Xanor vaikuttaa noin tunnin jlk ja kestää kaksi päivää. Pitkävaikutteinen. Xanor 2.
Xanorlääkitys
11
307
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sitä enää määrätä Suomessa.
- Anonyymi
Xanor on pahempi huume kuin heroiini ja paljon pahemmat vieroitusoireet .
Kuka hullu lääkäri sitä vielä määrää ,.- Anonyymi
Onko näin, että pahempi kuin heroiini! Diapam eikö Opamox sovi minulle. Mikä sitten lääkkeeksi akuuttiin ahdistukseen, vaikeaan elämäntilanteeseen? Perjantaina lääkäri, mutta hyvin skeptinen olen saanko toimivaa lääkitystä. Menee joskus 1 Mg päivässä, joskus 0,5 Mg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin, että pahempi kuin heroiini! Diapam eikö Opamox sovi minulle. Mikä sitten lääkkeeksi akuuttiin ahdistukseen, vaikeaan elämäntilanteeseen? Perjantaina lääkäri, mutta hyvin skeptinen olen saanko toimivaa lääkitystä. Menee joskus 1 Mg päivässä, joskus 0,5 Mg.
Xanor hyvä lääke ahdistukseen,olen syönyt vuosia,ilman sitä olisin varmaan jo haudassa.Koukuttaa kyllä se on tosi.Mutta mieluummin se kuin jatkuva ahdistus. Xanor piti minut työelämässä pystyin hoitamaan lapseni ja elämään hyvää elämää käytän edelleen tarvittaessa olen siitä riippuvainen myönnän,mutta ei väliä.Ja kyllä sitä edelleen määrätään,mutta tarkalla kriteerillä,ettei mene viihdekäyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Temesta on parempaa, eikä sitä tarvitse ottaa yhtä usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xanor hyvä lääke ahdistukseen,olen syönyt vuosia,ilman sitä olisin varmaan jo haudassa.Koukuttaa kyllä se on tosi.Mutta mieluummin se kuin jatkuva ahdistus. Xanor piti minut työelämässä pystyin hoitamaan lapseni ja elämään hyvää elämää käytän edelleen tarvittaessa olen siitä riippuvainen myönnän,mutta ei väliä.Ja kyllä sitä edelleen määrätään,mutta tarkalla kriteerillä,ettei mene viihdekäyttöön.
Sillä määräämättömyydellä on saatu aikaiseksi ulkomaan bentsojen pimee kauppa.
Kotimaisesta 2mg apteekki xanorista pyydetään jopa 12€ kappale.
Onneksi saa ksaloleita ja rivotrilejä vaikka niittenkin hinnat on noussut.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt Xanoria yli kymmenen vuotta ja en vieläkään ymmärrä niiden viihdekäyttöä. Ei niistä mitään kännin tai sekavuuden kaltaista olotilaa saa. Pikemminkin normaalin, eli ei ahdista mennä ihmisten ilmoille. Alkoholikin vaikuttaa paremmin kuin joku xanor.
- Anonyymi
kyllä diapamilla on näistä pahin vieroitusoire mutta pitäähän sitä yhteiskunnan monimuotoisuutta, poliiseja, sossuja ja muita siitä dläjiä työllistää.
niin ja vankilaviranomaisia syyttäjiä ja muita ihmisestä loisijoita. - Anonyymi
xanoriin , kun koukutat itses , niin et IKINÄ pääse irti.
helvetillinen huume.- Anonyymi
Xanor ei ole huume vaan lääke. Ja yleensä kun tätä määrätään se myös kerrotaan että siihen jää koukkuun jos sitä syö säännöllisesti. Mutta joissain tapauksissa sillä ei ole mitään väliä mikäli lääke tehoaa. Kuten minun tapauksessani. Kylläpä ihmiset aika usein jossain koukussa ovat. Tupakkaan, alkoholiin, liikuntaan, sokeriin, kofeiiniin... listaa voisi jatkaa lähes loputtomiin! Joten Xanor ei ole tässä yhtään sen kummempi.
- Anonyymi
Lopetin Xanor 3mg pikkuhiljaa enkä huomannut mitään isompia viekkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034