pitäisköhän pistää haku..

..päälle? on nimittäin niiiinnn tylsäää... joo mikäköhän ois sopiva ilmo?

pervo rokkihenkinen poika/mies etsii pervot elämäntavat omaavaa pikku pervoliinityttöä?.. asun maakellarissa.. lemppariruoka perunat, lempparijuoma keskiolut, lempparimusiikki coopperi ja plondi..

huokaus.. no joo .. olenko realisti? tuskinpa...

18

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

vähän iloisempi haku:o))))) Ja kohta kaikki haluu Sut oikean luolamiehen:o))))))

• ..mukaan voisin ollakin koska en ole pariin päivään ajanut partaa.. mutta eipä töitäkään oo niin täällä luolassa siis maakellarissa puren raakoja perunoita pois sivistyksestä..

no iloisempi ilmo siis.. hmmm.. ok..

kuljettaisiko vieno kesätuuli pervokille oman pervoliintyttösen? maakellariluolamies kaipaisi kesäänsä ja pesäänsä kelvon, suvaitsevaisen ja avarakatseisen mutta ehdottomasti pervot elämänarvot omaavan tytön suurella sydämellä...

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..mukaan voisin ollakin koska en ole pariin päivään ajanut partaa.. mutta eipä töitäkään oo niin täällä luolassa siis maakellarissa puren raakoja perunoita pois sivistyksestä..

no iloisempi ilmo siis.. hmmm.. ok..

kuljettaisiko vieno kesätuuli pervokille oman pervoliintyttösen? maakellariluolamies kaipaisi kesäänsä ja pesäänsä kelvon, suvaitsevaisen ja avarakatseisen mutta ehdottomasti pervot elämänarvot omaavan tytön suurella sydämellä...

vähän parempi.Mut miten olis jos vähän saisit tota sellasta fiilistä et "mä tulen ja otan sut nainen" mukaan tohon ilmoon:o)))))

• quistis kirjoitti:

vähän parempi.Mut miten olis jos vähän saisit tota sellasta fiilistä et "mä tulen ja otan sut nainen" mukaan tohon ilmoon:o)))))

..taitaa tulla vaan päihin.. jos silleen vaan menee ottamaan..
        huokaus jos vain voisinkin hellästi kopauttaa kivikauden tyyliin pampulla ja raahata tyttö kellariini kanssani perunoita syömään ja jakamaan karvasen karhuntaljan kellarini lattialta.. asumukseeni kuuluu myös takka..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..taitaa tulla vaan päihin.. jos silleen vaan menee ottamaan..
        huokaus jos vain voisinkin hellästi kopauttaa kivikauden tyyliin pampulla ja raahata tyttö kellariini kanssani perunoita syömään ja jakamaan karvasen karhuntaljan kellarini lattialta.. asumukseeni kuuluu myös takka..

kuulostaaparemmalle:o)))Ilman muuta taljalle takan eteen ja se pamppu hemmetti vie käyttöön:O))))

• quistis kirjoitti:

kuulostaaparemmalle:o)))Ilman muuta taljalle takan eteen ja se pamppu hemmetti vie käyttöön:O))))

..pamppu siis käyttöön ja radalle..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..pamppu siis käyttöön ja radalle..

ja toimii varmasti...Jos ei toimi saat antaa mulle piiskaa persukkeelle:o)))

• quistis kirjoitti:

ja toimii varmasti...Jos ei toimi saat antaa mulle piiskaa persukkeelle:o)))

..kai naiset tietävät mitä haluavat ja sen myös saavat..

..puhdistaa pamppunsa...

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kai naiset tietävät mitä haluavat ja sen myös saavat..

..puhdistaa pamppunsa...

tietää mitä haluut ja nainen tekee niin:o)))
        Vai puhdistaa..;o)))))

• quistis kirjoitti:

tietää mitä haluut ja nainen tekee niin:o)))
        Vai puhdistaa..;o)))))

..on tärkee juttu.. hiukan pölyttynyt katsos...

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..on tärkee juttu.. hiukan pölyttynyt katsos...

ihan väärin olet käyttänyt sitä....Nyt kuule pölyt pois ja paanalle...Osaathan Sä viel käyttää sitä...Vai tarvitsetko opastusta:o))))

• quistis kirjoitti:

ihan väärin olet käyttänyt sitä....Nyt kuule pölyt pois ja paanalle...Osaathan Sä viel käyttää sitä...Vai tarvitsetko opastusta:o))))

..osaa käyttää sitä.. NOIN se on nyt puhdas.. hörppii vihreetä teetä..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..osaa käyttää sitä.. NOIN se on nyt puhdas.. hörppii vihreetä teetä..

Se mellan ööööö vain tekee huonoo pampun käyttoä ajatellen:o))) Ja hyvä et osaat...Tota oisin mä kyl voinu neuvoo Sua täs huuhalla..;o))

• quistis kirjoitti:

Se mellan ööööö vain tekee huonoo pampun käyttoä ajatellen:o))) Ja hyvä et osaat...Tota oisin mä kyl voinu neuvoo Sua täs huuhalla..;o))

..varsinainen vihree tee mikä nimi nyt onkaan varsinainen kofeiinipommi.. tai ainaki tuntuu piristävän tätä hiukan väsynyttä fiilistä.. juu mikään ei saa häiritä pampun toimia.. ja varmasti osaisitkin neuvoo.. enköhän mä kuitenkin pärjää..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..varsinainen vihree tee mikä nimi nyt onkaan varsinainen kofeiinipommi.. tai ainaki tuntuu piristävän tätä hiukan väsynyttä fiilistä.. juu mikään ei saa häiritä pampun toimia.. ja varmasti osaisitkin neuvoo.. enköhän mä kuitenkin pärjää..

olishan se aikas hauskaa,jos kesken kaiken tulisit kyselee huuhaalta ja Quulta neuvoja..heh voishan siinä Sun hoitos hermostua:o))))))

• quistis kirjoitti:

olishan se aikas hauskaa,jos kesken kaiken tulisit kyselee huuhaalta ja Quulta neuvoja..heh voishan siinä Sun hoitos hermostua:o))))))

..vois joo tyttö hermostuu.. mutta voin jo kuvitella luolatyttönen karhuntaljabikineissä.. semmoset karvaset ja mulla saukonnahkakalsarit..

hmmm...

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..vois joo tyttö hermostuu.. mutta voin jo kuvitella luolatyttönen karhuntaljabikineissä.. semmoset karvaset ja mulla saukonnahkakalsarit..

hmmm...

kuuma...Niin aivan...;o)))Hyvä Pervokki:o)))

• quistis kirjoitti:

kuuma...Niin aivan...;o)))Hyvä Pervokki:o)))

..näin ajattelin että olis kivaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4127
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3731
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3225
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2437
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2236
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2065
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1798
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36