Galluppi!

Summer

Muutamia kysymyksiä 18-23 vuotiaille tytöille :)

Itse olen 22v ja muutaman viikon päästä
täytän 23v :)

Hieman miehen ulkonäöstä ja muuta yleistä:

1) Tykkäätkö jos miehellä on pulisonget?
ja jos tykkäätte niin miten pitkistä?

2) Jos miehellä on hieman harva ruskea tukka ja
apina-raja on hieman ylempänä kuin normaalisti
niin kierrättekö kaukaa sellaisen jätkän
ja toteat että "onpas ruma"?

3) Tykkäätkö pojasta joka osaa näyttää tunteensa
ja jos on kyse rakkaudesta niin osaa olla
herkkäkin?

4) Pidätkö outona miestä joka kuuntelee
hempeitä lauluja ja saattaa itsekin hieman
lauleskella omaksi ilokseen haaveillen
omasta kullasta jonka syliin painautua..?

5) Oletko koskaan tehnyt samalla tavalla? eli
ajattelet jotain biisiä joka saa sut herkäksi
ja että esim. kävelet jonkun ihanan pojan
kanssa hiekkarannalla ihailen toisianne ja
merta...ja katsotte toisianne silmiin,
vaihdatte helliä suudelmia ja syleilette
toisianne...

Muuten vaan halusin kysyä tuollaisia teiltä tytöiltä...toivon että vastaatte.

Vastauksianne odottaa hieman yli 2kk sitten jätetty sinkkumies...kaipauksella :)

Olisi se niin ihanaa viettää nyt kesääkin jonkun rakkaan ja ihanan tytön kans...huoh...

Onko se vain haave...? ken tietää...

Kiitoksia vastanneille :)

5

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eawe

      1) Se riippuu vähän minkä tyyliset... ^^' Ja sopiiko henkilölle. Joillakin henkilöillä pidän, joillakin en.

      2) En kierrä. ^^ Ei se tee miestä rumemmaksi.

      3) Kyllä vain..

      4) Enpä oikeastaan..

      5) Todellakin. ^^ Useasti.

      Tuossa lyhyet vastaukset.. ^^'

    • just me

      1) en ikinä! ne on kamalat! :D
      2)riippuu tilanteesta.. :P ei varmaa inspaa jos on harvat hiukset.. :D
      3)totta kai!
      4)en varmaankaan.. :D suloista vois olla...
      5)no tosiaanki! :D mä harrastan sitä usein.. =)

      tsemppiä sulle, kyllä löydät vielä jonkun! =)

    • etköhän pärjää ihan tuollaisenakin!Luota ittees!

    • Anonyymi

      1) Tykkäätkö jos miehellä on pulisonget?
      ja jos tykkäätte niin miten pitkistä?

      Riippuu ihan miehestä. Toisille sopii ja toisille ei voisi kuvitellakaan.

      2) Jos miehellä on hieman harva ruskea tukka ja
      apina-raja on hieman ylempänä kuin normaalisti
      niin kierrättekö kaukaa sellaisen jätkän
      ja toteat että "onpas ruma"?

      Ketään en ulkonäön takia kierrä kaukaa, jokainen ihminen on tutustumisen arvoinen näytti, miltä näytti.

      3) Tykkäätkö pojasta joka osaa näyttää tunteensa
      ja jos on kyse rakkaudesta niin osaa olla
      herkkäkin?

      Se on ehdottomasti plussaa :)

      4) Pidätkö outona miestä joka kuuntelee
      hempeitä lauluja ja saattaa itsekin hieman
      lauleskella omaksi ilokseen haaveillen
      omasta kullasta jonka syliin painautua..?

      Miksi pitäisin?

      5) Oletko koskaan tehnyt samalla tavalla? eli
      ajattelet jotain biisiä joka saa sut herkäksi
      ja että esim. kävelet jonkun ihanan pojan
      kanssa hiekkarannalla ihailen toisianne ja
      merta...ja katsotte toisianne silmiin,
      vaihdatte helliä suudelmia ja syleilette
      toisianne...

      Kyllähän sitä kaikenlaista tulee haaveiltua.

      • blackmagictiger

        Kyllä naisen pitää olla kaunis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe