https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/f3e3a3f1-2579-4f10-bfc0-bc7b60d01a5e
Tuo huvitti :D
"Vinkkaajan mukaan tähän asti ongelmana ovat olleet venäläismyönteinen propaganda ja rasistiset vihaviestit. Niitä ei kuitenkaan ole satanut yhtä kovaan tahtiin kuin roskapostia nyt."
Randekos se kehui että ottaa mediaan yhteyttä? Piti sitten nillittää "venäläismyönteisestä propagandasta" :D Ei se ole propagandaa jos palstalla kertoo miten asiat on :D
-harmiseikirj-
Suoli24 mainittu iltiksessa :D
32
380
Vastaukset
Puusilmäinen venäjämyönteisyys on mielestäni kylläkin propagandaa.
- Anonyymi
Ehtaa harmista.
Anonyymi kirjoitti:
Ehtaa harmista.
Mutta osaa se pappa olla aika tarkkanäköinen joissakin asioissa. Tosin sillä on Äiti Venäjä niin lähellä sydäntä, että se vähän vääristää hänen näkemyksiään. Se kuitenkin hänelle sallitaan.
Silloin kun harmis jättää venäjämyönteisyytensä vähemmälle, niin on aikasta hauska heppu. Ja taitava kirjoittaja.
- Anonyymi
Unohtui mainita se pedofilia, no kohta sekin nousee otsikoihin kyllä.
- Anonyymi
Minä ikävöin sitä jo nyt. Olihan se aikamoinen hahmonkainen. Ettehän te nyt voi olla oikeasti vihaisia nymfomaani seksibotille. Hassua. Että pääsi lehtiin vielä. Hauskat muistot jää. Ehkä se palaa vielä.
Jotenkin niin koominen koko keissi... Vinkkasin myös asiasta👍🏼
Mäkin laitoin juttuaihevinkkiä. 😄
Tuumin lisäksi, ettei sivusto ehkä hsluakkaan saada kuriin bottia, kun se kasvattaa lukijakantaa....olin teistä venäjätrollien hyvinvoinnista huolissaan...vei teifän työt. 😅
Disseisback kirjoitti:
Tuumin lisäksi, ettei sivusto ehkä hsluakkaan saada kuriin bottia, kun se kasvattaa lukijakantaa....olin teistä venäjätrollien hyvinvoinnista huolissaan...vei teifän työt. 😅
Mut pelastettiin tällä kampanjalla sut Harmis...ihan hengästyttää...huhhhuh... piti nopeesti löytäö joku muu syyllinen, kuin venäjämielinen trolli....
Toivottavasti jäljet ei johda sinuun, että taas roikur lihakoukuissa Supon kuulusteluissa viikon...😃- Anonyymi
Parahin ätmi turha ottaa kunniaa tästä. Eikä tässä ollut edes vielä kaikki, odottelet nyt vaan.
”Seksibotit rellestävät” ahaahaha😂😂
- Anonyymi
Taidat olla yksi niitä ku seksihurjastelet sen pupun kanssa
- Anonyymi
Eli heti kun asia tuotiin esille isommalle yleisölle niin ongelmaan olikin ratkaisu.
Kiitos Iltalehden palstan korjaamisesta.
Johan sitä kestikin viikkoja.- Anonyymi
"Eli heti kun asia tuotiin esille isommalle yleisölle niin ongelmaan olikin ratkaisu."
No niinpä... Mikähän vika siellä on oikeasti ollut. Ei luulisi kestävän montaa viikkoa estää kirjoittelu ulkomailta.
Kohta rekkautuneet saavat kiristysviestejä henkilötietojensa julkaisusta, tai kohta tilit on tyhjennetty....
xLiner Ongelman ratkaisu on alusta asti ollut varsin simppeli tekninen seppäily. Sen ainon este on ollut raha ja sitähän omistajataho ei olisi halunnut käyttää. Mutta kun ongelmat tuodaan iltapäivälehden otsikoissa myös rahaa tuottavien mainostajien tietoon, alkaa ongelmanratkaisu kummasti kiinnostaa. Joko käyttää rahaa pitääkseen palstan mainostajien silmissä houkuttelevana tai sitten menettää mainostajien rahoja kun he äänestävät jaloillaan. Nollasummapeliä muille, palstalaisille selätysvoitto.
