toisen nimen vaihtoehtoja.Loviisa on siis ehdottomasi etunimi.
Loviisalle
11
662
Vastaukset
- tarja
Loviisa Marleena
Loviisa Matleena
Loviisa Henriikka
loviisa Anni Maria
Loviisa Mariia - Loviisa...
Loviisa Isabella
Loviisa Amanda
Loviisa Ida-Sofia
Loviisa Anna-Sofia
Loviisa Ida Linnea - xxx
onkohan tää niitä suomalaisia versioita nytten,
kuin Paris, London, Brooglyn...- höpö höpö
No eipä ole; et vaan ole tainnut törmätä kyseiseen nimeen??!
Loviisa-nimeä on annettu jo ennen v.1899 1696 kpl ja kaiken kaikkiaan Suomessa on (tai on ollut) Loviisa-nimiä 5224 kpl. - Nimetön
höpö höpö kirjoitti:
No eipä ole; et vaan ole tainnut törmätä kyseiseen nimeen??!
Loviisa-nimeä on annettu jo ennen v.1899 1696 kpl ja kaiken kaikkiaan Suomessa on (tai on ollut) Loviisa-nimiä 5224 kpl.Kiitos tiedosta. Enpä tosiaan ole törmännyt.
Tuli vaan heti kaupunki mieleen:) - galoe
Nimetön kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Enpä tosiaan ole törmännyt.
Tuli vaan heti kaupunki mieleen:)sai nimensä kuningatar Lovisa Ulrikan mukaan v. 1745. Hän oli kuningas Adolf Fredrikin puoliso.
Louise tai Luisa ovat muita ulkolaisia versioita tästä kauniista ja vanhasta nimestä.
Tämä tiedoksi sinulle xxxx.
Samalla siis ehdotankin nimeä:
LOVIISA ULRIIKKA. - xxxx
galoe kirjoitti:
sai nimensä kuningatar Lovisa Ulrikan mukaan v. 1745. Hän oli kuningas Adolf Fredrikin puoliso.
Louise tai Luisa ovat muita ulkolaisia versioita tästä kauniista ja vanhasta nimestä.
Tämä tiedoksi sinulle xxxx.
Samalla siis ehdotankin nimeä:
LOVIISA ULRIIKKA.No tuo on jo semmoista tietoutta, että ei varmaan
monikaan sitä tiedä minun lisäkseni!
vai olenko väärässä?
mutta joka tapauksessa keskustelun aloittaja on luultavasti myös
tyytyväinen :)
- mamma
Loviisa Aurora
Loviisa Jolanda
Loviisa Regina
Loviisa Emerentia
Loviisa Eleonoora
Loviisa Lyydia
Loviisa Matilda erika
- Minna
...
- Minna
Loviisa Anna Elena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755814Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274927Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett193034- 1792437
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1922127- 172076
- 1031511
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3191316- 721222
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171176