Suomalaisten sähkölaskuista paljastui iso yllätys

Anonyymi-ap

10

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän se mikään yllätys ole. Verkkoyhtiötään ei voi vaihtaa eika kilpailuttaa, joten nämä rokottavat kuluttujia niin paljon kuin kehtaavat.

    • Anonyymi

      Kapitalismi kukoistaa kummasti.🥶

    • Anonyymi

      olisipa rakennettu uimahallin sun muun turhuuren sijasta oma sähköverkko,poikkeusluvalla sen voi tehrä, ja lapualta sen luvanhakuun olisi varmasti löytynyt osaajia,mutta virkiä meni taaskin ohituskaistaa sen satutäti varmisti

      • Anonyymi

        Omakotitalossa pystyisit itse perustaa oman sähköverkkosi, ja halutessasi voit irtautua valtakunnallisesta sähköverkosta kokonaan. Rahalla saa aurinkopaneelit varaajineen sun muut hilppeet. Talvea varten lämmitykseen pari kunnon takkaa mistä toinen vesikierrolla. Sitten nestekaasulla toimivia jääkaapit, hella, yms.


      • Anonyymi

        Näyttää olevan nuo kaikki kärkipään yhtiöt kuntien omistamia eli siihen listaanko haluat Lapuan kunnan Sähköverkko Oy:n ? Taitaa uimahallin hinta olla pieni mutta jos ihan pienen sähköyhtiön edes, vai ?


      • Anonyymi

        Eikös Lapualla ole oma sähköyhtiö ja verkko? En enää varmuudella muista, kun olen muuttanut muualle niin kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Lapualla ole oma sähköyhtiö ja verkko? En enää varmuudella muista, kun olen muuttanut muualle niin kauan sitten.

        On, on ja Koivulantiellä pato ja voimalaitos. Padonvartijana on tosin joku kylähullu mutta ei se mitään, hyvin se sulautuu kylän väestöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan nuo kaikki kärkipään yhtiöt kuntien omistamia eli siihen listaanko haluat Lapuan kunnan Sähköverkko Oy:n ? Taitaa uimahallin hinta olla pieni mutta jos ihan pienen sähköyhtiön edes, vai ?

        paljonko maksoi viemäriverkko jota enemmistö lapuaa ei eres halunnut,ei oma sähköverkko enenpää maksa ja siitä olisi torellista hyötyä, niin kaupungille tuloina teollisuurelle kilpailuvalttina halvan energian myötä,ja ennenkaikkia suurin hyöty kaikille lapuan asukaille,sellainen etu toisi myös lisää teollisuutta ja nuoria perheitä rakentamaan kotinsa tänne joka lisäisi verotuloja huomattavasti


    • Anonyymi

      vartijana kukasmuu kuin parontekijä itse

    • Anonyymi

      eniten arveluttaa lapuan valtuuston ja johron moraaliton valehtelu,hyvin on kaikilla tierossa että uimahalli maksaakin 20 000 000milj, eikä 10 000 000milj, silti yritetään syöttää noin törkeää valhetta asukkaille,näinhän lapualla tehrään jatkuvasti, valehrellaan hinta alakanttiin, ja kun lapio on maassa ei hommaa enää voi perua maksoi mitä maksoi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe