Totuus karvastelee ja saa aikaan vatsanvääntöjä

Anonyymi-ap

Totuus karvasteleee, eikä sitä oteta vastaan.

Totuuden julistajat, kuten Teuvo Suni, eivät ole mitään kuuluisia evankelistoja,
joiden puheiden perään yleisö huuta aameniaan ja halleeluujaaa -huutojaan.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

27

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luuk. 12:51

      Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

    • Anonyymi

      No niin. Siinähän se totuus Teuvon ”kuolemasta” tuli taas torjutuksi. Älä siis viitsi enää väittää olevasi kuollut, Teuvo. Sellainen on typerää. Ja typerää on myös tuo itsekehusi.

      • Anonyymi

        Ei onnistu yhteydenotto yrityksesi, vaikka itkisit!😁
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu yhteydenotto yrityksesi, vaikka itkisit!😁
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

        Tuskinpa kuolleisiin saa yhteyttä vaikka yrittäisi rukouksen ja veren voimalla.


    • Anonyymi

      Jenkkipastoreilla on maksettu yleisö tapauttamassa käsiään ja huutamassa niitä halleeluujaa -huutoja.
      Mukana on paljon avustajia ja erilaista reksiviittaa, jolla esitetään niitä ihmperanemisia.

    • Anonyymi

      Amamttitaikurit ja sirkualan ammattilaisia naurattaa lahkolaisten alkeelliset temput, joilla ne eksyttää ihmisiä.

    • Anonyymi

      Oikea lääkäri tutki kaikki Ylivainion väittämät 1304 ihmepareanemista tri:n väitöskirjaansa varten.

      Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään. Päinvastoin. Jos jätti lääkkeet ottamatta, huonosti oli käynyt.

    • Anonyymi

      Vaikea on käsittää mihin TS pyrki. Oliko 12. Taivasten valtakunnan vertaus menossa.
      Puutarha oli vuokrattu vuokraviljelijöille jotka eivät maksaneet Isännälle tälle kuuluvaa osuutta. Ja sen tähden viljelijät tuhotaan ja puutarha annetaan toisille.

      Mä luulen että TS kuvasi kyllä puutarhan tilaa, mutta jätti kertomatta että puutarhaa tulee muut vielä viljelemään. Uudet yrittäjät. Ehkä Islam, ehkä messiaaniset juutalaiset, ehkä ortodoksit ehkä Rooma????

      Voi toki käydä niinkin että morsiushuone maanpäällinen eli kirkko kokonaan otetaan pois ja sulhanen eli Profeetta Isa menee muualla naimisiin. Eräs englannin kielinen käännös antaa sellaisen kuvan. Seurakunta eli kirkko on morsian joka on kihlattu yhdelle miehelle eli Kristukselle. Tulee sekin aika kun sulhanen otetaan pois. Niinä päivinä he paastoavat......

      Mihin TS oikein oli viemässä kirkkoa ja seurakuntaa jäi minulle täysin epäselväksi.
      Vai oliko hänellä tehtävä vain sotia, repiä ja raastaa. On ilmaantunut hänen työlleen seuraajaehdokkaita onneksi. Jopa toraistit ja Paavalin väheksyjät sekä Helluntailaisten väheksyjät. En silti näe minne ollaan menossa. TS työ oli vähän liian hajanaista. Hän metsästi lahkoja ja karismaattisia vähän joka suunnassa.

      Voiko joku vähän selittää : Mikä vialla kirkossa, lahkoissa, Paavalissa ja Helluntailaisissa. Mihin oikein pyritte?

      • Anonyymi

        Taivasten valtakunta annettiin Jeesuksen mukana kulkeville Juutalaisille opetuslapsille.
        Jeesus oli uskoltaan Juutalainen.
        Juutalaiseen uskoon Jeesus viiittasi, löytäneekö hän uskoa kun tulee. Löytääko sitä alkuperäistä Juutalaisten uskoa.


    • Anonyymi

      Luuk. 12:32

      Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

      • Anonyymi

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.


    • Anonyymi

      VT omaa neljä suurta Pyhää Profeettaa ja 12 pientä profeettaa.

      Mutta profeettojen sinetiksi tuli Muhammed (saas).

      Nyt kun alkoi uusi vuosituhat on jälleen visioita, näkyjä, unelmia ja profetioita liikkeellä oikein roppakaupalla. Kukin saa profetoida vuorollaan eikä ennalta ole tietoa mikä näistä unelmista vie ensimmäisen palkinnon kisassa.

      Imaami Mahdin mukana Harun Yahya väittää tuotavan maailmaan 1000 uutta kirjoitettua unelmaa ja visiota. Nyt on vielä vuoteen 2100 jkr aikaa 75 vuotta seikkailla ja mitata voimia itse kunkin vision suhteen. Mutta kun tuo 75 hämärää seikkailun vuotta on kulunut niin 2100 jkr näemme tulevan linjan ja voittajan selkeästi.

      Itse olen sitä mieltä että Intian pyhät kirjat ja veedojen sekä mantrojen kokoaminen tulevat olemaan voittajat vuosina 2100-2400 jkr.

      Profeetta Danielille arkkienkeli Gaabriel antoi luettelon seitsemästä Aionista tehtävineen.
      1960-2450 aionin tehtävä on

      NÄKY JA PROFETIA SINETILLÄ VAHVISTETAAN tai eräissä käännöksissä SULJETAAN....

      TS visio Herran armosta näyttäisi jäävän ainakin vähän elämään toki muuttuen matkan varrella ties mihin muotoon.

      On ilmaantunut hänen työnsä jatkajia. Mutta kuten sanoin visioita ja unelmia on tuhat tai ehkä jopa 36525 kpl. Niille ei näy loppua.

      • Anonyymi

        Olet väärällä palstalla Muhammettiesi kanssa.


    • Anonyymi

      Oikeita apostoleita ovat vain Jeesuksen kanssa eläneet oikeat Karitsan 12 apostolia.

      Ilm. 21:14

      Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

      • Anonyymi

        Monet tekeytyy Kristuksen apostoleiksi, vaikka eivät sitä ole. Usein he kutsuvat itseään "evankelistoiksi." tms. nimellä.

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet tekeytyy Kristuksen apostoleiksi, vaikka eivät sitä ole. Usein he kutsuvat itseään "evankelistoiksi." tms. nimellä.

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Tekeytyvät "vanhurskauden palvelijoiksi"....ei ihminen julistuksillaan voi tehdä toisesta vanhurskasta, eikä sitä voi ihminen tehdä isestäänkään vanhurskasta julistamalla itsensä uskovaiseksi...

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


    • Anonyymi

      Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia.

    • Anonyymi

      Järkeä ei kuitenkaan vahingossakaan ole kellekään annettu.

    • Anonyymi

      Raamattu ei tunne termiä "evankelista"....jotka tyrkyttävät omia uskonlahkon harhaoppeja ja käännyttävät tyyliin evankeliumi ensin....he tekevät käännynnäisiä...psykologinen päänuskon tila...ihminen kuvittelee olevansa pelastunut...."yksin uskosta".....

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

    • Anonyymi

      Ahdasmielisissa uskolahkoissa saat kyllä niitä ristejä kannettavaksi.

      Matt. 23:4

      He köyttävät kokoon raskaita ja hankalia taakkoja ja sälyttävät ne ihmisten kannettaviksi, mutta itse he eivät halua niitä sormellaankaan liikauttaa.

      Joissakin lahkoissa jopa ehtoollisen viinin juominen on syntiä ja viini (Jeesuksen veri) on vaihdettu tuoremehuun ja tiivistemehuihin.

      • Anonyymi

        Ehtoollisen viini on Jeesuksen verta.

        Ei vain jotain vertauskuvaa tai symboolia, joilla väitteilä totudesta tehdään pelkkää mielikuvitusta.

        Matt. 26:28

        Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtoollisen viini on Jeesuksen verta.

        Ei vain jotain vertauskuvaa tai symboolia, joilla väitteilä totudesta tehdään pelkkää mielikuvitusta.

        Matt. 26:28

        Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

        Jeesuksen sanat tulee uskoa todeksi, eikä vain pitää niitä mielipiteinä ja selityksinä.

        Joh. 6:56

        Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen sanat tulee uskoa todeksi, eikä vain pitää niitä mielipiteinä ja selityksinä.

        Joh. 6:56

        Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.

        Samalla tavalla pitää uskoa todeksi, että kasteessa Jumala pesee synnit pois lupauksensa mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavalla pitää uskoa todeksi, että kasteessa Jumala pesee synnit pois lupauksensa mukaisesti.

        Jumalan sana tekee sen, minkä lupaa. Usko ainoastaan.

        Ap. t. 22:16

        Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'


    • Anonyymi

      Helluntainakin paikalla olleet miehet/veljet tulivat synnin tuntoon eli saivat piston sydämessään ja heille tuli hätä omasta ja perhekuntalaisten pelastuksekses. Pietari sanoi, että lapsien tulee saada sama kaste kuin aikuistenkin. Ja muitten perhekuntalaisten. ei vain miesten.

      Apt.2
      38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta SYNTINNE annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän LAPSIA.

      Ei siinä mitään uskoontuloa tapahtunut, vaan sen todeksi uskominen, että ilman kastetta asiat eivät ole kunnossa.
      Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsia.

      Miehet kiiruhtivat kotiin ja siellä koko perhe kastettiin Kristyksi ja uskon Hengen lahjan saajiksi.

      Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

      • Anonyymi

        Ei niitä saman päivän aikana 3000 ihmistä torilla kastettu. Eikä Juutalaisten pyhille lammikoille ollut mitään asia. Vähemmästäkin olisi kivitetty kuoliaaksi vääräuskoisena.


    • Anonyymi

      Sairasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe