Siskoni alkoi kyselemään peppi pitkätossu laulun sanoja, eikä kirjoistamme löytynyt....auttakaa, ja lähettäkää ne...tiedän kyllä että ne kirjastosta löytyy, mutta tähän hätään ei paljon lähetä sunnuntai iltana kirjastoon ja lisäksi ulkona on kaatosade....joten kiltit laittakaa sanat....:)
PEPPI PITKÄTOSSU LAULUN SANAT
apuva...
5
1351
Vastaukset
- leikkivä
Tässä sinulle linkki, täältä löytyy.
- leikkivä
Sorry, täältä
http://efraimstochter.de/songs/song_finnisch.shtml- apuva...
kiitos paljon....hyvä linkki ja sisko sai mielenrauhan...
- yks typy evk
on vinksin vonksin, tai ainakin heikun keikun. Arvaas onkun eikun kuka oon joko arvaat sen.
Ullan nimi on Ulla, nimi toinen vain on mulla.
Jos et millään arvaa sanon suoraan sulle sen.
Tässä on Peppi P.tsulla heip,tsulla heip tsulla hopsansaa. Tässäpä Peppi P. laulaa lal,lal laa jne..
Joku muu saa jatkaa, kun noita hopsansaa -sanoja ei jaksa kirjoittaa :=))))- jo on
laulu ääni on sinulla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1014028Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 1302038
- 491939
BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1401891Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 571690