Kiristävä sukka vai trombioosi

ennen näkemätöntä vai enkö ...

siis onko mulla joku trombioosi jalassa, vai mikä? siis eilen tän huomasin, ilalla kun otin sukan pois jalasta, niin siitä sukanvarresta oli jääny ikään kuin "painauma",sellanen ihme kuoppa jalanvarteen,ja se oli yläpuolta turvoksissa. ihan kun sukanvarsi olis puristanu niin lujaa että olis muu kohta turvoksissa ollu! kummassakin jalassa oli tälläset painautumat ja turvotukset. onko tää nyt jotain trobmioosia, vai onko tää vaan niistä sukista kiinni....

4

4347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ada

Voi olla ihan hyvin, että sukka on ollut niin kireällä kummassakin jalassa, että se on jättänyt painauman jalkoihin. Tämän kuitenkin pitäsisi kaiken järjen mukaan loppua vähän ajan päästä (tai ainakin yön yli mennessä), siis painaumat pitäisi poistua jonkun ajan kuluttua kun sukan ottaa pois. Jos ei poistu ja kipua on, mene lääkärille näyttämään tai ainakin soita terveyskeskukseen mitä siellä tuumataan asiasta.

• hoitaja

itse kävin lääkärille jalkojen puutumisen vuoksi. epäilin myös rtomboosia, ei ollutkaan lääkärin ja verikokeiden mukaan. Tromboosi HARVEMMIN on molemmissa jaloissa vaan toisessa!
        Tromboosin eli veritulpan oireita ovat: yleisemmin se tulee pohkeeseen, joten pojkeessa on hirmukipeä kohta, kohta on punaninen ja kova, koko sääri ja pohje turpoo. Kävely pahentaa asiaa, koska silloin veri virtaa "nopeammin" ja ei pääse tukos kohdasta liikkeelle, joten tekee kipua, jalka saattaa tuntua puutuneelta. AINA näitä oireita ei tule. Jos on edellä mainittuja mene lääkäriin. Koska tukos voi nousta keuhkoihin, sydämeen taikka aivoihin! Niillä on taas omat oireensa!

• Anonyymi

Mieten ja naisten sukat ovat nilkoista ihan järjettömän kireitä. MIKSI? sukkatehttaat tekevät raanteesen sopivia sukkien varsia. Olen huolestunut asiasta erittäin paljon. eihän veri pääse kiertämään kun kiristää punaisen rantin nilkkaan ja pohkeeseen.

• Anonyymi

Jos sukat ovat liian kireät, niin teen saksilla loven resoriin, Toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe