hiljaiset ihmiset

Anonyymi-ap

mikä siinä on että yksinäisiä ja hyväsydämmisiä ihmisiä syrjitään jatkuvasti. ette te voi tietää mitä se ihmine on voinu kokee elämänsä aikana, esim haukuttu valehdellaan mikä ei oo totta ja sun muuta. monesti huomaa sen ku ujoilla on iso kaveriporukka taikka entine sellane nii eihän se uskalla sanoo mitään, koska sitte joku sanoo sille et ei kiinnosta ja nauraa päälle. mitä te oikeesti hyödytte siitä että syrjitään kilttejä ja hiljasia ihmisiä? muaki oikee harmittaa se et ihmiset on nii tylyjä ku toinen koittaa olla ystävälline muille ja sitte se saa kaiken paskan niskaan. onko se teistä oikein että yksinäiset ja nämä ystävälliset ihmiset saa olla päivästä toiseen yksin eikä kavereita tuu koskaan saamaan. miettikää varsinki ne kenellä on iso kaveriporukka ja olkaa viikko taikka pari yksin nii olisko kivaa?

30

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sen voi todeta kyllä että hiljaset ja hyväsydämmiset ihmiset on paljo kiltimpiä ja ihania, toisinku ne ketkä puhuu muista valetta nii niillä ei oo mitään käytöstapoja.

• Anonyymi

Kukaan ei ole toisen ystävä kiltteyden vuoksi. Eikä kukaan ihminen ole pelkästään kiltti. Ystävyys perustuu siihen, että on jotain yhteistä. Se taas on pitkälti sattumasta kiinni. Itsesääli ei pääsääntöisesti vedä ketään puoleensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole toisen ystävä kiltteyden vuoksi. Eikä kukaan ihminen ole pelkästään kiltti. Ystävyys perustuu siihen, että on jotain yhteistä. Se taas on pitkälti sattumasta kiinni. Itsesääli ei pääsääntöisesti vedä ketään puoleensa.

Mä en säälinyt itseäni lapsuudessa. Jäin llman kavereita ja nyt kun tulkintasi mukaan säälin en omaa kavereita vieläkään. Mistä ihminen sitten näkee, että tuo alkaa kohta säälimään itseään?
        Esimerkiksi olen asunut 15 vuotta taloyhtiössämme ja käytännössä kukaan ei ole jutellut moi sanaa kummemmin kanssani. Kun vaimoni muutti luokseni naapurit oppivat puhumaan. Tosin vaimolleni, mutta siinä sivussa minullekin.
        Minuakin kiinnostaa tuo miksi osa ei kelpaa kenenkään kaveriksi. Kuulun isoon harrastuspiiriin jossa sielläkään en saa kavereita. Siellä on omat kuppikuntansa mihin en kuulu. Minua kai siedetään yhteisessä harrastuksessamme, mutta yhtään enempää ei.

• Anonyymi

Sellaista on näissä kommuunimaissa.. Kaikkien pitäisi olla tietyn muotin mukaisia tai muuten syrjitään ja vainotaan.

• Anonyymi

Vainoharhat eivät vedä ketään puoleensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoharhat eivät vedä ketään puoleensa.

Miten sait vainoharhan tuohon vai oletatko, että on jotenkin sekopää?
        Minä itse olen ns kiltti ihminen, en puhu pahaa naapureista/työkavereista/sukulaisista, en juoruile, autan tarvittaessa, en valehtele ja ilkeile.. Olen vissiin sellainen hajuton ja mauton. Omaa kokemusta on eräästä työpaikasta, oli työkavereita, jotka mielisteli pomoja, kävivät kaljoilla ja muissa riennoissa vähintään kerran viikossa. Itseäni ei niin kauheasti kiinnostanut kapakkareissut ja muut pippalot, vielä vähemmän arkena. Autoin tarvittaessa työkavereita, jos omilta töiltä jäi aikaa, mitä edelleen pidän luonnollisena tapana työelämässä. Pikkuhiljaa alkoi muuttua. Alkoivat supattelemaan, työt väheni minulla ja ne annettiin muille, edes lähin pomo (uusi, vaihtui tämän tästä) ei noteerannut asioita, istui samassa kahvipöydässä juoruamassa. Pääpuheenaiheet liikkui ostoksissa ja matkoissa ja paljonko maksoi ja välissä haukkuivat muita. Kahvitunnit oli kirjaimellisesti tunteja, ruokatunnit pari tuntia ja sitten valitettiin, kun on niin paljon töitä, ettei ehdi tekemään ja tehtiin ylitöitä, kulloisenkin pomon siunauksella. Lakkasin käymästä kahvilla, kun en jaksanut kuunnella sitä paskan jauhantaa. Huvittavinta oli se, että nämä tunnin parin taukoja pitäneet, pitivät älämölöä, jos joku tupakoiva kävi 2-4 kertaa ulkona tupakalla työpäivän aikana ja kulutti siellä aikaa n 10 min per tupakka.
        En kuulunut porukkaan, kun en jaksanut maleksia ja haukkua muita. Se v***i silloib, mutta näin jälkikäteen olen ylpeä siitä, etten alentunut samalle tasolle. En ole miellyttäjä vaan tekijä.

• Anonyymi

Hiljaisuus on yleensä älykkyyden merkki, mutta aina pitäisi muka olla jauhamassa jotain tyhjänpäiväistä sontaa.

• Anonyymi

Hiljaisuus on sen merkki ettei ole mitään sanottavaa tai ei uskalla sanoa mitään. Kumpikin tuhoisa ominaisuus ystävyyden kannalta.

• Anonyymi

Älykkäillä ihmisillä on yleensä vähemmän ystäviä kuin keskivertoihmisellä. Mitä älykkäämpi olet, sitä valikoivampi sinusta tulee. Nikola Tesla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkäillä ihmisillä on yleensä vähemmän ystäviä kuin keskivertoihmisellä. Mitä älykkäämpi olet, sitä valikoivampi sinusta tulee. Nikola Tesla.

Nikola Tesla oli oikeassa. Hyvä elämä on myös järjestelykysymys.

• Anonyymi

Juuri noin. Mitä enemmän puhut, sitä vähemmän kuulet. Mitä vähemmän puhut, sen enemmän kuulet.

• Anonyymi

jos pitäis valita noista kahesta nii mieluummi hiljane ja ujo ketä osaa puhua järkevästi ja tunnollisesti. se on fakta että hiljaset on paljo herkempiä ja niille mä ainaki mieluusti puhun asioista, enkä niille ketkä levittelee toisten asioita ympäriinsä.

• Anonyymi

oot kyllä niin oikeessa ton asian suhteen. sydäntä särkevää kattoo ku yksinäiset on nii ihania mutta toisinaan niitä sitte aina haukutaan. nämä ketkä noita haukkuu nii sais hävetä ja kattoo peiliin, ja miettiä mitä nämä hiljaset ihmiset on teille tehny ei varmaan yhtikäs mitään. toine haluaa olla ystävälline ja toiset vaa nauraa.

• Anonyymi

moni kun ei osaa arvostaa niitä ystävällisiä ihmisiä. ylimielisiä on liikaa ja niitä kyllä osataan arvostaa ku on niitä kavereita. mut miettikääpä niitä hiljasia ihmisiä kellä ei oo ees sitä yhtä parasta kaveria. ei vaan mahdu mun järkeeni et miks ylimielisiä halutaan arvostaa enemmä.

• Anonyymi

Kiltiksi itseään kehuvan jutut haiskahtavat kovin negatiivisilta. Nämä kaksi asiaa eivät ehkä edistä ihmissuhteita. Ellet sitten etsi toista itseään kehuvaa ja valittavaa.

• Anonyymi

Ihmisiin tutustuu vain osallistumalla itse elämään. Ei ketään kotoa haeta. Kaverien paljous ei ratkaise mitään. Ihminen voi tuntea itsensä joskus seurassa yksinäisemmäksi. Kuulostat aika nuorelta. Vanhempana oppii, että laatu on tärkeämpi kuin määrä.

• Anonyymi

Kiltteyttä pidetään usein heikkoutena. Kovaäänisiä vahvoina. Eihän se niin ole.

Minua on usein sanottu liian kiltiksi, kun joululaulun sanoin ' en etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan, vaan pyydän taivaan valoa ja rauhaa päälle maan'.

Maan hiljaisia ilman asiat eivät vain suju. En jaksa öykkäreitä, omanvoitontavoittelijoita enkä minäitse -ihmisiä.

Viihdyn yksin, en ole yksinäinen. Tunnen olevani rauhassa ja omillani yksin. En halua opettaa tai saarnata. Mutta autan ja teen mitä osaan ja voin muitten hyväksi. Yhteiseksikin hyväksi.

• Anonyymi

On mulla sosiaalinen elämä. Viihdyn ihmisten seurassa - valikoidusti. En kaipaa kokoaikaista kumppania samaan kämppään. Se on osoittautunut neuvotteluksi, kompromisseiksi ja rasittavaksi. Oma tila on autuutta ja ehkä luksustakin?

• Anonyymi

Kukaan ei pohdiskele oletko kiltti, heikko, vahva vai jotain muuta. Tämä kaikki on omassa päässäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla sosiaalinen elämä. Viihdyn ihmisten seurassa - valikoidusti. En kaipaa kokoaikaista kumppania samaan kämppään. Se on osoittautunut neuvotteluksi, kompromisseiksi ja rasittavaksi. Oma tila on autuutta ja ehkä luksustakin?

Totta. Oma tila on autuutta ja luksustakin. Itsensä kanssa pärjäävä pärjää yleensä myös muiden kanssa, koska ei odota ihmisiltä liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei pohdiskele oletko kiltti, heikko, vahva vai jotain muuta. Tämä kaikki on omassa päässäsi.

Ei se ihan noinkaan mene. Pääsääntöisesti ihmiset on tänä päivänä häikäilemättömiä, oman edun tavoittelijoita, härskejä, kovia, kylmiä. Nuohan "haistaa" kiltin ihmisen ja käyttävät härskisti hyväkseen.
        Empatia on kadonnut, jos ei kokonaan, niin lähes.

• Anonyymi

Laumaläin-ihmiset pullistelevat ja pitävät ääntä, jotta olisivat uskottavia laumassa. Koska he eivät ymmärrä, että toiset eivät ole samanlaisia, he olettavat, että hiljainen ja sopuisa on valinnut sen alimman aseman laumassa. Näinhän se ei ole, mutta vahvasti laumaeläin ihminen ei sellaista kykene ymmärtämään, koska hän uskoo vain ja ainoastaan laumahierarkiaan.

• Anonyymi

Voi hyvänen aika! Kaikki tietävät ihmisten olevan erilaisia. Mutta esim. työelämässä ei olla pohtimassa sinua tai minua, vaan tekemässä töitä. "Asema laumassa" määräytyy aina sen mukaan miten osallistuu yhteisiin asioihin. Jos jurnutat nurkassa, niin ei sinusta tietenkään ryhmän johtajaa tule. Eikä tarvitsekaan. Jos hyväksyt itsesi ja luovut itsesäälistä, niin voit olla arvokas omalla paikallasi. Erilaiset lahjakkuudet ovat synnynnäisiä. Niitä on turha kadehtia.
        Älä siis vertaa itseäsi muihin. Löydä omat lahjakkuutesi ja kehitä niitä.

• Anonyymi

Kuten maailman tilanne kertoo!

Isompi / vahvempi kyökkää heikomman / pienemmän kimppuun!

Näin myös ihmiset Suomessa toimivat!

Siitä käytetään termejä Koulukiusaaminen / työpaikka kiusaaminen / vaino ja asuinalue kiusaaminen / vaino!

Tämä Hallitus on ensimmäinen joka on määrännyt Budjetissa määrärahan koulussa tapahtuneen vainoamisen estämiseen ja selvittämiseen!

• Anonyymi

Vainoajat on kiitollisia saadessaan tuon rahan- ja oikeuden alkaa " auttamaan "" vainottua...

• Anonyymi

Vielä joku kehtaa vattuilla

• Anonyymi

Eihän kaikista tarvitse pitää elää omaa elämäänsä antaa toisten ihmisten elää omaansa

• Anonyymi

Jotkut niin kiinnostuneita toisten ihmisten asioista pitävät kirjaa montako kävi kylässä aika milloin lähti tuli pussin kanssa

• Anonyymi

Näin se menee. Aivan kuin koiralaumassa hiljaista ja heikkoa sorretaan porukalla. Ihminen on todella vittumainen yksilö ja parasta on kun eristät itsesi ja nostat suojamuurit ylös äläkä päästä ketään lähellesi. Älä missään nimessä auta muita mitenkään vaan haistat pitkät vitut kaikille ja nauti parhaasta seurasta eli omasta seurastasi. Olen saanut oppia että kun lasket suojamuureja niin yleensä aina sattuu joten fucked them ! Elämästä voi nauttia ilman idioottien seuraakin

• Anonyymi

Mutta heikkokin voi nousta sorron yöstä. Tarpeeksi vaan kuntosalia ja testosteronia,proteiinia,ja taisteluharjoituksia ,että ehkä myös aseita niin kukasn ei tule hyppimään silmillesi tai lähtee tästä maailmasta.
      Ja kuolleet ei enää vittuile kenellekään.

Kovempaa ajatusta ei ole eikä tule.

Villin Lännen meininki ; väkivalta lopettaa vittuilun aina eli vittuilija pakotetaan kunnioittamaan ns hyvisihmisiä väkisin tai ei elä enää.
      Silmä silmästä,hammas hampaasta pätee koko ajan maailmassa,peräänny tai kuole.
      Se pistää kaikille pahiksille jauhot suuhun ja luun kurkkuun välittömästi.

Ja toimii aina,on omakohtaista kokemusta,vaatikaa muilta kunnioitusta ja käytöstapoja persoonaanne kohtaan ja huomaatte että se toimii.
      Elämästä tulee paljon helpompaa ja onnellisempaa eli elettävämpää mutta rikolliselle puolelle ei pidä mennä ja alkaa tuhoamaan muiden elämää,tuolloin olet itse se väärintekijä ja pahis jonka on poistuttava elämästä jos muitten puheet hyviksenä olemisesta ei tehoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      58
      4628
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      158
      4229
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3862
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3820
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      47
      3648
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3478
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3031
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2885
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2706
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2420
    Aihe