevan toisten yläpuolella.

27

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivistymättömiä ihmissikoja kansankielellä kutsuttuna.

    • Anonyymi

      Ei siinä ole kaupungin ruuhkissa mitään eroa. Onko mies vai nainen, nuori aikuinen tai minkä maalainen. Ainoastaan ikäihmiset eivät kiilaa. Nekin kiilaisivat jos ehtisivät. Ja hyvä ettei esimerkiksi ruuhka aikaan liikkuessa jollain julkisilla saa ihmisiä syliinsä kun lähtee pysäkeiltä. Liiku useimmin ulkona. Se avartaa.

      • Anonyymi

        Jaha


    • Anonyymi

      "Anonyymi-ap
      2024-05-06 00:08:57
      Miksi nykynaiset kävelevät päin?
      _____tunnistettavasti feministin näköiset nykynaiset"

      +++++++++
      No mutta annappa vähä vinkkiä että miltä nämä feministi nykynaiset
      oikeen näyttää ku en ite ossaa niitä sillee erotella.
      Näitä sukupuoliaki on nykyää niin usseita ettei niistä ota selevää
      ja sitte oon huomannu myös sen että _________

    • Anonyymi

      En ole moista huomannut. Mutta jos joku nainen kävelisi tahallaan minua päin, niin oma liikeratani pysyisi melko muuttumattomana, kun taas se törmäilijä kimpoaisi jonnekin. No, oma on valintansa.

      • Anonyymi

        Minä taas olen havainnut että nuoret miehet, teini- ikäiset kulkevat suoraan päin eivätkä osoita eleelläkään että siirtyisivät sivuun.
        Onkohan aloittaja tarkoittanut teini- ikäisiä, botox- naisia jotka näyttävät kaikki irtoripsineen ja töröhuulineen täysin identtisiltä toisiinsa nähden.
        Ovat usein äärimmäisen hyvin hoidettuja ja huoliteltuja, todennäköisesti käyvät kuntosalilla viikottain, itsetunto on pilvissä ja kun taas muiden huomioiminen nolla tasolla.
        Kulkevat usein kaksin tai kolmisin joskus myös isommassa ryhmässä jolloin muiden huomioiminen jää sivuseikaksi kun on niin paljon juteltavaa kavereitten kanssa.

        Nuoret teini- ikäiset pojat, miehet ovat taas aika ylimielisen uhmakkaita; tyyliin painu v*** n siitä vanha , ruma, läski kääkkä..


      • Anonyymi

        Jos minun miehenjärkäleeni kävelisi femakkoa päin, femakko saisi mustelmia kuin seinään tärmäämisestä. En ole itse havainnut tuota röyhkeää väistämättömyyttä, mutta jos joku kävelisi vastaan minun puoltani kulkuväylää, en muuttaisi suuntaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minun miehenjärkäleeni kävelisi femakkoa päin, femakko saisi mustelmia kuin seinään tärmäämisestä. En ole itse havainnut tuota röyhkeää väistämättömyyttä, mutta jos joku kävelisi vastaan minun puoltani kulkuväylää, en muuttaisi suuntaani.

        Eikö väkivaltaan kehoittaminen ole nykyään rikos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö väkivaltaan kehoittaminen ole nykyään rikos?

        Et muuttaisi suuntaa , olet siis mies joka kirjoittaa valheelisesti olevansa nainen. Toksinen nainen joka on oikeasti toksinen mies..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuttaisi suuntaa , olet siis mies joka kirjoittaa valheelisesti olevansa nainen. Toksinen nainen joka on oikeasti toksinen mies..

        Jos tissivako näkyy, tuijotan sitä tiukasti. Jos kamelinvarvas erottuu, katson tietenkin sitä. Jos ei edes kamelinvarvasta näy, katson kuitenkin toivoen sen vilahtavan.

        Yhteentörmäystä suorastaan haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tissivako näkyy, tuijotan sitä tiukasti. Jos kamelinvarvas erottuu, katson tietenkin sitä. Jos ei edes kamelinvarvasta näy, katson kuitenkin toivoen sen vilahtavan.

        Yhteentörmäystä suorastaan haluan.

        Seksimaanikko tuli keskusteluun mukaan jostain syystä. Kuvitteleeko hän että tuo tökeryys koetaan vastustamattomana, ? Siis egomaanikko myös,huhuh..täältä näkyy löytyvän koko kirjo poikkeavuuksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksimaanikko tuli keskusteluun mukaan jostain syystä. Kuvitteleeko hän että tuo tökeryys koetaan vastustamattomana, ? Siis egomaanikko myös,huhuh..täältä näkyy löytyvän koko kirjo poikkeavuuksia...

        Miten niin on poikkeava, jos tissit ja kamelinvarpaat kiinnostavat?


    • Anonyymi

      Koska ne tuijottavat kännykkää kävellessään.

      • Anonyymi

        Mahdollisesti siinä yksi todellinen syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti siinä yksi todellinen syy.

        Ei kun sellainen minä olen yli-ihminen ja mies on alempaa kastia -katse naamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sellainen minä olen yli-ihminen ja mies on alempaa kastia -katse naamalla

        Olen huomannut samaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sellainen minä olen yli-ihminen ja mies on alempaa kastia -katse naamalla

        Taisit kulkiessasi katsoa peilikuvaasi näyteikkunasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit kulkiessasi katsoa peilikuvaasi näyteikkunasta?

        Jos huulipunani on vinossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit kulkiessasi katsoa peilikuvaasi näyteikkunasta?

        Mistä arvasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit kulkiessasi katsoa peilikuvaasi näyteikkunasta?

        Taisit itse katsoa, koska keksit tällaisen?

        Keittiösykolokiaa, keittiösykolokiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit itse katsoa, koska keksit tällaisen?

        Keittiösykolokiaa, keittiösykolokiaa

        😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit itse katsoa, koska keksit tällaisen?

        Keittiösykolokiaa, keittiösykolokiaa

        Kuten huomaat, olen sinua älykkäämpi oi kyklooppini, sinisilmäinen kyklooppini.

        Ottaisin sinut mielelläni unilelukseni, unisiepparikseni.

        Seksikkyyteni tulee uniisi, alitajuntaasi.

        😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit kulkiessasi katsoa peilikuvaasi näyteikkunasta?

        Kuten huomaat, olen sinua älykkäämpi oi kyklooppini, sinisilmäinen kyklooppini.

        Ottaisin sinut mielelläni unilelukseni, unisiepparikseni.

        Seksikkyyteni tulee uniisi, alitajuntaasi.

        Haluat minua, sen tiedän jo. Koska et voi vastustaa älykkyyttäni etkä seksikyyttäni.

        😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten huomaat, olen sinua älykkäämpi oi kyklooppini, sinisilmäinen kyklooppini.

        Ottaisin sinut mielelläni unilelukseni, unisiepparikseni.

        Seksikkyyteni tulee uniisi, alitajuntaasi.

        Haluat minua, sen tiedän jo. Koska et voi vastustaa älykkyyttäni etkä seksikyyttäni.

        😘

        Lips lips


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten huomaat, olen sinua älykkäämpi oi kyklooppini, sinisilmäinen kyklooppini.

        Ottaisin sinut mielelläni unilelukseni, unisiepparikseni.

        Seksikkyyteni tulee uniisi, alitajuntaasi.

        Haluat minua, sen tiedän jo. Koska et voi vastustaa älykkyyttäni etkä seksikyyttäni.

        😘

        Haluan sinua. T. Aikaisempi kirjoittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sinua. T. Aikaisempi kirjoittaja

        Nyt ryhdytään jo sotkemaan kommentteja keskenään helppoa toki kun anonyyminä kirjoittaa ja mahdollistaa ties minkälaisen kieron pelailun.
        Inhottavaa jos joku 🐵on ryhtynyt esiintymään minuna. Vastaten ja luoden omaa vuoropuheluaan ..🤦‍♀️👿😤😠😡🤬hyi s*** na..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit itse katsoa, koska keksit tällaisen?

        Keittiösykolokiaa, keittiösykolokiaa

        😠😡lopeta tuo pelaaminen..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe