Kertoisitteko kokemuksia pakuovelle.com firmasta ja vuokrauksen jälkeen tulleista korvausvaatimuksista. Epäilyttää firman rehellisyys.
Pakuovelle.com kokemuksia
4
2622
Vastaukset
- Anonyymi
Koijjaavat, perivät maksuja joka käänteessä.
- Anonyymi
Jouduin perumaan etukäteen maksetun auton vuokrauksen, tein sen 24 h ennen varausaikaa, kuten ehtona on. Rahojen takaisin saantiin meni kaksi kuukautta. Sähköposteihin ei vastattu, soittaessa luvattiin hoitaa mutta tuloksetta. Yritivät varmaan että asiakas väsyy ja luovuttaa.
- Anonyymi
Varasin ja meni muuten ihan hyvin, mutta osuin varauksen aikana kattoon, mistä tuli kolhu ylänurkkaan (ei vaikuta ajamiseen ollenkaan) ja heidän vakuutusyhtiö ylihinnoittelu korjauksen, mistä tuli 4300€ lasku, josta joudun itse maksamaan 2100€ :))) Tiedän että oma virhe, mutta omasta mielestäni ei maksaisi noin paljoa kolhun korjaaminen.
- Anonyymi00004
Paku ovelle 1.5.2026 natsien käytössä keskellä Tampereen ydinkeskustaa. Cityvarasto ei katso onko natsi vai ei. Vuokraa kaikille yhdistyksille autojaan käyttöö. Häpeää mainosta cityvarastolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574