Surulliset uutiset saavuttivat jälleen Ikaalisten pikkukaupungin. Nyt olisi syytä miettiä, miten vastaavia onnettomuuksia ei enää sattuisi vesistöisessä kunnassamme. Aiemmassa keskustelussa onnettomuudelle on jo löytynyt syyllinen, mutta varmasti on myös muita tekijöitä, joita on paikallaan ruotia.
Veneonnettomuuden syyt ja seuraukset
13
681
Vastaukset
- Anonyymi
Kumma juttu. Olen veneillyt 6 vuotiaasta saakka, muistan kun äitini laitoin minut 6 vuotiaana veneeseen yksin ja työnsi minut laiturista irti ja käski opetella soutamaan.
Siitä saakka olen veneillyt, kertaakaan ei ole ollut vene kaatumaisillaan.
Jo kuusi vuotiaana opin että veneessä ei saa noista seisomaan. Pitää pysytellä veneen kölin kohdalla. Jos aivan pako veneessä liikkua niin hyvin matalana kyykky asennossa käsillä tasapainoa tukien...ja ne pelastusliivit!! - Anonyymi
Oliko sarjahukuttaja Pekka Seppänen veneessä?
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt että pekka homo ketelä sai veneen kaatumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että pekka homo ketelä sai veneen kaatumaan?
Ilmeisesti näin. Tieto on ikaalislaisen isännöitsijän tietotoimistosta.
- Anonyymi
Kännissä ja vielä pimeällä ei kannattaisi lähteä vesiille, pelastusliivit pitäisi myös olla aina. Nuorena ei ymmärrä pelätä, mutta itse en enää lähtisi ilman pelastusliivejä isommille vesille eikä pienemmillekään varsinkkaan kun kylmä vesi.
Toivottavasti pelastunut pystyy kertomaan miksi vene kaatui, eihän pienveveet normaalisti edes uppoa tai ainakin pitäisi ostaa vain uppoamattomia. Olisiko moottorilla ajettu karille ja vene hajonnut.- Anonyymi
kaatoiko pekka homo ketelän haamu veneen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaatoiko pekka homo ketelän haamu veneen ?
Vesa lepää aivan rauhassa kirkkomaassa eikä kummittele, vai kummitteleeko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesa lepää aivan rauhassa kirkkomaassa eikä kummittele, vai kummitteleeko?
Minä vuonna hän menehtyi?
- Anonyymi
Kysymyksessä oli sukellusvene.
- Anonyymi
Sukellus expertti kyrösjärvellä on ainoastaan laineen erkki .
- Anonyymi
Kuinka syvälle jarmo pystyisi sukeltamaan pelkän lääkehappipullon avulla?
- Anonyymi
Tosi syvälle
- Anonyymi
Epäilen vahvasti. Hänen hapenottokyvyssään on jotain häikkää. Tästä kertovat esim. ne ihanat profiilikuvat, joissa hän oli happinaamari päässä. Miksei niitä kuvia pyöri enää täällä? Ne oli kivoja ja haluaisin ne takaisin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205