Aidan veli

Pia-Mari

Aida Pinja Alisa 2v 5kk sai veljen ,joten ehdota kivaa kolmen nimen rimpsua< kiitos

20

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttu

      Atte Miko Anttoni
      Aku Eino Oskari
      Antti Peetu Valtteri
      Alex Miika Eemeli

    • La Traviata

      Aidan mukaan myös Verdin oopperoista poimittuja miesten nimiä:
      Radames (Aida)
      Attila (Attila)
      Iago (Otello)
      Simon (Simon Boccanegra)
      Carlos (Don Carlos)
      jne...

    • lisää

      Edvard Pyry Elias
      Edvard Pyry Matias
      Oliver Jani Samuli
      Leo Simo Aleksi

      oisko näissä mitään ideaa?

    • *.....*

      Emil/Eemil Nooa Aleksi/Alexis

      Eemil Pyry Petteri

      Aksel/Axel Neo Jeremias

      • Kummiksi aikova

        Eemil Pyry Petteri! Kuinka kauheata pojan on sanoa nimensä ääneen, kun sitä kysytään!
        Kamel Päre Patteri. Kehveli Piri Kutteri.
        Pöhköt.


    • galoe

      Atte tai Aari
      ja Veli Oskari perään?

    • tarja

      Dan/Daniel Petja Aleksi...

    • jutta

      Noel Joona Daniel
      Henrik Niko Anttoni

    • mamma

      Oscar Miika Henrik
      Anton Jyri Aleksi
      Kasper Otto Oliver

    • vaikkapa

      Papageno?

    • tämänlainen

      Tauri Jouki Valentin

      • galoe

        oikein macho-nimi! Että oikein Tauri... härkä.
        Valentin tuolla perässä hieman pehmentää, sillä onhan tämä pyhä mies rakastavaisten suojelija...


      • tarkemmin
        galoe kirjoitti:

        oikein macho-nimi! Että oikein Tauri... härkä.
        Valentin tuolla perässä hieman pehmentää, sillä onhan tämä pyhä mies rakastavaisten suojelija...

        Tauri ei ole härkä, vaan se tarkoittaa nuorta massaltaan vakiintumatonta tähteä. Ortodoksien mukaan se on erään pyhimyksen suomenkielinen versio. Härkä on taurus.


      • galoe
        tarkemmin kirjoitti:

        Tauri ei ole härkä, vaan se tarkoittaa nuorta massaltaan vakiintumatonta tähteä. Ortodoksien mukaan se on erään pyhimyksen suomenkielinen versio. Härkä on taurus.

        mutta kun TAURI on saanut nimensä, koska se sijaitsee juuri TAURUKSEN kontellaattiossa eli...

        Tervehdy; Geminis


      • galoe
        galoe kirjoitti:

        mutta kun TAURI on saanut nimensä, koska se sijaitsee juuri TAURUKSEN kontellaattiossa eli...

        Tervehdy; Geminis

        Pari latinan fraasia sinulle, ole hyvä:
        Esimerkiksi "stercus tauri" (bullshit) tai "vox populi, vox tauri"...


    • 1.Aaro vilho
      2.Arto kalevi
      3.Alpo
      4.Julius
      5.Heikki eemeli sakari
      6.Valtteri
      7.Walto
      8.Voitto
      9.Sami Severi
      10.Leevi
      11.Jukka-Pekka

      Kaikkiin en keksi toista tai kolmatta nimeä..

    • elma

      Luka Emil Antton
      Roni Miko Julius
      Jose Rasmus Oskari
      Alex Otto Matias
      Noel Miro Kasimir
      Semi Antto Oliver

      tai

      Oliver Joni Kristian
      Elias Miikka Mathias

      Siinä nyt jotain.. Miellyttikö??

      • galoe

        hämmästelemättä näitä todella lennokkaita nimiä, joita jotkut ehdottelevat.
        Sanotaan vaikkapa, että Jose (Joosef espanjaksi) tai Noel (ransk.nimi ja tarkoittaa joulua) tai italian Luka (Luca), ovat vielä O.K.
        MUTTA tuo SEMI. Voi taivahan talikynttilät! Semi on latinankielinen (siis myös kielissä, jotka siihen perustuvat) etuliite = puoli-, melkein.
        Ei kai nyt kukaan haluaisi vain puolikasta Antto Oliverista?


    • Aurora

      Hmm, Aidan veljen nimen voisi olla 1. kansainvälinen, 2. aalla alkava, 3. d-kirjaimen sisältävä ja/tai 4.konsonanttiäänteen sisältävä (vrt -Ai-).

      Vaikka:
      Axel, Adam, Arvid, Adrian, Alfred, Andreas, Alvar
      David, Daniel
      Edvin, Eliel, Einar, Eino
      Felix, Fabian, Fredrik
      Hugo
      Joakim, Joel, Jooa, Julius, Jeremias, Jousia
      Kasimir, Kaius, Klaus
      Leo
      Max, Mikael, Matias
      Ossian, Oiva
      Paul
      Rikhard
      Teo, Tobias, Topias, Taito, Taisto
      Valdemar

      Noista poimien:
      Adrian Leo Kaius
      Leo Max Mikael
      David Paul Andreas
      Eliel Teo Tobias/Topias

    • Pia-Mari

      Leo Otto Karlos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe