Onko kukaan sattumoisin nähnyt yhtään jaksoa tätä "The 4400" sarjaa, ja jos kyllä onko se mielestänne mistään kotoisin? Itseasiassa kyseinen sarja on menossa USA:ssa jo toisella tuotantokaudella, joten kyse ei varsinaisesti ole mistään ihan uutuudesta. Tosin ykköstuotantokaudessa oli vain viisi jaksoa mutta kuitenkin.
Abducted. Returned. Changed. Jo sarjan idea sinänsä kuulostaa melkoiselle tuuballe, mutta miksei kyseessä voisi olla laatusarjakin =)
Käykää katsomassa http://www.usanetwork.com/series/the4400/ ja vetäkää omat johtopäätöksenne.
Uudehkoa Scifiä: "The 4400"
4
1431
Vastaukset
- Urpo
tykkäsin tuosta ensimmäisestä tuotantokaudesta. Toiseen en ole vielä kerinnyt tutustumaan.
Mun makuun on enemmän tuollainen sci-fi (x-files, the outer limits) kuin joku "lonkero sci-fi" tyyliin Babylon 5 ja Farscape - warrior669
Juu, tossa täänää itseasiassa kattelin ekan jakson ja yötä myöten ajattelin kattoa vielä pari lisää, ekan perusteella voisin sanoa että on ainakin varsin addiktoiva, kun ei malta välillä veeseessä käydä.. no kuitenki, positiivisesti yllättyny! =)
- Nanna
Onhan tuota sarjaa tullut jo 3 jaksoja katottua
ruotsin tv3, minä ainakin tykkään sarjasta.
Nyt huomenna (to 16.6 ) tulee taas uusi jakso
mutta harmi se taitaa jäädä tauolle, toivottavasti
norjan tv3 ei tee samallaista manooveria että
jättäis tuotantokauden kesken.
Ruotsin tv:ssä on muutenkin aivan ihmelliset
sarjojen näyttämis ajat, saattavat näyttää esim.
teho-osaston tuotantokaudesta 4-5 ensimmäistä
jaksoa ja sen jälkeen sarja menee tauolle.
On niitä huonompiakin ohjelmia televisiossa
kaikki tosi-tv ohjelmat ja kaikki se yli-ampuva
urheilun näyttäminen - vähemmälläkin tulisi
ihmiset toimeen.
Jos vaan saat jotenkin katsottua sarjaa niin
katso, ei se huono ole.- Urpo
on ensimmäisessä tuotantokaudessa vain viisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192