Magnus syntyi 2017. Nyt 2024 Magnus on jo melkein aikuinen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuttu-hahmo-tekee-paluun-salkkareihin-leevi-rapeli-nahdaan-magnus-mustavaarana/8929350#gs.8gtlwj
Mitä hittoa Salkkarit! Magnus on jo aikuinen
29
1643
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Ja vieläpä nadjaa 2v vanhempi. Pieni ero heissä
- Anonyymi
Naaadja venähtää varmaan vasta kesätauon jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naaadja venähtää varmaan vasta kesätauon jälkeen.
Vanhenee kesän aikana 10 vuotta.
- Anonyymi
Ihmeellistä ajankulua ja epäloogisuutta. Jos Nadja ja Magnus melkein samanikäisiä silloin aiemmin, nyt toinen päiväkoti-ikäinen ja toinen teini-ikäinen. Muuttaako Magnuskin Amandan "sviittiin".
- Anonyymi
ehkäpä magnus on myös TEKOPYHÄ PASKA
- Anonyymi
Mitä tuttua tuossa on, kun ei ole näytellyt sarjassa kertaakaan?🙄
- Anonyymi
Onhan näitä ennenkin ollut. Pika vanheneminen lähti jo Jennin pojasta Nikosta ja Karin tyttärestä Oonasta. Myös Nellan ja Violan pitäs oikeasti olla jotain 15v vasta.
- Anonyymi
Taattua ja kaikille tuttua salkkarityyliä. Siis aivan hanurista.
- Anonyymi
Joo. Näitä on tapahtunut ennenkin. Kesätauon aikana alle kouluikäisestä on tullut teini.
- Anonyymi
Ois uskottavampi, jos muutkin ympärillä vanhenis kunnolla. Kun Nadja kohta teini niin samalla vois Evakin vanhentua samassa suhteessa. Ei suomesta näyttelijät lopu kesken.
- Anonyymi
Ja Ismokin voisi kuolla vanhuuteen jos kaikki tuota vauhtia ikääntyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Ismokin voisi kuolla vanhuuteen jos kaikki tuota vauhtia ikääntyvät.
Ismohan voi paljastua joksikin kauan kadoksissa olleeksi pojakseen ja näin nuortua.
- Anonyymi
Aloittelevista näyttelijänaluista tulee täydennystä salkkuihin.
- Anonyymi
Millos hän rupee taikomaan?!?
- Anonyymi
Varmaan jonku ikääntymisloitsun Sabrina pistänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jonku ikääntymisloitsun Sabrina pistänyt.
Se on kyllä kamala noita
- Anonyymi
Magnus on niin kuivikkaan tylsä tyyppi että vaikea kuvitella että hänelle voisi tulla jotain sutinaa pihlajakadun naikkosten kanssa
- Anonyymi
Tiedäpä vielä kun hän lukee Booker Price -voittajan teoksen naisten peliteoreettisesta lumoamisesta matriisiloitsuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedäpä vielä kun hän lukee Booker Price -voittajan teoksen naisten peliteoreettisesta lumoamisesta matriisiloitsuilla.
Sekös heillä on Gunnarin kanssa kirjapiirissä menossa?
- Anonyymi
Ei todellakaan. Mutta miesten kanssa kylläkin.
- Anonyymi
Tää väärän otsikon alla mut...
Ihmiset "muuttaa" toistensa luokse asumaan tuosta vaan vähän väliä.
Missä niitten kaikki huonekalut, astiat, vaatteet, ym. ym. Muuttavalla ihmisellä vain tyyliin 1 perässä vedettävä laukku.! - Anonyymi
Onhan näitä pikavanhenemisia ollut ennenkin. Oona, Niko, Sofia jne. Nikolla oli varmaan neljä eri näyttelijää.
- Anonyymi
Hyvittavua tuo Jirin ja Nellankin ikäero siis isä ja tytär.
- Anonyymi
Ihme sarja. Yhtäkkiä tytär on lähes isänsä ikäinen (Jiri ja Nella) ja muutma vuosi sitten syntynyt Nellan velpuoli Magnus on yhtäkkiä lähes samanikäinen kuin Nella.
- Anonyymi
Nellankin pitäisi oikeasti olla jotain 15v vasta eikä 24v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nellankin pitäisi oikeasti olla jotain 15v vasta eikä 24v
Nella antaa jattaa Magnukselle.
- Anonyymi
Magnuksen kehno näytteleminen ärsyttää ja pukeutumistyyli,hänhän näyttää lähinnä cambridgen yliopiston oppilaalta,pitäisi pukeutua rennommin
- Anonyymi
Harry Potterilta se näyttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279