Xanorlääkitys

Anonyymi-ap

Xanor vaikuttaa noin tunnin jlk ja kestää kaksi päivää. Pitkävaikutteinen. Xanor 2.

11

267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän sitä enää määrätä Suomessa.

    • Anonyymi

      Xanor on pahempi huume kuin heroiini ja paljon pahemmat vieroitusoireet .
      Kuka hullu lääkäri sitä vielä määrää ,.

      • Anonyymi

        Onko näin, että pahempi kuin heroiini! Diapam eikö Opamox sovi minulle. Mikä sitten lääkkeeksi akuuttiin ahdistukseen, vaikeaan elämäntilanteeseen? Perjantaina lääkäri, mutta hyvin skeptinen olen saanko toimivaa lääkitystä. Menee joskus 1 Mg päivässä, joskus 0,5 Mg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin, että pahempi kuin heroiini! Diapam eikö Opamox sovi minulle. Mikä sitten lääkkeeksi akuuttiin ahdistukseen, vaikeaan elämäntilanteeseen? Perjantaina lääkäri, mutta hyvin skeptinen olen saanko toimivaa lääkitystä. Menee joskus 1 Mg päivässä, joskus 0,5 Mg.

        Xanor hyvä lääke ahdistukseen,olen syönyt vuosia,ilman sitä olisin varmaan jo haudassa.Koukuttaa kyllä se on tosi.Mutta mieluummin se kuin jatkuva ahdistus. Xanor piti minut työelämässä pystyin hoitamaan lapseni ja elämään hyvää elämää käytän edelleen tarvittaessa olen siitä riippuvainen myönnän,mutta ei väliä.Ja kyllä sitä edelleen määrätään,mutta tarkalla kriteerillä,ettei mene viihdekäyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin, että pahempi kuin heroiini! Diapam eikö Opamox sovi minulle. Mikä sitten lääkkeeksi akuuttiin ahdistukseen, vaikeaan elämäntilanteeseen? Perjantaina lääkäri, mutta hyvin skeptinen olen saanko toimivaa lääkitystä. Menee joskus 1 Mg päivässä, joskus 0,5 Mg.

        Temesta on parempaa, eikä sitä tarvitse ottaa yhtä usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xanor hyvä lääke ahdistukseen,olen syönyt vuosia,ilman sitä olisin varmaan jo haudassa.Koukuttaa kyllä se on tosi.Mutta mieluummin se kuin jatkuva ahdistus. Xanor piti minut työelämässä pystyin hoitamaan lapseni ja elämään hyvää elämää käytän edelleen tarvittaessa olen siitä riippuvainen myönnän,mutta ei väliä.Ja kyllä sitä edelleen määrätään,mutta tarkalla kriteerillä,ettei mene viihdekäyttöön.

        Sillä määräämättömyydellä on saatu aikaiseksi ulkomaan bentsojen pimee kauppa.
        Kotimaisesta 2mg apteekki xanorista pyydetään jopa 12€ kappale.
        Onneksi saa ksaloleita ja rivotrilejä vaikka niittenkin hinnat on noussut.


    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt Xanoria yli kymmenen vuotta ja en vieläkään ymmärrä niiden viihdekäyttöä. Ei niistä mitään kännin tai sekavuuden kaltaista olotilaa saa. Pikemminkin normaalin, eli ei ahdista mennä ihmisten ilmoille. Alkoholikin vaikuttaa paremmin kuin joku xanor.

    • Anonyymi

      kyllä diapamilla on näistä pahin vieroitusoire mutta pitäähän sitä yhteiskunnan monimuotoisuutta, poliiseja, sossuja ja muita siitä dläjiä työllistää.

      niin ja vankilaviranomaisia syyttäjiä ja muita ihmisestä loisijoita.

    • Anonyymi

      xanoriin , kun koukutat itses , niin et IKINÄ pääse irti.

      helvetillinen huume.

      • Anonyymi

        Xanor ei ole huume vaan lääke. Ja yleensä kun tätä määrätään se myös kerrotaan että siihen jää koukkuun jos sitä syö säännöllisesti. Mutta joissain tapauksissa sillä ei ole mitään väliä mikäli lääke tehoaa. Kuten minun tapauksessani. Kylläpä ihmiset aika usein jossain koukussa ovat. Tupakkaan, alkoholiin, liikuntaan, sokeriin, kofeiiniin... listaa voisi jatkaa lähes loputtomiin! Joten Xanor ei ole tässä yhtään sen kummempi.


      • Anonyymi

        Lopetin Xanor 3mg pikkuhiljaa enkä huomannut mitään isompia viekkareita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe