PS suurin rovaniemellä ja se näkyy puheissa! kuinka helsingissä?

Anonyymi-ap

Paikkakunnat
Lappi
Rovaniemi suomi24 lainaus

EX-KOKKARI SARA SEPPÄSEN HUIPUTUS PALJASTUU
Anonyymi-ap
2024-05-04 09:47:48

On totuuden EU-hetki. EX-Kokoomuslaisten Persuhypetys kokee vielä mahalaskun myös Lapissa. EX-kokoomuslaisen Sara Seppäsen kannattaa katsoa tarkkaan äänimääräänsä Eurovaaleissa. Sara matkusti Lapista eduskuntaan loikkarimarttyyrin viitta hulmuten. 11 000 ääntä oli loikkarille, tai siis poispotkitulle kokoomuksen mannekiinille kova juttu. Loikkaus ei tee Seppäsestä aitoa peruspersua, kansan syvien rivien, keskustaan pettyneiden pysyvää äänestyskohdetta. Sara ja Matti Henttunen ovat ja pysyvät loikkarikokoomuslaisina, teot puhuvat puolestaan. On ihan sama vaikka molempiin hirttäytyneet Rollon persut, entiset ja poispotkitutkin huutavat kitarisat keltaisena molempien puolesta. Persujen äärioikeistolainen hallituspolitiikka on jähmettävä shokki koko Lapille. Kun siihen sotketaan Juuson esitykset, silloin alkaa jo täydellinen vaalipetos olla valmis, mätäkuun Potku, ei Jytky. Henttusen oman edun törkeä tavoittelu, Persujen nimellä onkin oma härskiyden suuri eetos. Turha muuten Bröjrbaskan syytellä muita, varsinkaan Suomen rehtiä Keskustaa. Kyllä Kassu kansa tietää. Dieselin hinta Saarenkylässä on sivuseikka. Tulee Juntusen Jarmoa ikävä, se ei pelannut pelejä.

9

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei saa puhua....

    • Anonyymi

      rankka laji punaisten vääristely

    • Anonyymi

      oho

      • Anonyymi

        Antti Lindtman puhui jo höpöjä.
        Antti Rinne lupasi satasen, jos äänestätte punaisia. Ja nauroi pirusti, etsitään, jos mistä löydettäisiin.


    • Anonyymi

      Nykyinen kokoomus ja perussuomalaiset eivät ole Kremlin ohjauksessa eikä lahjottavissa ja sehän ottaa punikkeja ja punavihreitä pattiin . Keskustapuolueella ei tule olemaan tulevaisuutta punaleirissä .

    • Anonyymi

      PERUS-SUOMALAISET
      OVAT VOIMA POHJOISEN, JOKA VOIMALLA VYÖRYY ALAS ETELÄÄN JA TUO HYVINVOINNIN, MUUTENHAN SITÄ MEILLÄ ITSELLÄMME EI OLISI.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      278
      3600
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2358
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1600
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      82
      1532
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      322
      1472
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      380
      1331
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      66
      1299
    8. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1279
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      77
      1244
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      87
      1129
    Aihe