Tuo edellä kuvattu on se syy, miksi alkujaankin vaahtosin siitä, että nyt kaikki vain antamaan iltapäivälehdille juttuvinkkiä. Palstan omistajat tuskin kuuntelevat pahemmin palstalaisia, mutta rahoittajia he kuuntelevat välittömästi ja tarkkaan. Tähän pätee klisheisesti se sama mitä aina rikosleffoissa sanotaan, follow the money. Helppoa.
- Anonyymi
Ei mutta eihän tottuutta varsinkaan saa kertoa saatika mitään mikä menee lähellekään totuutta kansalaisilla saattais silmät aueta ja eihän se ny olis.mistään kotosin
- Anonyymi
Kaikkihan me ollaan näyttelijöitä tässä vapaudessa. Vai mitä.
- Anonyymi
Täälä ei olla muuta, kuin naton hybridikeskuksen trollien aivopesemiä.
Ettekö itse huomaa sitä, kun luette viestejä?
Suurin osa teistä lampaista vihaa Venäjää, sekä Kiinaa.
Itsekkään ette osaa sanoa minkä takia, mutta lammaslaumassa on kivaa ja mahtavaa haukkua kaikkia muita Putinin kätyreiksi.
Hybridikeskus ja sen trollit on siis onnistuneet tehtävässään. Ovat itsekin myöntäneet, että ainoa tarkoitus on lietsoa Venäjävihaa.
>simiti< - Anonyymi
Täälä ei olla muuta, kuin naton hybridikeskuksen trollien aivopesemiä.
Ettekö itse huomaa sitä, kun luette viestejä?
Suurin osa teistä lampaista vihaa Venäjää, sekä Kiinaa.
Itsekkään ette osaa sanoa minkä takia, mutta lammaslaumassa on kivaa ja mahtavaa haukkua kaikkia muita Putinin kätyreiksi.
Hybridikeskus ja sen trollit on siis onnistuneet tehtävässään. Ovat itsekin myöntäneet, että ainoa tarkoitus on lietsoa Venäjävihaa.
>simiti<- Anonyymi
Niin ja se trollaus alkoi naton hybridikeskuksen toimesta jo ennen Ukrainan sotaa...
Katsokaapas netistä pääliköiden nimiä.... kovin on jenkkiläisiä.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja se trollaus alkoi naton hybridikeskuksen toimesta jo ennen Ukrainan sotaa...
Katsokaapas netistä pääliköiden nimiä.... kovin on jenkkiläisiä.
>simiti<Vielä linkki laiskoille:
https://www.hs.fi/paivanlehti/03102017/art-2000005392517.html
>simiti< - Anonyymi
Kuinka kukaan voi Putinia rakastaa. Jumala voi Putinia rakastaa. Muiden pitää olla Putinista huolissamme niin.
- Anonyymi
Onhan tuosta iltasanomissakin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010409672.html Nauroin tuolle, kun Harmiskin oikein erikseen mainittu. Mutta mitä ne rasistiset puheet ovat?
- Anonyymi
R@iskaaja-persut valittavat kun ulkomaalaiset r@iskaavat myös?
xLiner Anonyymi kirjoitti:
R@iskaaja-persut valittavat kun ulkomaalaiset r@iskaavat myös?
xLinerTilastot puhuvat rumaa kieltä. Mutta ei kai tästä aiheesta olla keskusteltu pitkään aikaan?
Mutta olen yllättynyt, että asetut näiden raiskaamiskulttuurien puolustajaksi???
Miten se nyt iltalehteen joutui?
Pahoittelut Harmis, mutta ei ollut minun sanojani nuo viittaukset naapurimyönteisestä viestinnästä, moni muukin on intoutunut valittamaan iltapäivälehdille, mahdollisesti toki laitoin sen lumipallon liikkeelle ja siitä voin kyllä ottaa vastuun 😁
En ole itse edes mitään Venäjä-myönteistä propagandaa huomannut palstalla, eikä esimerkiksi sinun ja minun satunnaisia sanailuja naapuriimme liittyen voi mitenkään vääntää propagandaksi. Tai no voi, jos väittäjä sattuu olemaan wannabe-propagandisti 😂- Anonyymi
On Suomi24 vieläkin sekaisin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129179Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5502991Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3162024Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391986Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111657- 831385
- 731183
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731021Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29987Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi14961