Arcoxia

tehoaako

Onko tietoa Arcoxiasta (90mg) välilevyn ongelmien hoidossa?

8

4776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piitu

Hei, minä syön arcoxia 90mg nyt leikkauksen jälkeen, kipupolilla suosittelivat syömään kun se on tulehdusta poistava lääke.

Viime kesänä söin 120mg arcoxiaa , jonka käskivät Ortonissa puolitta kun minulla oli muitakin lääkkeitä yhtäaikaa ja kaikki suurilla annoksilla.

en osaa sanoa miten yksi lääke auttaa kun minulla ainakin on useita samaan aikaan käytössä, miten sinulla??

• tehoaako

Lisänä tarvittaessa Panacod max 4/pvä. Rankka yö takana... Eilen sanottiin että parantuminen saattaa kestää kuukausia. Aiemmin taas että tässä menee jokunen vko.Välilevytyrä vaivaa. Kai sitä sitten vaan seurataan. No, kohta tuskin niin paljoa vaivaa kun pää sekoaa!

• piitu
        tehoaako kirjoitti:

Lisänä tarvittaessa Panacod max 4/pvä. Rankka yö takana... Eilen sanottiin että parantuminen saattaa kestää kuukausia. Aiemmin taas että tässä menee jokunen vko.Välilevytyrä vaivaa. Kai sitä sitten vaan seurataan. No, kohta tuskin niin paljoa vaivaa kun pää sekoaa!

Minulla Arcoxian lisäksi Baclon, Triptyl,Lyrica ja Tramal 100mg

Koita kestää kyllä se kipu joskus helpottaa , viimein ainakin leikkauspöydällä, mutta sitäkään ei heti tehdä, ensin koitetaan parantumista konservatiivisin hoidoin.

ei välitetä minkälaiset kivut ihmisellä on, minäkin pitelin niitä kolmatta vuotta ennenkun sain avun.

• Inkku

Minulle sanoi kipupolin Lääkäri viimeviikolla että Arcoxian saa jättää pois.Muita lääkkeitä kyllä menee,mutta käsittääkseni Arcoxia on tosiaan vain tulehdusta poistava,mutta kipuihin se ei auta.Onpa pari lääkäriä sanonut että Burana on sama asia kuin Arcoxia.No minulla on erillainen selkävaiva kuin sinulla ja piitulla,voihan se olla ettei minun tapauksessa sillä ole mitään merkitystä syönkö Arcoxiaa tai Buranaa.Mutta koita jaksella ja hyvää ja lämmintä kesää sinulle.Inkku

• Protox

Burana ja Arcoxia ovat eri lääkeryhmän lääkkeitä. Burana on ibuprofeeni, joka on asetosalisyylihapon johdannainen. Arcoxia taas koksibi (COX2) uuden tyypin kipulääke-mahaystävällinen ja tehokas tulehduskipulääke eli poistaa myös kipua. Teho on toki yksilöllinen. Tulehduskipulääkkeitä ne ovat siis molemmat eli ei juuri syödä yhtä aikaa.

• miranda

tehoaa se, ainakin mulla. tosin on aika voimakas lääke joten ei kannata syödä pitkään!

• olg

Saako tuota lääkettä käyttää jos on ollut vatsalaukun ohennusleikkaus?

• toks

Arcoxia ärsyttää vatsan limakalvoja samalla tavoin kuin muutkin tulehduskipulääkkeet, joten on hyvä syödä samalla jotain vatsansuojalääkettä, eikä tosiaan saa samalla otta Buranaa tai jotain muuta vastaavaa. Muuten on kyllä hyvä lääke ja otetaan vain kerran päivässä, mikä sekin on hyvä puoli. Mulla on 120mg, eikä sivuvaikutuksia ole ollut ja auttaa polven nivelrikkokipuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe