mitä mä teen kun meijän kissa ei tykkää yhtään matkustaa..ja kun me ollaa menos mökille niin sen pitää tulla mukaan. mut se ei tykkää yhtään olla autossa... eikä varsinkaan sen kantokopassa... miten sen saa rauhallisesks matkan aikana?
kissan kanssa mökillä
7
590
Vastaukset
- Milla
Yksi meidän kissoista ei myöskään tykkää olla kopassa saati veneessä, kun mökkimme sijaitsee saarella.
Ei sille oikeen minkään mahda, yleensä koitan vaan puhella rauhallisesti ja vähän rapsutella. Mitä muuta siinä tilanteessa edes voisi?- L.a
niin no mekin joudutaan menee veneel ja tää on sen eka kerta :(
- Milla
L.a kirjoitti:
niin no mekin joudutaan menee veneel ja tää on sen eka kerta :(
Miusta on tosi inhottavaa kattoa kun kissa rimpuilee, läähättää ja monkuu kopassa, mutta ei sille minkään maha. Itse en ainakaan ole keksinyt oikeen mitään keinoa, miten oloa voisi parantaa. Kuitenkin nauttivat sitten paikan päällä todella paljon olostaan.
Onnistuisitko edes osan matkaa pitämään kissaa sylissäsi? Oma kissani ainakin matkustaa mielellään sylissäni. Tietysti sylissä pitäminen on veneessä aika mahdotonta, mutta automatkan ajan.
- Tatti
Jos voit pitää kisua hereillä niin kauan, että matka menisi nukkuessa? Jos syöttää sen tukevasti ennen matkaa uni tulee varmaan paremmin. :) Meidän kissa nukkuu tai on sylissä matkan. Ja kun miukuu kopissa, rapsutetaan vain...
- L.a
kiitti teijän vinkeist... :) eiköhän se matka jotenkin sit onnistu..
Älä puhu sille matkan aikana ollenkaan sillä siitä se vaan tulee entistä surkeammaksi näin ainakin oman kissan kanssa on toimittu ja ainakin se on vielä toistaiseksi toiminut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519