Todistajat -> Hypnoosi -> Hans ASSMANN!!!

Asiantuntija (tietää)

Miten on mahdollista, että kaikki jotka hypnotisoitiin ja jos siitä joku tulos saatiin, niin se näytti ja kuulosti KGB agentti Assmannilta...
Eikä tarvitse selittää, että se oli sattumalta siellä, mitä se keskellä yötä metsässä tekisi???

7

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persemies

      en tiedä ketkä kaikki hypnosoitiin ja miten luotettavia hypnoosissa lauletut lorut yleensä ovat..
      mutta ehkäpä hypnosoitavat olivat lukeneet lehdestä tuntomerkit tai tohtori kysyi hypnoosin aikana näkikö todistaja sen ja sen näköisen assmanin murhapaikalla.

      • asiantuntija (TIEtÄÄ)

        ei 0LLUT noita tuntomerkkejä ennen hypnoosia!n


      • Oikeusman
        asiantuntija (TIEtÄÄ) kirjoitti:

        ei 0LLUT noita tuntomerkkejä ennen hypnoosia!n

        Tuntomerkkejä murhaajasta suorastaan vilisi lehdistössä tapahtuman jälkeen (hypnoosikoe suoritettiin vasta kuukauden päästä surmista) ja siltä pohjalta Nilsinkin oli hyvin helppo mahdollisesti "päättää", millaiset tuntomerkit murhaajasta antaisi ~hypnoosissa. Nils kertoikin tuntomerkit "Hans Assmanin näköisestä" vaaleasta miehestä, kenestä oli paljon silminäkijähavaintoja jo olemassa.
        Hypnoosikoe ei ehkä tässä tapauksessa palvellut tarkoitustaan - päinvastoin. Nils oli suggestoitunut valehtelemaan, mikä hypnoosissa, syvässäkin sellaisessa, onnistuu (Mm. Malmin paloittelumurhassa hypnoosia käytettiin hovioikeuskäsittelyssä todistamaan sitä, että alioikeudessa tuomittu nainen oli syytön miehensä tekemään henkirikokseen - mies tapatti tämän naisen heti vapauduttuaan. Kostoksi valehtelusta?).
        Hypnoosikoe itsessään on varmasti ollut todella pelottava paikka Nilsille, mutta se näyttikin lopulta koituneen Nilsin onneksi ja pelastuksekseen.

        Nilsin hypnoosissa antamat tuntomerkit murhaajasta olivat tarkat vaatetuksesta silmien ja sormien kokoon asti ja hän antoi selvän kuvan siitä, että joku ulkopuolinen oli tunkeutunut heidän telttaansa jonkinlaisen aseen kanssa. Syvässäkin hypnoosissa ihminen voi helposti, tietoisesti, valehdella (tämä on tärkeä asia tietää!), siitä huolimatta, että hypnotisoitu yleensä unohtaa sen mitä hypnoosin aikana tapahtui. Tämän voi vahvistaa myös käskyllä.

        - Muistan kyllä, että minut vaivutettiin hypnoosiin, mutta mitä siinä ilmeni, ei minulla ole muistikuvaa. Eivät edes poliisit ole kertoneet minulle mitä olen kertonut hypnoosissa ollessani, kertoi Nils.

        Joka tapauksessa Nils pystyi hypnoosissa ollessaan antamaan niin tarkkoja tuntomerkkejä murhamiehestä, että tutkijat olivat suorastaan yllättyneitä, ja tämä vei tutkijoiden epäilyjä siinä vaiheessa mahdollisesti, ainakin jonkin verran, etäämmäksi Nilsistä.


      • Oikeusman kirjoitti:

        Tuntomerkkejä murhaajasta suorastaan vilisi lehdistössä tapahtuman jälkeen (hypnoosikoe suoritettiin vasta kuukauden päästä surmista) ja siltä pohjalta Nilsinkin oli hyvin helppo mahdollisesti "päättää", millaiset tuntomerkit murhaajasta antaisi ~hypnoosissa. Nils kertoikin tuntomerkit "Hans Assmanin näköisestä" vaaleasta miehestä, kenestä oli paljon silminäkijähavaintoja jo olemassa.
        Hypnoosikoe ei ehkä tässä tapauksessa palvellut tarkoitustaan - päinvastoin. Nils oli suggestoitunut valehtelemaan, mikä hypnoosissa, syvässäkin sellaisessa, onnistuu (Mm. Malmin paloittelumurhassa hypnoosia käytettiin hovioikeuskäsittelyssä todistamaan sitä, että alioikeudessa tuomittu nainen oli syytön miehensä tekemään henkirikokseen - mies tapatti tämän naisen heti vapauduttuaan. Kostoksi valehtelusta?).
        Hypnoosikoe itsessään on varmasti ollut todella pelottava paikka Nilsille, mutta se näyttikin lopulta koituneen Nilsin onneksi ja pelastuksekseen.

        Nilsin hypnoosissa antamat tuntomerkit murhaajasta olivat tarkat vaatetuksesta silmien ja sormien kokoon asti ja hän antoi selvän kuvan siitä, että joku ulkopuolinen oli tunkeutunut heidän telttaansa jonkinlaisen aseen kanssa. Syvässäkin hypnoosissa ihminen voi helposti, tietoisesti, valehdella (tämä on tärkeä asia tietää!), siitä huolimatta, että hypnotisoitu yleensä unohtaa sen mitä hypnoosin aikana tapahtui. Tämän voi vahvistaa myös käskyllä.

        - Muistan kyllä, että minut vaivutettiin hypnoosiin, mutta mitä siinä ilmeni, ei minulla ole muistikuvaa. Eivät edes poliisit ole kertoneet minulle mitä olen kertonut hypnoosissa ollessani, kertoi Nils.

        Joka tapauksessa Nils pystyi hypnoosissa ollessaan antamaan niin tarkkoja tuntomerkkejä murhamiehestä, että tutkijat olivat suorastaan yllättyneitä, ja tämä vei tutkijoiden epäilyjä siinä vaiheessa mahdollisesti, ainakin jonkin verran, etäämmäksi Nilsistä.

        Miten paljon tämä malmin paloittelusta saanut mies sai?(en tarkoita 96-97 tapahtunutta ämmässuonpaloittelu murhaa)
        Eikös tämä ämmässuon tapahtumista syytetty mies ollut syytön tämän naisen paloitteluun malmilla?Eikös naisen nykyinen mies ollut paloitellut naisen ja vienyt tämän pään malmin roskalavalle?Ainakin itselleni tuli sellainen kuva..vai muistanko väärin..


      • Lohis
        Oikeusman kirjoitti:

        Tuntomerkkejä murhaajasta suorastaan vilisi lehdistössä tapahtuman jälkeen (hypnoosikoe suoritettiin vasta kuukauden päästä surmista) ja siltä pohjalta Nilsinkin oli hyvin helppo mahdollisesti "päättää", millaiset tuntomerkit murhaajasta antaisi ~hypnoosissa. Nils kertoikin tuntomerkit "Hans Assmanin näköisestä" vaaleasta miehestä, kenestä oli paljon silminäkijähavaintoja jo olemassa.
        Hypnoosikoe ei ehkä tässä tapauksessa palvellut tarkoitustaan - päinvastoin. Nils oli suggestoitunut valehtelemaan, mikä hypnoosissa, syvässäkin sellaisessa, onnistuu (Mm. Malmin paloittelumurhassa hypnoosia käytettiin hovioikeuskäsittelyssä todistamaan sitä, että alioikeudessa tuomittu nainen oli syytön miehensä tekemään henkirikokseen - mies tapatti tämän naisen heti vapauduttuaan. Kostoksi valehtelusta?).
        Hypnoosikoe itsessään on varmasti ollut todella pelottava paikka Nilsille, mutta se näyttikin lopulta koituneen Nilsin onneksi ja pelastuksekseen.

        Nilsin hypnoosissa antamat tuntomerkit murhaajasta olivat tarkat vaatetuksesta silmien ja sormien kokoon asti ja hän antoi selvän kuvan siitä, että joku ulkopuolinen oli tunkeutunut heidän telttaansa jonkinlaisen aseen kanssa. Syvässäkin hypnoosissa ihminen voi helposti, tietoisesti, valehdella (tämä on tärkeä asia tietää!), siitä huolimatta, että hypnotisoitu yleensä unohtaa sen mitä hypnoosin aikana tapahtui. Tämän voi vahvistaa myös käskyllä.

        - Muistan kyllä, että minut vaivutettiin hypnoosiin, mutta mitä siinä ilmeni, ei minulla ole muistikuvaa. Eivät edes poliisit ole kertoneet minulle mitä olen kertonut hypnoosissa ollessani, kertoi Nils.

        Joka tapauksessa Nils pystyi hypnoosissa ollessaan antamaan niin tarkkoja tuntomerkkejä murhamiehestä, että tutkijat olivat suorastaan yllättyneitä, ja tämä vei tutkijoiden epäilyjä siinä vaiheessa mahdollisesti, ainakin jonkin verran, etäämmäksi Nilsistä.

        Kuka ne tuntomerkit tiesi antaa lehdille jos ne oli julkaistu jo ennen Nilsin hypnotisointia?


      • Oikeusman
        Leena kirjoitti:

        Miten paljon tämä malmin paloittelusta saanut mies sai?(en tarkoita 96-97 tapahtunutta ämmässuonpaloittelu murhaa)
        Eikös tämä ämmässuon tapahtumista syytetty mies ollut syytön tämän naisen paloitteluun malmilla?Eikös naisen nykyinen mies ollut paloitellut naisen ja vienyt tämän pään malmin roskalavalle?Ainakin itselleni tuli sellainen kuva..vai muistanko väärin..

        Molemmat Helsingin Malmin "roskalaatikko"-paloittelusurmasta aluksi pidätetyt epäillyt olivat uhrin (Anne) entisiä miesystäviä, ja miehet tunsivat toisensa. Toinen surmasta epäiltyinä pidätetyistä (Ari) oli Annen entinen aviomies, jonka kanssa hän yli kahdeksan vuotta sitten osallistui Malmilla tapahtuneeseen raakaan "ämmänsuon"-paloittelusurmaan, josta Anne syytti Aria ja toisinpäin. Hovioikeus siis vapautti Annen kokonaan näistä syytteistä. Ari uhkaili jo vankilassa ollessaan Annea, ja Anne pelkäsi Arin vapautumista ja ~kostoa (siitä kun oli sysännyt koko syyn hänen niskoilleen) kovasti.
        Anne sai muuten todella huomattavat korvaukset hovioikeuden hänet vapautettua "ämmäänsuon"-paloittelusurman syytteistä, millä osti itselleen mm. asunnon. Annen siis tappoi tämä toinen entinen miesystävä, Arin oletettavalla taustavaikutuksella... tapauksen käsittely oikeusasteissa on vielä kesken.


      • lilli
        Lohis kirjoitti:

        Kuka ne tuntomerkit tiesi antaa lehdille jos ne oli julkaistu jo ennen Nilsin hypnotisointia?

        Siellähän oli metsä täynnä Stasin agentteja, ehkä ne soittivat poliisille ja antoivat murhaajan tuntomerkit. Osoittivat sentään jonkinlaista solidaarisuutta asemamaansa viranomaisia kohtaan, hienoa Stasi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe